Jag lovade att terkomma med liten "rusrapport" nr ven jag testat Methylone IV och nu r det gjort!
Med min relativt ltte kropp p endast 62kg (!) s rckte 100mg gott och vl fr mig! Det var verkligen
sjukt hur bra jag tyckte detta var!

En del av er har bde sett och hrt mig nr jag testade detta, andra inte; fr er kan jag bara sga att det var ren och skr krlek! <3
Euforin var vldigt stor och kicken riktigt fet och lngvarig! Detta var verkligen ngot som uppskattades av mig! Jag tog 4 doser av tv olika batcher och blev vldigt positivt verraskad, mste jag sga! Jag trs nstan sga att detta var ngot av det bsta jag upplevt! <3
Ni som IV'ar, ni borde verkligen prova detta! Jag har RUGGIGT svrt att tro att ni skulle bli missnjda! Se bara till att inte ta fr mycket, fr kicken hller som sagt i sig ovanligt lnge!
Min favoritdrog har ju mer eller mindre alltid varit och Mephedrone, och jag skulle s grna jmfra den hr kicken med det, men det gr verkligen inte. De r s sjukt grymma bda tv, men s olika! Solus tycker att slutbetyget landar p " <3 " i bda fallen! Riktigt, riktigt bra!
Nackdelarna var vl att det inte gick att terdosera sdr jttemycket samt att det troligtvis inte r speciellt nyttigt att m s bra!