2015-12-27, 06:46
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
1mm på låren, kalipermätt? då är du way past tävlingsklar...

Mätte nu, bara för din skull. 3 mm, och eftersom vi talade om fettlagret rakt in (vid injektion) så är det 1,5 mm. Så jo, det var aningen högre än jag trodde men inte långt ifrån. Det handlar mer om fettfördelning, och är annorlunda när du blir äldre. Allting kommer runt midjan numera. :/ Jag kan garantera att späcklagret där inte ser ut att vara i tävlingsform (ligger nog minst på 15%, troligen lite högre atm). Har aldrig haft mycket fett på låren vid injektionsstället. Inte på triceps heller.
Citera
2016-01-01, 22:55
Medlem
Tja, jag har varit on i 8 månader och jag märker på sistone det gör ibland skit ont att föra in nålen!

Jag har varierat hö. Resp. Vä. Ben och allt ifrån e5d till e2d numera kör jag e3d. Tror ni det på grund av att jag varierar mellan så få muskler att det värker när jag injicerar? Någon som vart me samma sak?
Citera
2016-01-01, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alpha80
Tja, jag har varit on i 8 månader och jag märker på sistone det gör ibland skit ont att föra in nålen!

Jag har varierat hö. Resp. Vä. Ben och allt ifrån e5d till e2d numera kör jag e3d. Tror ni det på grund av att jag varierar mellan så få muskler att det värker när jag injicerar? Någon som vart me samma sak?

Vad tror du själv händer om du sätter på samma plats i 8 månader? Ja det blir ärrvävnad och komplikationer uppstår. Rotera ben, axlar, rumpa, lats, osv.
Citera
2016-01-02, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad tror du själv händer om du sätter på samma plats i 8 månader? Ja det blir ärrvävnad och komplikationer uppstår. Rotera ben, axlar, rumpa, lats, osv.

Ok jag försökte me glute tro fan att jag ser blod när jag aspirerade fleragg vet ej vaf felet är delade skinkan till och med med penna i 4 delar och injicerade på den yttre övre kvadraten på samma sätt som på flera video men gick dålig varenda gång. Aja jag få testa biceps eller axlar.
Mvh
Senast redigerad av alpha80 2016-01-02 kl. 01:27.
Citera
2016-01-02, 02:56
Medlem
Citat:
Ok jag försökte me glute tro fan att jag ser blod när jag aspirerade fleragg vet ej vaf felet är delade skinkan till och med med penna i 4 delar och injicerade på den yttre övre kvadraten på samma sätt som på flera video men gick dålig varenda gång. Aja jag få testa biceps eller axlar.
Mvh

Men strunta i att aspirera då
Citera
2016-01-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Men strunta i att aspirera då
Hatar du så mycket ?
Citera
2016-01-02, 21:43
Medlem
Citat:
Hatar du så mycket ?

Att aspirera ja... Har aldrig sysslat med sånt trams.
Citera
2016-01-02, 22:00
Medlem
Citat:
Att aspirera ja... Har aldrig sysslat med sånt trams.
Är du seriös eller driver?
Senast redigerad av alpha80 2016-01-02 kl. 22:15.
Citera
2016-01-02, 22:04
Avslutad
Citat:
Jag menade faktisk om du hatar mig när du rekommendera att inte aspirera!! Men är du seriös eller du driver? Jag ser att aspiration är ett måste i nästan allt jag läst ja vårdguiden och amerikanska brädor och flashback.

Håll verktygen rena och dela inte spruta med farsan så slipper du problem min son.
Citera
2016-01-02, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Håll verktygen rena och dela inte spruta med farsan så slipper du problem min son.
Hahah flummig
Citera
2016-01-02, 22:48
Medlem
Citat:
Är du seriös eller driver?

Man skojar väl inte om sånt?

Att man MÅSTE aspirera är en myt som vuxit fram på INTERNET...

Inte en enda av de byggarna jag känner gör det, inte jag själv heller, vi är många tro mig.
Vi har sysslat med Injektioner i 20 år och gissa, vi lever...

Kan man sin anatomi så vet man att alla vener, ådror, artärer går jäms med kroppen och inte rakt in i den... Jag antar att du sätter dina injektioner rakt in i muskeln och inte jäms med venerna som pundarna gör?

Det går lixom inte att injicera nåt i en ådra om man injicera rakt in i muskeln. Om det kommer blod för att du aspirerat så betyder inte det att du satt sprutan i venen utan du kan ha punkterat venen på vägen och blod som rinner från den kommer då in i sprutan, ingen fara med det...

Se det som trenhosta
Citera
2016-01-02, 22:56
Medlem
Citat:
Man skojar väl inte om sånt?

Att man MÅSTE aspirera är en myt som vuxit fram på INTERNET...

Inte en enda av de byggarna jag känner gör det, inte jag själv heller, vi är många tro mig.
Vi har sysslat med Injektioner i 20 år och gissa, vi lever...

Kan man sin anatomi så vet man att alla vener, ådror, artärer går jäms med kroppen och inte rakt in i den... Jag antar att du sätter dina injektioner rakt in i muskeln och inte jäms med venerna som pundarna gör?

Det går lixom inte att injicera nåt i en ådra om man injicera rakt in i muskeln. Om det kommer blod för att du aspirerat så betyder inte det att du satt sprutan i venen utan du kan ha punkterat venen på vägen och blod som rinner från den kommer då in i sprutan, ingen fara med det...

Se det som trenhosta
Ok nu har du lugnat mig ordentligt inte så att jag slutar aspirerar men att vara mindre orolig som jag är nu efter skapligt många injektioner.

Men att jag sätter nålen 90 grader mot huden och muskeln kan inte vara fel? Eller har jag missat något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in