2009-07-21, 13:13
Bannlyst
Idag kan en man gå till en hora och betala för att få sexuella tjänster utförda.

Mannen ifråga kan var gift. Men frugan kanske inte klarar att tillfredställa hans sexuella behov.

Då finns det kvinnor som är duktiga på att ge mannen vad han vill ha, mot betalning.

En kvinna som inte blir tillfredställd sexuellt av sin man har inte samma möjlighet att bli tillfredställd genom att gå till någon som tillfredställer henne mot att hon betalar horbocken och sedan går därifrån.

Det anser jag vara fel. Vad anser du?
Citera
2009-07-21, 13:16
Medlem
BaalZeBubs avatar
Man vad har du fått detta ifrån? Det finns väl prostituerade av alla de slag!?
Citera
2009-07-21, 13:18
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Idag kan en man gå till en hora och betala för att få sexuella tjänster utförda.

Mannen ifråga kan var gift. Men frugan kanske inte klarar att tillfredställa hans sexuella behov.

Då finns det kvinnor som är duktiga på att ge mannen vad han vill ha, mot betalning.

En kvinna som inte blir tillfredställd sexuellt av sin man har inte samma möjlighet att bli tillfredställd genom att gå till någon som tillfredställer henne mot att hon betalar horbocken och sedan går därifrån.

källa på att det inte finns manliga prostituerade i Sverige, Tack.
Citera
2009-07-21, 13:19
Bannlyst
Citat:

Var inte hora världens äldsta yrke?
Citera
2009-07-21, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Man vad har du fått detta ifrån? Det finns väl prostituerade av alla de slag!?

Var kan man hitta ställen där det jobbar horbockar?
Citera
2009-07-21, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
källa på att det inte finns manliga prostituerade i Sverige, Tack.

Jag kan inte ange en källa på något som jag inte vet existerar!

Det kanske du inser?

Jag kanske har fel och då är det ju bara bra. Men jag vet massor med horhus dock inte ett enda ställe där det jobbar horbockar.

Vet du något sådant ställe så kan du väl berätta det!
Citera
2009-07-21, 13:22
Medlem
Krösus Sorks avatar
Förmodligen finns det manliga prostituerade på samma platser som kvinnliga, så Malmskillnadsgatan är nog ett hett tips. Om inte annat kan du ju själv gå runt och hora så kommer det säkert en trevlig herre och plockar upp dig (och du får betalt!).
Citera
2009-07-21, 13:25
Medlem
b0gfettos avatar
Din signatur stämmer så väl när en person som dig yttrar sig... Dom får det så lätt att vinna en debatt.

OnT: Horbock är väl inte en manlig prostituerad?
Vart ligger alla horhus du pratar om?
Citera
2009-07-21, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Förmodligen finns det manliga prostituerade på samma platser som kvinnliga, så Malmskillnadsgatan är nog ett hett tips. Om inte annat kan du ju själv gå runt och hora så kommer det säkert en trevlig herre och plockar upp dig (och du får betalt!).

Är du helt tappad bakom en vagn.

Jag vill kunna gå till en manlig horbock och betala honom för att han gör exakt som jag vill och sedan vill jag bara kunna gå därifrån som om ingenting hade hänt.

Jag vill inte ha betalt, jag vill betala för att bli sexuellt tillfredställd.

Jag vill inte gå på gatan för att hitta horbocken. Jag vill kunna gå till ett ställe som har manliga prostituerade.
Citera
2009-07-21, 13:29
Bannlyst
Citat:
Vad har detta med tråden ämne att göra? Inte ett dugg!

Skärp dig annars skickar jag en RP på dig!

Det är ungefär lika logiskt som att säga att manliga prostituerade inte finns, om det är det du nu antyder.

Eller vill du veta adressen till ett manligt horhus?
Citera
2009-07-21, 13:31
Medlem
IsabellaJSs avatar
Sök lite på internet, många kvinnor säljer sig på internet, så troligtvis gör män det också.
Citera
2009-07-21, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Din signatur stämmer så väl när en person som dig yttrar sig... Dom får det så lätt att vinna en debatt.

Bara för att jag har märkt att alla som kan argumentera på Flashback blir kallade för feministiska surfittor

Citat:
OnT: Horbock är väl inte en manlig prostituerad?

Nej jag vet! Men jag kunde inte ens hitta ett namn på en manlig prostituerad, så jag fick hitta på ett eget. Men jag är medveten om att det blir fel. Tar tacksamt emot försdlag på vad man kan kalla en manlig hora

Citat:
Vart ligger alla horhus du pratar om?
[/quote]

Vill du har en lista kan jag skicka den via pm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här