• 1
  • 2
2009-09-12, 18:24
Medlem
rassis avatar
jag har nu under ngra mnader rkt lite mindre n varje dag cannabis och nu i veckan har jag brjat f sjukt mycket handsvett, det blir helt bltt p musen typ nstan droppar frn den efter att ha anvnt den jag har ocks en mindre grad adhd och tar conserta dagligen(vet inte om det spelar ngon roll :P ) vet ngon vad det kan bero p? kan det bero p mitt cannabis bruk?

snabbt svar uppskattas
Citera
2009-09-12, 18:30
Medlem
dennis.yars avatar
vet inte vad det beror p men kan rekommendera dig att anvnda absolut torr. finns att kpa p apoteket
Citera
2009-09-12, 18:56
Medlem
Lter snarare som att du har naturligt svettiga hnder, antingen det eller s r det concertan.
Citera
2009-09-12, 18:58
Medlem
rassis avatar
Har aldrig haft sdan hr handsvett tidigare. det r ganska extremt
Kan det bero p cannabisen?
Citera
2009-09-12, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rassi
Har aldrig haft sdan hr handsvett tidigare. det r ganska extremt
Kan det bero p cannabisen?

Det kan bero p 1000 saker...
Citera
2009-09-12, 19:07
Medlem
rassis avatar
OK tack fr svaren iaf var bara lite nyfiken.
Det r nmligen jvligt svrt och mecka nr man har s blta hnder hela tiden
Citera
2009-09-12, 19:47
Medlem
Citat:
jag har nu under ngra mnader rkt lite mindre n varje dag cannabis och nu i veckan har jag brjat f sjukt mycket handsvett, det blir helt bltt p musen typ nstan droppar frn den efter att ha anvnt den jag har ocks en mindre grad adhd och tar conserta dagligen(vet inte om det spelar ngon roll :P ) vet ngon vad det kan bero p? kan det bero p mitt cannabis bruk?

snabbt svar uppskattas
Min tjejs mus rinner ox nr jag anvnt den.Eller det rcker jag rr den lite.Helt normalt.
Citera
2009-09-13, 19:33
Bannlyst
Citat:
OK tack fr svaren iaf var bara lite nyfiken.
Det r nmligen jvligt svrt och mecka nr man har s blta hnder hela tiden

Word. Precis samma fr mig. Det r rkat, men om du hller dig i 1-2 veckor s frsvinner det.
Citera
2009-09-14, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lavermang
Min tjejs mus rinner ox nr jag anvnt den.Eller det rcker jag rr den lite.Helt normalt.

haaaa haaaa haaaa
Citera
2009-09-14, 19:29
Bannlyst
str kad svettning under ovanliga biverkningar p conserta p fass.se
har problemet uppkommit efter du brjade med dessa.
en polare fick extrem svettning ver hela kroppen p stratera, bytte medicin och problemen frsvann
Citera
2010-06-08, 14:41
Medlem
N-dawgs avatar
hadde samma problem, provade botox resultat av
Citera
2010-06-08, 15:46
Medlem
Citat:

snabbt svar uppskattas

Hahah jisses.

Du svettas nog av concertan. Jag fr handsvett av alla centralstimulerande droger. Metylfenidat, meph, tjack osv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in