2010-04-13, 21:56
Bannlyst
Jaha så 2 av fruarna umgås med varann? och maria är inte riktig blondin va eftersom både tjejerna av henes barn är mörkhåriga! Så sapersteins barn snackar svenska!
Senast redigerad av lucylie 2010-04-13 kl. 22:04.
Citera
2010-04-13, 22:05
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
Jaha så 2 av fruarna umgås med varann? och maria är inte riktig blondin va eftersom både tjejerna av henes barn är mörkhåriga! Om jag bodde i Los Angeles conty och var april .jag skulle gå på Knotts varje dag!

Har ingen aning om vad Maria har för äkta hårfärg, men man kan inte kolla på hennes barn som "bevis". Dels kan de ha färgat håret själva eller så var helt enkelt den mörka genen starkare.
Citera
2010-04-13, 23:18
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isvaken29
Fan vad jag garva när jag hörde detta i tv igår. Min pojkvän har gett mig ett stort bajshål Hennes son såg ut att vara 40 typ och inte 20

http://www.expressen.se/noje/tvsajte...hollywoodfruar
Såg avsnittet nu på tv3play
"jag har det bästa pojkvän, för han har ge mej en stor bajshål"

Stackars flicka, om hon förstått hur det lät...
Citera
2010-04-19, 23:43
Bannlyst
bra serie!Undrar om saperstein snackat svenska med barnen när de var små eftersom de kan så bra svenska!
Senast redigerad av lucylie 2010-04-20 kl. 00:02.
Citera
2010-04-20, 00:11
Medlem
Walkers avatar
Det är visst inte bara Anna Anka som har medverkat i en kultfilm..
Lena Jolton har minst lika tung scen mot Weiron Holmberg & Sven Mellander!
Kolla från 2:52

http://www.youtube.com/watch?v=GV2n00avRB0

Beklagar om det nämnts tidigare i tråden, upptäckte det först idag.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_Hollywoodfruar
Citera
2010-04-20, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
bra serie!Undrar om saperstein snackat svenska med barnen när de var små eftersom de kan så bra svenska!
tack, vad bra då slappa jag söka på det själv
Citera
2010-04-20, 01:28
Medlem
Jag tycker ialf att Sappersteins 2 döttrar är helt underbara. Riktigt kul hur dom pratar med sin amerikan-svenska
Citera
2010-04-20, 02:38
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2
Jag tycker ialf att Sappersteins 2 döttrar är helt underbara. Riktigt kul hur dom pratar med sin amerikan-svenska
Ja lite små söta är dom väl, men personligen hatar jag hur dom pratar. Visst är det roligt men samtidigt drygt
Senast redigerad av Ower 2010-04-20 kl. 02:49.
Citera
2010-04-20, 02:49
Medlem
Kebabsugers avatar
träffade en sådan fisförnäm svensk/kanadensisk kärring på ett flyg från kanada, hon hade varit på semester i kanada med sin tjejkompis(dvs nu skall vi knulla allt och alla semester) när hon var 18 och kommit i kontakt med en rik snubbe, hon satt sidan om mig hela flyget så många timmar att snacka, hon erkände att hon inte älskade honom i början, hon hade börjat dejta han (antagligen för se hur mycket pengar han hade), och sedan hade han frågat henne 2 veckor senare om giftemål som hon sade ja till, hon älskade hon om nu, men hon gjorde det inte i början :P

så pengar kan köpa kärlek !

hollywood fruar eller inte, alla tjejer vill ha pengar, hur många fittor tror ni han kan få som vann jackpotten senast :P
Citera
2010-04-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrreee2

Verkligen! Är också helt fascinerad av deras svenska, vet inte riktigt vad man ska jämföra den med. Amerikansk brytning men ändå inte. Kul att dom lärt sig så pass bra så dom kan tala svenska med varandra!
Citera
2010-04-20, 19:45
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob75
Verkligen! Är också helt fascinerad av deras svenska, vet inte riktigt vad man ska jämföra den med. Amerikansk brytning men ändå inte. Kul att dom lärt sig så pass bra så dom kan tala svenska med varandra!
Skulle nog säga Tysk brytning.
Citera
2010-04-26, 21:13
Medlem
psykologjannes avatar
Någon som vet vad bakgrundsmusik de har ibland heter? Känner igen den från förut. Kan det vara från High Chaparal med Filip och Fredrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in