Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Jag vet inte om min definition av eufori r annorlunda n andras - vissa sger sig bli euforiska av tramadol. Fr mig r eufori absolut lycka och det r inget jag ftt av methylone. Kicken r dock fortfarande behaglig, den bestr inte bara av tryck i skallen fr mig. Betydligt rejlare n den p tjack. Timmarna efter fljs av en m bra-knsla fr min del.
Jag misstnker dock att medicinen jag tar, mirtazapin, kan ha varit boven i dramat d den verkar antagonistiskt mot 5-ht-receptorer. Visserligen hade jag hllt upp ngra dagar, men halveringstiden r lng.
Att din medicin str i vgen fr att f ut det mesta av ruset r inte alls omjligt.
Peaken man nr direkt efter injiceringen r fr mig i samma niv som peaken efter (oralt) intag av MDMA, om inte hgre, men alla r vi olika.
Jag har svrt att tro att ngon blir besviken p rushen som fljer med injicering av Methylone, men hurvida det r farligare/mer neurotoxiskt n ngot annat administrationsstt lter jag vara osagt.
Oavsett vad s br man ta det lugnt och stta en grns fr hur mycket man ska ta p en kvll innan man brjar, fr terdoseringsbegret kan vara riktigt djvligt p Methylone.