2009-09-12, 17:06
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatita
Nej. Att motsätta föreställningen om att kvinnan enbart ska finnas till för att behaga mannen utan att tjejen har något att säga om saken är inte trots. Det är en hälsosam reaktion.

Det är en hälsosam reaktion hos barn att vara spruträdda också, det innebär inte att man ska sluta tvångsvaccinera barn.
2009-09-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
hehe undra om du är nån jag känner. låter som en i gänget bland mina polare. Vi gillar samma sak

E ni blattar ni som snackar så här, blääääääääääääää
2009-09-12, 17:09
Bannlyst
Bästa trådrubriken 2009
2009-09-12, 17:09
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det är en hälsosam reaktion hos barn att vara spruträdda också, det innebär inte att man ska sluta tvångsvaccinera barn.

Dum jämförelse. Det handlar snarare om att man inte ger barn tid att förstå vad som ska hända, pedagogik. Vilket också avhandlats i div. studier.

Att vuxna(?) män däremot hävdar sin rätt att få knulla en tjej i häcken och tycka hon är konstig om hon inte vill - är däremot inte normalt.
2009-09-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaKisses
Den här tråden skrämmer mig till döds. Kommer aldrig någonsin våga ligga med en kille igen. I och för sig tror jag risken att jag faller för en kille med dessa åsikter (vill inte ens drömma om hur de ser ut) väldigt liten, men ändå. Fruktansvärda tankar...

Alla killar e ju inte sådana, detta e omogna 17-18 åriga blattar tror jag....som inte vet vad respekt är.....
2009-09-12, 17:18
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Dum jämförelse. Det handlar snarare om att man inte ger barn tid att förstå vad som ska hända, pedagogik. Vilket också avhandlats i div. studier.

Att vuxna(?) män däremot hävdar sin rätt att få knulla en tjej i häcken och tycka hon är konstig om hon inte vill - är däremot inte normalt.

Så det är bara tjejer som inte fått förklarat för sig vad analsex innebär och hur man ska gå tillväga som ogillar analsex?

Barn ser det som en smärtsam penetration, precis som vissa kvinnor. Men med lite pedagogik löser man allt? Det finns massvis av filmer där det bevisas iofs...
2009-09-12, 17:25
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Så det är bara tjejer som inte fått förklarat för sig vad analsex innebär och hur man ska gå tillväga som ogillar analsex?

Barn ser det som en smärtsam penetration, precis som vissa kvinnor. Men med lite pedagogik löser man allt? Det finns massvis av filmer där det bevisas iofs...
Så du tycker fortfarande det går att jämföra ett barns uppfattning om något vasst, med kvinnor som vet vad analsex innebär? *suck*
2009-09-12, 17:28
Medlem
fags avatar
Citat:
Jätteknäckt. Verkligen.
De brudar som ragglar i säng med dig har nog inte så mycket innanför pannbenet själva, eller så är de (av olika anledningar) bekräftelsesökande. Förmodligen är du en sån där skitstövel som manipulerar omkull sköra tjejer för du inte pallar en tjej som ger lite intellektuellt motstånd.

Vidhåller det jag sa förut. Bli kompis med en mortel. Men det är klart, det vågar du nog inte.
Varför ska man försöka sig på någon som "kanske inte vill" om man är ute efter one night stands? Det känns ju rätt onödigt. Självklart går man på det som är lättare.
2009-09-12, 17:33
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Nej. Att motsätta föreställningen om att kvinnan enbart ska finnas till för att behaga mannen utan att tjejen har något att säga om saken är inte trots. Det är en hälsosam reaktion.

Du förstod inte att mitt inlägg kanske inte vara 100% seriöst?

Men tycker bara du har en sån bitsk ton i allt du skriver. Låter som en vanlig feminist. Tyvärr.
2009-09-12, 17:35
Medlem
thefisks avatar
Citat:

Hahaha!

Så kan man också se det.

Ps. Nu lär nog femininsten bli riktigt upprörd.
2009-09-12, 17:36
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Du förstod inte att mitt inlägg kanske inte vara 100% seriöst?

Men tycker bara du har en sån bitsk ton i allt du skriver. Låter som en vanlig feminist. Tyvärr.

Jag kan inte kalla mig feminist. Jag tycker silikonbröst är snyggt, jag gillar klackar och smink, jag vaxar mig, jag älskar män. Men inte män som tror sig äga kvinnors sexualitet.
Så ja - just det ämnet gör mig bitsk.
2009-09-12, 17:40
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Jag kan inte kalla mig feminist. Jag tycker silikonbröst är snyggt, jag gillar klackar och smink, jag vaxar mig, jag älskar män. Men inte män som tror sig äga kvinnors sexualitet.
Så ja - just det ämnet gör mig bitsk.

Så detta utesluter alltså någon ifrån att kunna vara feminist?

Och är nog inte många som tror sig äga en kvinnas sexualitet. Jag tycker snarare att tjejer oftast har mer "makt" och fler saker att säga till om när det kommer till sex och parrelationer. Tycker det är tråkigt att så många tjejer jämt och ständigt utmålar sig själva som offer och underlägsna i så många frågor.

Ps. Sen får du inte glömma att vi är på FB.
Senast redigerad av thefisk 2009-09-12 kl. 17:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in