2007-06-27, 15:59
Medlem
En katt som heter Josef Demis Ludwig von Hindenburg. Brukar gå under namnet Demis eller Greken.

Och ja, det finns en mening bakom varje
Citera
2007-06-27, 16:07
Bannlyst
Har en hund som heter "Jeppe" efter Jeppe på berget, då han som valp stal syskonens kuddar och staplade dessa på varandra för att sedan ligga högst upp.
Nästa hund, skulle jag kunna tänka mig att döpa till Rizzla.
Citera
2007-06-29, 00:28
Medlem
Mystices avatar
Jag har två katter som heter Lorelai (Gilmore Girls) och Daisy (prinsessan i Mario Bros - exet som fick döpa henne).

Har haft 4 tamråttor av manligt kön som hette Greger, Gunde, Norbert och Bertil. Nu är dem i himlen
Citera
2007-06-29, 00:47
Medlem
Garfinkels avatar
hade en geckoödla som jag döpte till bobby mcgee efter janis joplins fina låt^^

Men nu har jag bara en katt som jag döpte till starfuck
Citera
2007-06-29, 01:15
Medlem
SweetAsss avatar
jag har inget husdjur längre, men hade en jättefin rottis. en valp. denna fina och underbara hund heter/hette Gucci . Var tvungen att sälja pågrund av allergi i familjen. Huvva vad jag saknar henne enormt mkt. kommer väl skaffa en ny hund senare ( bodde hos farsan då man hade Gucci. det var farsan som var allergisk ). bor nu själv så man kan ha.

Har ju annars mina dammråttor, räknas dom ?
Citera
2007-06-29, 01:39
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
jag har inget husdjur längre, men hade en jättefin rottis. en valp. denna fina och underbara hund heter/hette Gucci . Var tvungen att sälja pågrund av allergi i familjen. Huvva vad jag saknar henne enormt mkt. kommer väl skaffa en ny hund senare ( bodde hos farsan då man hade Gucci. det var farsan som var allergisk ). bor nu själv så man kan ha.

Har ju annars mina dammråttor, räknas dom ?

Beklagar att du inte kunde ha "rottisen" kvar. Hoppas du får möjlighet skaffa en sådan fin hund igen såsmåningom!
Vad heter dammråttorna då?
Citera
2007-06-29, 02:53
Medlem
Puscifers avatar
En hund som heter Shiva

Lagom psykadeliskt ..
Citera
2007-06-29, 07:25
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Beklagar att du inte kunde ha "rottisen" kvar. Hoppas du får möjlighet skaffa en sådan fin hund igen såsmåningom!
Vad heter dammråttorna då?

ja, får se om några år om man skaffar sig en ny rottis. Dom är ju så fina dom. antingen det eller en boxer.

jadu dammråttorna : anna-lisa och per-erik! haha har bara två stora så
Citera
2007-06-29, 07:25
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puscifer
En hund som heter Shiva

Lagom psykadeliskt ..

har inte träffat på nån hund med det namnet. men jag gillade det . vad e det för ras?
bara lite OT sådär.
Citera
2007-06-29, 11:24
Medlem
Puscifers avatar
Citat:
har inte träffat på nån hund med det namnet. men jag gillade det . vad e det för ras?
bara lite OT sådär.

Welsh springer spaniel
Citera
2007-06-29, 17:43
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
ja, får se om några år om man skaffar sig en ny rottis. Dom är ju så fina dom. antingen det eller en boxer.

jadu dammråttorna : anna-lisa och per-erik! haha har bara två stora så

Rottweiler är fina och imponerande hundar. Somliga exemplar kan dock vara farligt obalanserade i humöret, men detta beror väl oftast på högst olämpliga ägare (för hundar av denna typ kräver ju sin man/kvinna!).
Jag är själv väldigt förtjust i en rottis tillhörande en god vän; det är den snällaste och goaste hund man kan tänka sig, en riktig pärla är det. Inte otänkbart att jag också skaffar en en dag - det eller en schäfer.

Say hello till Anna-Lisa och Per-Erik från mig!
Citera
2007-06-29, 19:40
Medlem
Cryingmantiss avatar
Jag har numera en liten skäggagam som heter Hector. Sen har jag två Leopardgeckos med namnen Nemo (8år) och Yuna (6år)
En Hajmal som heter Kaj, En stor städfisk vid namn Sten, och en kompis till denne i nästan samma sort, fast mindre som heter Grus. Och en massa småfisk som inte har något namn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in