2007-07-26, 17:02
Medlem
apoteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theglimmerman
har haft 2 möss som hette skrik och panik. en svart och en vit

Okej, nu är vi tre i den här tråden som har haft djur som hetat Skrik & Panik.
Citera
2007-07-26, 22:56
Medlem
Hade två boxtrar tidigare vid namn Ecco och Jack Dempsey men han kallades Dempsey.. Nu har jag en amstaff blandis som har typ fler namn.. Spike, bojje, boy och ibland Oboy! samt en mini colli "Shelti" som heter Ellie..
Citera
2007-07-26, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apotek
Köp två, marsvin mår absolut bäst av att inte vara ensamma, och det är inte direkt mer jobb med två än med ett.

Nej jag vet, har haft som mest 4 marsvin på samma gång fast de har tyvärr trillat av pinn allt eftersom. Sista var exet's så hon tog det när vi flyttade isär.

Ett funkar ifall man är nära det hela tiden, typ den kommer vara i samma rum som jag (inneboende för tillfället, sen flyttar jag till en etta nån gång under 2008). Blir självklart flera marsvin senare, redan hittat bur som låter två marsvin vara tillsammans utan att kunna bråka / reproducera sig .
Citera
2007-07-26, 23:36
Medlem
evil_berits avatar
Jag har två katter... Överste Tic Tac af Morrhår & General Tuk Tuk af Svinpäls
Citera
2007-07-27, 01:19
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaffelpärm
Inte mer än att han va uppe precis vid strandkanten och käkade allt som hade flytit iland efter jag hade matat honom. Försökte öva honom att efterlikna späckhuggare som jagar sälungar på stranden genom att komma i 300km/h och kasta sig upp på stranden och slita åt sig så mycket käk som bara går, det gick inge vidare med Egon han var alldeles för dum för att lära sig någe.

Det var nästan något sådant jag såg för mitt inre öga när du nämnde stranden; grymma men fantastiska sekvenser de där, när man ser späckhuggarna göra kommandoräder upp på strandkanten för att komma åt de stackars sälarna.
Nåja, det är väl bara att inse att det är viss skillnad i såväl intelligens som slagstyrka på guldfirre och späckhuggare.

Citat:
Ursprungligen postat av evil_berit

...och där kom titlarna också (diskuterades lite tidigare i tråden). Coola namn...respekt. Hälsa översten och generalen så gott från mig.
Citera
2007-07-27, 01:22
Medlem
SarakeChis avatar
Jag ska skaffa råtta..och antingen ska den heta Opium eller Lotus..
Citera
2007-07-27, 01:22
Medlem
SarakeChis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evil_berit

Haha.. va sött
Citera
2007-07-27, 22:42
Medlem
Bob Luntas avatar
Har två tamråttor och en hermelinkanin. Den vita råttan heter Peggy-Sue, den svarta heter Mary-Jane och kaninen heter Daisy-Mae.
Jättefina djur alla tre.
Citera
2007-07-27, 23:04
Medlem
Bartbags avatar
Hade en honkatt som hette Satan...var helsvart så klart
Blev dock omdöpt efter tag till Kissinger,då hon hade ovanan att pissa inomhus ibland...dvs. Kiss Inger...
Citera
2007-07-27, 23:14
Medlem
Hade en eremitkräfta för många herrans år sedan...hette Putte....han dog när han växte och behövde nytt skal...trots envisa försök från ägaren med flera olika skal gav han upp till sist....
Citera
2007-07-27, 23:17
Medlem
Jens_Söderbergs avatar
Jag har en honkatt som valt att bo hos mig, namnet hon lystrar till är Jackie. Då just för att filmen Jackie Brown gick på teve när hon först kom att göra min bekantskap.

Senare fick hon en kull ungar där jag valde ut en pojke som skulle få bo kvar. Han döpte jag till AT. (Asocial tendens)
Citera
2007-07-28, 01:11
Medlem
The Beach boys avatar
Jag har en hund av rasen Golden Retriever som heter Ricko
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in