2009-09-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
Nej alltså det handlar om att dominera och förnedra tjejen, samtidigt som det är skönt förstås. Ju mer dominans desto manligare är man .

Ehhh... om tjejen e med på det ja och gillar det annars e du ju helt fucked up, ingen överklassbrud kanske tycker att du e så charmig kanske.....du kanska får med dig aspackade whitetrach brudar ......
2009-09-12, 15:55
Medlem
VanillaKissess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Fast nästa överklassbrud jag styr upp kommer inte undan kuken med röven

Den här tråden skrämmer mig till döds. Kommer aldrig någonsin våga ligga med en kille igen. I och för sig tror jag risken att jag faller för en kille med dessa åsikter (vill inte ens drömma om hur de ser ut) väldigt liten, men ändå. Fruktansvärda tankar...
2009-09-12, 15:55
Medlem
Marmosets avatar
Rent objektivt och från en vetenskaplig ståndpunkt är det väl fråga om "Evolution at work", d.v.s. att de som spiller sin säd i fel kroppsöppning kommer inte att reproducera sig och därigenom inte att få föra sina gener vidare - en oerhörd lättnad när man betänker TS och hans meningsfränder.

Sen tycker jag ju, personligt och subjektivt, att det är bögigt och äckligt att stoppa kuken i någon annans bajshål *ouäck* Det låter som en väldigt genomskinlig ursäkt när TS och hans med-fjollor ivrigt hävdar att det är OK så länge bajshålet sitter på en tjej - men alltså vem fan går på sånt?!!?? Det låter som om ni inte har stake (sic!) nog att försöka er på killar utan får ta det näst bästa alternativet; rumpan på någon stackars tjej *yuk*

Eller som Barden så väl uttryckte det "The lady doth protest too much, methinks"!

Tillbaka in i garderoben med er, otäcka små bajspackare där!
2009-09-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaKisses
Den här tråden skrämmer mig till döds. Kommer aldrig någonsin våga ligga med en kille igen. I och för sig tror jag risken att jag faller för en kille med dessa åsikter (vill inte ens drömma om hur de ser ut) väldigt liten, men ändå. Fruktansvärda tankar...

Man berättar ju inte om såna här tankar förstås Man låtsas att man är en helylle svärmorsdröm... tills det inte finns någon återvändo. Muahahaha
2009-09-12, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Jag har märkt detta fenomen. Jag har satt på många brudar analt.Ca 20 st kanske.Grejen är att jag har märkt att när man träffar på överklassbrudar(typ söt tjej från djursholm) så vägrar dom ta den i röva. Medans alla white trashbrudar alltid ställer upp på detta underbara fenomen mer än gärna.

Vad beror detta på?? Eller har jag bara haft otur???

Mvh''

Slader

Vad fan är det som gör analsex till ett fenomen?
2009-09-12, 16:38
Medlem
Kyozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatita
Nej. Jag är helt övertygad om att du är rätt så sabbad i roten.

Och att använda "stumpan" är bara en fjollig härskarteknik man tar till när man inte har något bättre att säga.

Hans primitiva tekniker fungerar ju prima på dig i alla fall. Du blir ju totalt förnedrad och framstår bara som en gnällig bitch. Tråkigt att se.

För övrigt så är det väl fan inget konstigt med analsex egentligen. Är båda med på det så är det väl skitsamma om det är bögigt eller inte...? Sedan så verkar ju TS ha en rätt så fucked up syn på det hela. Men sedan så får ni ju tänka på att detta är ett anonymt internet forum där han kan överdriva sina tankar och fantasier väldigt mycket.
2009-09-12, 16:43
Medlem
Gatitas avatar
Alla tjejer som säger emot är gnälliga bitches. Tycker män från stenåldern.
2009-09-12, 16:47
Medlem
MrWins avatar
Tjejer har en sak som inte killar har, nämligen fittan. Är det bara röven ts är intresserad av så kan han väl lika gärna knulla andra killar.
2009-09-12, 16:50
Medlem
Kommer att tänka på "Stureplansprofilerna" när jag läser det här. Tror dock inte att TS är speciellt seriös, han försöker nog bara provocera. Själv anser jag att det mesta är OK så länge båda är med på det.
2009-09-12, 16:52
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatita
Alla tjejer som säger emot är gnälliga bitches. Tycker män från stenåldern.

Och alla gnälliga bitches är kvar i trotsåldern.
2009-09-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
Hmm ok tack för tipsen mannen, jag ska verkligen försöka med nästa offer .

Du ska nog inte ta tips ifrån honom.....gå hårt fram....ehhhh tvärtom e det mjukt i början såklart,,,,,många kan ju spricka och många vältränade har hemmorojder.....han har sett en del analsex porrfilmer för mkt.....antingen e han oerfaren vill provocera eller bara dum,,,,inte mkt rock n roll i den grabben jisses
2009-09-12, 17:01
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Och alla gnälliga bitches är kvar i trotsåldern.
Nej. Att motsätta föreställningen om att kvinnan enbart ska finnas till för att behaga mannen utan att tjejen har något att säga om saken är inte trots. Det är en hälsosam reaktion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in