Inte sedan Linda Rosings peak har jag varit så smygförbannad. Simulerade nyss ett överfall på Gunilla med kudden. Och namnet sedan, Gunilla Persson. Omöjligt att vara skön med det namnet.
Jag brukade skratta och tycka att hon var ganska rolig att titta på tidigare, men efter ikväll tar jag tillbaka allt positivt jag sagt om den kärringen. Hon borde verkligen inte få vara mamma.
Gunilla, om du nånsin hittar hit till Flashback vill jag bara säga dra åt helvete å hela forumets vägnar.
OT: Så klockren webdesigner som dissar henne på dotterns sida.
Åh fy fan vad pinsamt att se den stackars tjejen stå och haspla fram "when you wish upon a star". Hon måste ha varit så jävla nervös. Som tur var så lät det väl inte sämre än vad man kan förvätna sig av en 9-åring - och Gunilla sen - "väldigt få barn i världen kan sjunga så bra".
Det verkar som folk reagerar iallafall men TV3 avsäger sig förstås allt ansvar för skiten man sänder. http://www.expressen.se/noje/1.25651...ern-att-sjunga
Iiiiih. Man dör lite av skam. Spännande att behöva vara talesperson för tv3 och låtsas som om Gunilla är en helt normal förälder.
Jag brukade skratta och tycka att hon var ganska rolig att titta på tidigare, men efter ikväll tar jag tillbaka allt positivt jag sagt om den kärringen. Hon borde verkligen inte få vara mamma.
Gunilla, om du nånsin hittar hit till Flashback vill jag bara säga dra åt helvete å hela forumets vägnar.
OT: Så klockren webdesigner som dissar henne på dotterns sida.
Engelska var han/hon då inget vidare på
Ett socialfall waiting to happen, helt klart. Den stackars flickan lär inte hylla mor sin på äldre dagar. Bara tantens uppsyn gör en rädd.
såg förra avsnittet (fråga mig inte varför) där hon ringde polisen när hon inte ville betala städerskan och myttade ihop att städerskan hade slagit henne. Hon verkar ju lite smått tappad
Inte sedan Linda Rosings peak har jag varit så smygförbannad. Simulerade nyss ett överfall på Gunilla med kudden. Och namnet sedan, Gunilla Persson. Omöjligt att vara skön med det namnet.
Gjorde samma sak fast slängde fjärren i väggen. Fyfan vilken vidrig människa och varje gång dem går in nånstans ensamma så hör man hennes vidriga snack om hur viktigt allt är och att ingenting får bli fel. Tycker extremt synd om barnet
Jag fattar inte hur de fick med henne i programmet från första början? Jag förstår inte riktigt hur hon passar in mer än att hon är helt funtad. Samma sak med agnes-nichole. Ingen som la märke till när hon köpte den där svindyra ramen och sen när den väl kom var det en annan ram tydligtvis (förmodligen hade hon inte råd med den dyra, men som för spel för gallerian kanske hon köpte för att sedan ångra sig?).
I vilket fall. Gunilla är obehaglig och jag lider med hennes dotter alltså. Fy fan :/
Hon lever verkligen i någon illusion om att hennes dotter ska lyckas och ställa hennes egna liv tillrätta! Blev mörkrädd då Gunilla höll på o få panik när det var tveksamt om dottern skulle kunna (vilja?) sjunga eller ej.
Eventet var ju också pinsamt. Vad hade hon för förväntningar egentligen?! Hur kan tv-teamet tillåta att hon inprincip tvingar sin dotter till saker hon inte vill göra??
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!