Seriöst , när ja hör Johan Palm blir ja bara förbannad.Seriöst kan han ens sjunga?.. det är frågan.I alla fall iså fall kan tellu med jag sjunga bättre. Det som har fått han så känd är alla barn på dagisnivå o lite folk från helt vanliga skolor i åldern 10-17 , ja tycker detta är helt sjukt. Han låter ju som en knarkad 12 åring som har kommit in i målbrottet?.. Någon annan som håller med om mina åsikter om Johan Palm ?... En sak är i alla fall klar , han kan verkligen inte sjunga..Att ens idol-juryn tog med honom vidare.... aja jag lyssnade lite på Mix-megapol o då hörde ja Daniel breitholtz att han tyckte att årets finaltiser o semi osv var ganska dåliga val tyckte han. framförallt Johan Palm ... ja menar hur många Små ungar tittar inte på Idol o röstar ?... Aja Jag är i alla fall ANTI Johan Palm.
Klart att han är skitkass men orka hata, han tjänar skitbra med pengar och kommer förmodligen få ligga hur mycket han vill, åtminstonde när han växer upp en aning.
Klart att han är skitkass men orka hata, han tjänar skitbra med pengar och kommer förmodligen få ligga hur mycket han vill, åtminstonde när han växer upp en aning.
Klart man börja hata när han tjänar pengar på att små tjejer blir galna i honom ?... Tycker detta är helt sjukt , inte för att ja är avundsjuk eller något.Tycker bara det är så störande. Den ända vuxna person som gillar han är vell hans föräldrar , läste i någon tidning om hur många som hade klagat.Och så till det dära med ligg , klart han får ligg men ärligt talat så tror inte ja någon 18+ åldern vill ligga med en sån töntig o falsk person som han är. Klart han får ligg med nåra 15 åringar annars tror ja inte han får ett ända ligg.
Klart man börja hata när han tjänar pengar på att små tjejer blir galna i honom ?... Tycker detta är helt sjukt , inte för att ja är avundsjuk eller något.Tycker bara det är så störande. Den ända vuxna person som gillar han är vell hans föräldrar , läste i någon tidning om hur många som hade klagat.Och så till det dära med ligg , klart han får ligg men ärligt talat så tror inte ja någon 18+ åldern vill ligga med en sån töntig o falsk person som han är. Klart han får ligg med nåra 15 åringar annars tror ja inte han får ett ända ligg.
Han har nog inga problem med att få ligga.. men varför inte bara skita i det? Varför måste du bry dig om en främling? Världen hade blivit en så mycket bättre plats om alla bara skötit sig själva.
Tror ni att han får göra musik för att han är bra eller? Skivbolagen såg hur galna alla fjortis emo brudar blev av Johan palms söta lilla emo stil och tänke Johan Palm = Pengar här ska håvas in.
JAG AVSKYR HONOM MED..han kan verkligen inte sjunga, verkligen inte jag heller men jag sjunger inte för andra.... nej han har nog mer fiender än vänner, då hans "vänner" är fjortisar och resten är hans ovänner som inser att man behöver mer än att va med i tv för att bli känd!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!