2004-03-18, 12:27
Medlem
T.R.I.C.s avatar
en dampkatt vid namn bella
Citera
2004-03-18, 12:30
Medlem
Har en uber uppmärksamhetskrävande kiss vid namn Ister...
Kallas mest bara bäbis dock med tanke på hennes sätt att bete sig..
Citera
2004-03-18, 12:36
Medlem
Misseman & Louis heter katterna, Eller Louis är väll mer som en minigris.
Citera
2004-03-18, 15:51
Medlem
Willy_Wonkas avatar
har en katt som heter Simpson men jag kallar den för Katten oftast
Citera
2004-03-18, 15:54
Medlem
Uppdatering: syrrans katt heter inte längre Naima utan Elvis. Detta efter att ett par kulor trädde fram mellan benen efter några månader
Citera
2004-03-18, 21:47
Medlem
marie006s avatar
En svart katt vi hade för ett par år sedan hette Satan, och gullepluttkatten vi har nu heter något så fantasifullt som Katten. (Men han tror själv han är Kungen, en villfarelsen vi inte vill ta ur honom)
Citera
2004-03-18, 21:50
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Mitt husdjur är en neger som heter Fredag.

Rätt trevlig men inte rumsren än trots att den är 35 år gammal. Funderar på att avliva den och göra en fin väggbonad av pälsen. Vad tror ni?
Citera
2004-03-18, 21:52
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodildon
Mitt husdjur är en neger som heter Fredag.

Rätt trevlig men inte rumsren än trots att den är 35 år gammal. Funderar på att avliva den och göra en fin väggbonad av pälsen. Vad tror ni?

En kurs på brukshundsklubben kanske skulle hjälpa? Att avliva verkar onödigt. Du kanske kan omplacera den till någon som har ett stort hus på landet?
Citera
2004-03-18, 21:56
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
En kurs på brukshundsklubben kanske skulle hjälpa? Att avliva verkar onödigt. Du kanske kan omplacera den till någon som har ett stort hus på landet?
Har redan försökt med annons i lokaltidningen men det verkar inte fått napp. Finns det månne någon förmedling man kan lämna in den till? Den är väldigt bra med barn, så det är inga problem.
Citera
2004-03-18, 22:06
Bannlyst
God kväll! Har valt att starta varje kvällspostning med denna konventionella artighetsfras, det kan väl inte vara till någon skada?

Som ni kanske ser i min presentation så är jag ägare till två korthåriga taxar; "Brutus" och "Kimrit". Har aldrig varit verksam som jägare, däremot har jag släktingar som årligen försvinner ut i skogen den första måndagen i september. Väljer mer "civiliserade" alternativ då jag söker föda - kooperativet har ju sin butik lite längre ner på gatan, och behöver därför inte söka möjligheter att jaga för uppehället.

Med vänliga hälsningar från Falange
Citera
2004-03-18, 22:11
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodildon
Har redan försökt med annons i lokaltidningen men det verkar inte fått napp. Finns det månne någon förmedling man kan lämna in den till? Den är väldigt bra med barn, så det är inga problem.

Faaan, hade den varit rumsren hade jag tagit den direkt.
Citera
2004-03-18, 22:22
Medlem
innehar en mentalskadad hankatt döpt till murre, kallas dock oftast råttsvans, tyson eller pälsboll..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in