• 4
  • 5
2009-09-14, 19:33
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Okej, jag tror också att av alla 1000000000-tals rökare så tycker 100 % exakt likadant.

Bra, du börjar lära dig Försök du hitta en rökare som vill att du gnäller om hur äcklig han är, i dare you.
Citera
2009-09-14, 19:59
Medlem
VPerssons avatar
när ska människor bli moderna och ge fan i vad folk gör? det är väl min egen grej. skit i mig så skiter jag i dig. skithög.
Citera
2009-09-14, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VPersson
när ska människor bli moderna och ge fan i vad folk gör? det är väl min egen grej. skit i mig så skiter jag i dig. skithög.

Jag skiter fullständigt i dig, du kan göra nästan vad fan du vill, men det jag bryr mig om är cigaretterna, och samhället, sen vad du gör på helgerna skiter jag fullständigt i, inte ett dugg intresserad.
Citera
2009-09-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag skiter fullständigt i dig, du kan göra nästan vad fan du vill, men det jag bryr mig om är cigaretterna, och samhället, sen vad du gör på helgerna skiter jag fullständigt i, inte ett dugg intresserad.
Låter som om någon är ledsen för att han inte ens kan få sin egen flickvän att sluta röka.

Börja med henne inne du börjar ge oss en massa moralkakor.
Citera
2009-09-14, 23:08
Medlem
DenLedes avatar
Jag röker och tycker ingen annan, självutnämnd elitistisk, människa har med det att göra.
Det är min last.

Har mindre sjukdagar än någon annan på mitt arbete. Besöker inte sjukvården speciellt ofta. Betalar min tobaksskatt.

Men man märker ju tydligt nuförtiden att rökning tar fram mobbar-tendenser hos vissa människor.
Vissa verkar känna sig lite bättre, i sitt tråkiga och miserabla liv, än just den som är rökare. Det har plötsligt blivit politiskt korrekt att klanka ner på rökaren i dagens samhälle.

Tror rökarna får på sig allt missnöje som folk vill ha utlopp för, vare sig det gäller invandringspolitik eller andra orättvisor i samhället.

En sak som jag noterat är att det verkar vara de människor som alltid varit utanför och aldrig passat in som har mest emot rökare. Ni vet de som inte har alla "hästarna i hagen" som plötsligt har något att säga till om. De som skvallrade för lärarna när man gick i skolan och som ingen egentligen gillade.
Citera
2011-03-18, 16:45
Bannlyst
Jag fattar att du kanske är stolt över att du slutat röka TS, men detta betyder inte att alla som fortfarande röker är idioter.
Citera
2022-12-14, 18:53
Medlem
fellowvessels avatar
Det här är nästan det dummaste som finns, icke rökare som säger sluta och nu.. a visst om ni slutar andas först, det är jätte enkelt pröva. Med logiken som råder ska nykterister bestämma över alkohol politiken, skulle bli ett jävla liv ifall rödvin blev tusen % straffbeskattat.

Nu har ju jag slutat röka men den här hetsen mot rökare har alltid känts idiotisk. som om IOGNTO nykterist förbundet endast skulle tillåta 1.25% lättöl på systemet.

Många gånger har jag stött på personer som verkar ha varit och badat i en parfym fabrik, förbjud parfym!(?)...
Senast redigerad av fellowvessel 2022-12-14 kl. 19:01.
Citera
2022-12-23, 22:37
Medlem
THE.MAN.HIM.SELFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Det här är nästan det dummaste som finns, icke rökare som säger sluta och nu.. a visst om ni slutar andas först, det är jätte enkelt pröva. Med logiken som råder ska nykterister bestämma över alkohol politiken, skulle bli ett jävla liv ifall rödvin blev tusen % straffbeskattat.

Nu har ju jag slutat röka men den här hetsen mot rökare har alltid känts idiotisk. som om IOGNTO nykterist förbundet endast skulle tillåta 1.25% lättöl på systemet.

Många gånger har jag stött på personer som verkar ha varit och badat i en parfym fabrik, förbjud parfym!(?)...
Ja håller helt med tycker det är mycket störigare om någon doftar stark parfym en att någon luktar cigg.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in