2021-01-30, 08:56
Medlem
Mastifmeisters avatar
Tätare stick ger alltid jämnare nivåer, kör så ofta du kan/har lust.

2 stick i veckan brukar vara bra för C & E. Själv kör jag måndag + torsdag.

MVH
Citera
2021-01-31, 08:30
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Fungerar bra med e7d också.

MVH
Citera
2021-02-01, 17:43
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Fungerar bra med e7d också.

MVH

Fungerar alldeles utmärkt, känner flera av den gamla skolan som alltid legat på var sjunde dag med samma resultat som var femte. Personligen så har jag själv alltid legat på var sjunde dag och aldrig märkt någon skillnad jämfört med var femte dag.
Citera
2021-02-01, 18:26
Medlem
Om du har hög aromatisering eller kör på hög dos kan det vara skönt med tätare intervall och lägre dos per injektion, sk microdosing.
Citera
2021-02-01, 18:27
Medlem
Är det lagom att som första kur köra 250mg testo e e5d när jag redan har testobrist? Ligger på 11nmol. Eller spelar min brist ingen som helst roll? Osäker på om jag ska köra e3.5d eller e5d. Det är första kuren någonsin och tänkt köra testo only. Bor dock i ett land där jag kan få tag på precis vad jag vill. Så har ni nått tips på något som ökar aptiten så är jag evigt tacksam.

Precis börjat träna, vet att jag egentligen borde ha flera års träningserfarenhet i bagaget för att börja kura men det är inte så jävla lätt att hitta motivationen och orken till att träna när man är 25 år gammal och känner sig som en kärring.

Känns som att jag behöver göra detta för att bli motiverad och tänker att testo inte kan skada allt för mycket då jag förmodligen kommer få gå på trt livet ut i vilket fall. Äter subutex vilket har sänkt min naturliga testoproduktion.
Citera
2021-02-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Är det lagom att som första kur köra 250mg testo e e5d när jag redan har testobrist? Ligger på 11nmol. Eller spelar min brist ingen som helst roll? Osäker på om jag ska köra e3.5d eller e5d. Det är första kuren någonsin och tänkt köra testo only. Bor dock i ett land där jag kan få tag på precis vad jag vill. Så har ni nått tips på något som ökar aptiten så är jag evigt tacksam.

Precis börjat träna, vet att jag egentligen borde ha flera års träningserfarenhet i bagaget för att börja kura men det är inte så jävla lätt att hitta motivationen och orken till att träna när man är 25 år gammal och känner sig som en kärring.

Känns som att jag behöver göra detta för att bli motiverad och tänker att testo inte kan skada allt för mycket då jag förmodligen kommer få gå på trt livet ut i vilket fall. Äter subutex vilket har sänkt min naturliga testoproduktion.

Och ska jag ändå börja med trt så småningom så känns det lika bra att passa på att kura innan. Känns inte som det finns så mycket att förlora men rätta mig gärna!
Citera
2021-02-01, 19:16
Medlem
TestoCypionates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Och ska jag ändå börja med trt så småningom så känns det lika bra att passa på att kura innan. Känns inte som det finns så mycket att förlora men rätta mig gärna!
Jag har också 11nmol innan start av min egna TRT. Jag tänker nog testa att köra en högre dos testosteron i framtiden för att boosta träningsresultat, men jag börjar med mina 125mg E5D testo Enanthate för att hamna på den högre delen av normalt testosteronvärde intervall.

Tror nog det är lättare att komma igång om man börjar med lågdos och lär sig lite mer istället för att direkt hoppa på kur-dos. Vad jag läst och sett på videos klarar sig en del folk på under 80mg testo per vecka som TRT, så skulle du köra likt mig motsvarande 175mg per sju dagar så bör du ju märka skillnad i hur du mår och orken i vardagen skall ju bli bättre.
Citera
2021-02-02, 17:09
Medlem
Från min verklighet, har alltid tagit i höger skinka, men så skulle jag börja ta mer frekvent så jag tänkte, höger skinka, höger lår, vänster lår och så börja om med höger skinka osv (är för stel för att ta i vänster skinka).
Vad som har hänt är att när jag tar i låret så får jag jäkligt ofta riktigt ont, med svullnad, infektionsstället blir brännhet, värk i låret (får halta fram) och mått allmänt super kasst precis som en infektion i kroppen, men jag får "aldrig" det när jag tar i skinkan (har kanske hänt någon enstaka gång). Verkar samma med de flesta här som har fått ont det är i låret de har fått ont inte i baken... Så är det verkligen sakerna det är fel på eller är det något annat?
Läste på ett annat forum om testofrossa kan det vara det, vad det nu är?
Citera
2021-02-04, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charmenkarmen007
Från min verklighet, har alltid tagit i höger skinka, men så skulle jag börja ta mer frekvent så jag tänkte, höger skinka, höger lår, vänster lår och så börja om med höger skinka osv (är för stel för att ta i vänster skinka).
Vad som har hänt är att när jag tar i låret så får jag jäkligt ofta riktigt ont, med svullnad, infektionsstället blir brännhet, värk i låret (får halta fram) och mått allmänt super kasst precis som en infektion i kroppen, men jag får "aldrig" det när jag tar i skinkan (har kanske hänt någon enstaka gång). Verkar samma med de flesta här som har fått ont det är i låret de har fått ont inte i baken... Så är det verkligen sakerna det är fel på eller är det något annat?
Läste på ett annat forum om testofrossa kan det vara det, vad det nu är?

Jobbar som distriktssköterska. Jag har nog aldrig gett en injektion intramuskulärt i lårmuskeln. Varför skulle man? Det lär som sagt göra rejält mycket mer ont. Skinkan som är en stor muskel tål det bättre. När man har alkisar inne på avgiftning ger man ju 4 ml vitaminer i skinkan varje dag. Det är inte direkt så att det inte får plats.
Citera
2021-02-04, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illustiber
Jobbar som distriktssköterska. Jag har nog aldrig gett en injektion intramuskulärt i lårmuskeln. Varför skulle man? Det lär som sagt göra rejält mycket mer ont. Skinkan som är en stor muskel tål det bättre. När man har alkisar inne på avgiftning ger man ju 4 ml vitaminer i skinkan varje dag. Det är inte direkt så att det inte får plats.

Ärrbildning.
Alkohol avgiftning är några dagar, injicerar du på samma ställe i flera månader så blir det ärrbildning.
Citera
2021-02-04, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Ärrbildning.
Alkohol avgiftning är några dagar, injicerar du på samma ställe i flera månader så blir det ärrbildning.
Byta skinka? Det är ett ganska stort område som är ok att sticka på.
Citera
2021-02-04, 16:54
Medlem
Dålig injektion?

Hur lång tid skulle det ta att få bieffekter om man injekterar 1 ml testo med en massa småbubblor i rakt igenom en ådra på t.ex höger ben. hypotetiskt sätt, skulle man uppsöka sjukhus eller vänta och se hur det går?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in