Rekommenderar att gå över till rumpan, bland annat av anledningar som herrn tar upp här:
https://www.youtube.com/watch?v=4hPWi69VtFg
Jag körde själv låren under de första ~10 sticken men valde sedan att gå över till att testa rumpan, vilket faktiskt varit mycket bättre. Fick i princip alltid pip, ibland ganska illa och ibland lindrigt, i låren - trots att jag gjorde "by the book". Testo E är dock mer irriterande för många än Testo C, jag kör själv på E. Så att byta till C kan ju hjälpa, men jag tror nog att övergången från lår till rumpa kan vara en större skillnad än att byta från E till C.
Här är bra video för glutes
https://www.youtube.com/watch?v=L4eBnq5vMlg
Sedan, som andra skriver, så vänjer sig muskeln. Men låren vande sig åtminstone inte för mig trots 10 stick.