Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-12, 12:47
Medlem
Hej!
Åker till usa i höst och blir borta ett år men jag är bara 19 och jag vill självfallet gå ut och festa under det året. Så då tänkte jag att man kan fixa ett svenskt falskleg, då det i usa inte vet hur de i vanliga fall ser ut.
Är det någon som vet vart man kan få tag på det?
Citera
2009-09-12, 13:22
Medlem
STHLM2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilliss
Hej!
Åker till usa i höst och blir borta ett år men jag är bara 19 och jag vill självfallet gå ut och festa under det året. Så då tänkte jag att man kan fixa ett svenskt falskleg, då det i usa inte vet hur de i vanliga fall ser ut.
Finns någon hemsida som man kan beställa ifrån. 150kr typ.
Minns inte hemsidan men bara att super söka : www.google.se
Citera
2009-09-12, 13:30
Medlem
MorganPalssons avatar
De brukar vara rätt nojiga på många ställen i USA när det gäller utländska ID-kort. När jag besökte USA så fick jag rätt ofta visa både mitt pass och mitt körkort..
Citera
2009-09-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorganPalsson
De brukar vara rätt nojiga på många ställen i USA när det gäller utländska ID-kort. När jag besökte USA så fick jag rätt ofta visa både mitt pass och mitt körkort..

Okej, jag tänkte att jag var smart när jag kom på att det är bättre att ha ett svenskt falskleg än ett amerikanskt.
Citera
2009-09-12, 14:00
Medlem
DemHerrens avatar
Citat:
Hej!

Upptäckt och du blir utvisad. Troligen för livet. USA är världens nojigaste land.
Citera
2009-09-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DemHerren
Upptäckt och du blir utvisad. Troligen för livet. USA är världens nojigaste land.

Har läst lite på forumet och det är tydligen jättevanligt med falskleg i usa? Och om de kommer på dig så tar dörrvakten det ifrån dig och avvisar dig från platsen. Polisen har annat att göra än att ta folk med falskleg.
Citera
2009-09-12, 15:44
Medlem
Pörrs avatar
Flyttar till Brott och brottsbekämpning.

/Moderator
Citera
2009-09-18, 13:32
Medlem
Så, finns det någon svensk sida som gör falskleg? Eller någon här på FB som vet hur man gör?
Citera
2009-09-18, 14:31
Medlem
DemHerrens avatar
Citat:
Har läst lite på forumet och det är tydligen jättevanligt med falskleg i usa? Och om de kommer på dig så tar dörrvakten det ifrån dig och avvisar dig från platsen. Polisen har annat att göra än att ta folk med falskleg.

Folk som blir tagna och utvisade berättar inte om sitt tilltag som dumhet.
Citera
2009-09-18, 15:05
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Hej!
https://www.flashback.org/showthread.php?t=826159
Om du törs chansa, risken finns du blir blåst..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in