y0 fukkers!
Tips kommer här från coachen.
Jag förutser att du inte bett om något benzo liknande preparat förut, att du inte har missbruk i journalerna, inte varit på Sankt Göran tidigare. Då kommer detta gå hem alla gånger.
Du kommer inte få 100 pack med detsamma så benzon du får utskrivet kommer du få spara en längre tid om du är ute efter att bli paj. Väldigt hårda regler och beroende på vikt så låt säga 50 kg så får man minsta som är 0.25 mg.
Allright! Du bokar en läkartid hos din vårdcentral och glider dit väldigt nedstämd och deppig och förklarar att du nu lite över en månad har varit väldigt dålig med sömnproblem, självmordstankar och har behövt ringa 112 för att få prata med jourhavande präst även funderat på att lägga in mig på Sankt Görans sjukhus men inte velat då jag hört så mycket hemskt om de...
Jag hade en liknande period tidigare i mitt liv och då hade jag en bekant som använde sig av (till exempel) Xanor och jag fick 50 avlånga vita som man kunde dela på 4 (låt så ovetande du bara kan) tog 1 ibland 2 såna om dagen tills dom tog slut och de va som om jag hade blivit en ny människa. Hela vardagen blev bara så otroligt mycket bättre.
Jag har en bekant som säljer såna men jag vågar inte göra brott och jag tänker att om en läkare skriver ut så får jag ju medicin under kontrollerade former. Om en läkare inte skriver ut och jag handlar av denna person så begår jag ju brott och sån är verkligen inte jag. ( börjar han nu jiddra så är ditt argument att du tackar din doktor för att han tvingar dig att vara kriminell just pga att han väljer att INTE skriva ut något som du faktiskt vet funkar på dig till 100%.
Prova på detta, hitta en egen strategi och fortsätt att kämpa!