2011-09-19, 22:47
Medlem
makati79s avatar
Inte sedan Linda Rosings peak har jag varit så smygförbannad. Simulerade nyss ett överfall på Gunilla med kudden. Och namnet sedan, Gunilla Persson. Omöjligt att vara skön med det namnet.
Citera
2011-09-19, 23:08
Medlem
Bob Luntas avatar
Jag brukade skratta och tycka att hon var ganska rolig att titta på tidigare, men efter ikväll tar jag tillbaka allt positivt jag sagt om den kärringen. Hon borde verkligen inte få vara mamma.

OT: Så klockren webdesigner som dissar henne på dotterns sida.
Citera
2011-09-19, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Åh fy fan vad pinsamt att se den stackars tjejen stå och haspla fram "when you wish upon a star". Hon måste ha varit så jävla nervös. Som tur var så lät det väl inte sämre än vad man kan förvätna sig av en 9-åring - och Gunilla sen - "väldigt få barn i världen kan sjunga så bra".
Det verkar som folk reagerar iallafall men TV3 avsäger sig förstås allt ansvar för skiten man sänder.
http://www.expressen.se/noje/1.25651...ern-att-sjunga

Iiiiih. Man dör lite av skam. Spännande att behöva vara talesperson för tv3 och låtsas som om Gunilla är en helt normal förälder.
Citera
2011-09-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Jag brukade skratta och tycka att hon var ganska rolig att titta på tidigare, men efter ikväll tar jag tillbaka allt positivt jag sagt om den kärringen. Hon borde verkligen inte få vara mamma.

OT: Så klockren webdesigner som dissar henne på dotterns sida.

Engelska var han/hon då inget vidare på

Ett socialfall waiting to happen, helt klart. Den stackars flickan lär inte hylla mor sin på äldre dagar. Bara tantens uppsyn gör en rädd.
Citera
2011-09-19, 23:16
Medlem
felleboy90s avatar
såg förra avsnittet (fråga mig inte varför) där hon ringde polisen när hon inte ville betala städerskan och myttade ihop att städerskan hade slagit henne. Hon verkar ju lite smått tappad
Citera
2011-09-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makati79
Inte sedan Linda Rosings peak har jag varit så smygförbannad. Simulerade nyss ett överfall på Gunilla med kudden. Och namnet sedan, Gunilla Persson. Omöjligt att vara skön med det namnet.

Gjorde samma sak fast slängde fjärren i väggen. Fyfan vilken vidrig människa och varje gång dem går in nånstans ensamma så hör man hennes vidriga snack om hur viktigt allt är och att ingenting får bli fel. Tycker extremt synd om barnet
Citera
2011-09-19, 23:30
Medlem
PonDiGazas avatar
Är det bara jag som mår extremt dåligt så fort jag ser henne?
Citera
2011-09-19, 23:31
Medlem
septemberpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonDiGaza
Är det bara jag som mår extremt dåligt så fort jag ser henne?

Nej. Det är en ganska normal reaktion.
Citera
2011-09-19, 23:56
Medlem
snyggturbans avatar
Jag fattar inte hur de fick med henne i programmet från första början? Jag förstår inte riktigt hur hon passar in mer än att hon är helt funtad. Samma sak med agnes-nichole. Ingen som la märke till när hon köpte den där svindyra ramen och sen när den väl kom var det en annan ram tydligtvis (förmodligen hade hon inte råd med den dyra, men som för spel för gallerian kanske hon köpte för att sedan ångra sig?).

I vilket fall. Gunilla är obehaglig och jag lider med hennes dotter alltså. Fy fan :/
Citera
2011-09-20, 00:10
Medlem
Ja, hon är väldigt speciell. Jag tippar på Aspbergers Syndrom.

Och det är väldigt synd om lilla Erika, tösen ser helt olycklig ut.
Citera
2011-09-20, 00:39
Medlem
Men gud, dottern ser ju helt jävla psykad ut stackaren!!.. mår ju fan dåligt av att titta
Citera
2011-09-20, 00:52
Medlem
Naggys avatar
Hon lever verkligen i någon illusion om att hennes dotter ska lyckas och ställa hennes egna liv tillrätta! Blev mörkrädd då Gunilla höll på o få panik när det var tveksamt om dottern skulle kunna (vilja?) sjunga eller ej.
Eventet var ju också pinsamt. Vad hade hon för förväntningar egentligen?! Hur kan tv-teamet tillåta att hon inprincip tvingar sin dotter till saker hon inte vill göra??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in