2009-09-11, 15:22
Medlem
Octavianuss avatar
Det r s att jag har haft cs4 instalerat p min dator. Jag har haft litlesnitch s att den inte ska kunna kolla upp mot internet om det r lagligt eller inte. Har funkat bra. Men idag skulle jag anvnda det igen (indesign), och d skrek den till att min lsenord inte fungerade. Kollade i litlesnitch och sg att av ngn anledning hade jag tilltit att indesign skulle f kolla mot internet.

Iaf, s s provade med en ny kod, dock va den visst inte s bra, s d skrek den till att jag inte fick anvnda adobe ngt mer. Jag tog bort att vad jag kunde hitta som hette adobe. Installerade om, men funkar iaf inte.

S antar att det sparats ngn fil ngn stans om att jag inte har tilltelse osv. Vad ska jag gra fr att kunna installera och kra programmet igen.
2009-09-11, 15:43
Medlem
RedClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octavianus
Det r s att jag har haft cs4 instalerat p min dator. Jag har haft litlesnitch s att den inte ska kunna kolla upp mot internet om det r lagligt eller inte. Har funkat bra. Men idag skulle jag anvnda det igen (indesign), och d skrek den till att min lsenord inte fungerade. Kollade i litlesnitch och sg att av ngn anledning hade jag tilltit att indesign skulle f kolla mot internet.

Iaf, s s provade med en ny kod, dock va den visst inte s bra, s d skrek den till att jag inte fick anvnda adobe ngt mer. Jag tog bort att vad jag kunde hitta som hette adobe. Installerade om, men funkar iaf inte.

S antar att det sparats ngn fil ngn stans om att jag inte har tilltelse osv. Vad ska jag gra fr att kunna installera och kra programmet igen.

testa med detta "clean script"

http://www.adobe.com/support/contact/cs4clean.html
2009-09-11, 17:33
Medlem
Octavianuss avatar
tyvr funkar inte. Det tar bort allt, gr bra att instalera och allt, men sen nr man ska ppna programmet s sger den bara att licensen har gtt upphrt att glla. Sen stngs det ner, och det gr inte att ppna. S antar att den sparar ngt fuffens ngn stans.
2009-09-11, 20:25
Medlem
keso_411s avatar
blev lika dant p min mbp efter jag hade installerat snow leopard. jvligt skumt och frbannat irriterande nr man sitter i adobe program nstan varje dag och inte har rd att prjsa fr skiten
2009-09-12, 08:24
Medlem
Octavianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keso_411
blev lika dant p min mbp efter jag hade installerat snow leopard. jvligt skumt och frbannat irriterande nr man sitter i adobe program nstan varje dag och inte har rd att prjsa fr skiten

Hur lyckades du lsa problemet d? Eller har du inte gjort det nnu?
2009-09-14, 10:19
Medlem
Hispers avatar
Den hr typen frgor skall tas i den hr trden https://www.flashback.org/showthread.php?t=578910

Gr om, gr rtt

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in