2009-07-21, 13:32
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Jag vill inte gå på gatan för att hitta horbocken. Jag vill kunna gå till ett ställe som har manliga prostituerade.

Det hänger nog mer på köparen än säljaren i det här fallet, kvinnor vill knappast gå till ett "horhus" för att köpa sex, dom gör det nog mer diskret.
Citera
2009-07-21, 13:33
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:

Nej jag vet! Men jag kunde inte ens hitta ett namn på en manlig prostituerad, så jag fick hitta på ett eget. Men jag är medveten om att det blir fel. Tar tacksamt emot försdlag på vad man kan kalla en manlig hora

Gigolo eller nåt heter det tror jag
Citera
2009-07-21, 13:38
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
[/b]

Är du helt tappad bakom en vagn.

Jag vill kunna gå till en manlig horbock och betala honom för att han gör exakt som jag vill och sedan vill jag bara kunna gå därifrån som om ingenting hade hänt.

Jag vill inte ha betalt, jag vill betala för att bli sexuellt tillfredställd.

Jag vill inte gå på gatan för att hitta horbocken. Jag vill kunna gå till ett ställe som har manliga prostituerade.
Oj, här var det ord och inga visor. Om du envisas med att betala så går det nog att ordna, min poäng var att du kan med största sannolikhet köpa sex av båda män och kvinnor där prostituerade samlas.
Citera
2009-07-21, 13:42
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Idag kan en man gå till en hora och betala för att få sexuella tjänster utförda.

Mannen ifråga kan var gift. Men frugan kanske inte klarar att tillfredställa hans sexuella behov.

Då finns det kvinnor som är duktiga på att ge mannen vad han vill ha, mot betalning.

En kvinna som inte blir tillfredställd sexuellt av sin man har inte samma möjlighet att bli tillfredställd genom att gå till någon som tillfredställer henne mot att hon betalar horbocken och sedan går därifrån.

Det anser jag vara fel. Vad anser du?
Det handlar om tillgång och efterfrågan, samt den legala status som prostitution har i Sverige.

Så frågan om det är jämställt eller ej anser jag vara irrelevant.
Citera
2009-07-21, 13:47
Medlem
Empresss avatar
Intressant.. ytterligare en tråd med undertonen:
"Jag har aldrig sett det och jag har aldrig hör talas om det= alltså finns det inte".

Manliga prostituerade finns. Både som eskorter och som vanliga "horkarlar".
Oftast så kan några eskorttjejejr tipsa om eskorkillar.

De har till och med haft en dokumentär, för några år sedan, om manliga eskorter och horor här i Sverige, tro det var på SVT eller om det var på TV3. Fast tråkigt nog gav det inte de riktiga namnen på de manliga..
Vanligast är att dessa eskortkillar och "horkarlar" har mest manliga kunder, även om de själva är strighta..

.
Senast redigerad av Empress 2009-07-21 kl. 13:51.
Citera
2009-07-21, 13:51
Medlem
Khapis avatar
Är det jämställt att kvinnor i princip aldrig behöver sätta sig i en situation där de måste betala för att få sex?
Citera
2009-07-21, 14:01
Medlem
Assholes avatar
Andra träffen på google
http://alexandereskort.blogspot.com/
Citera
2009-07-21, 14:04
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Vill du har en lista kan jag skicka den via pm

Skicka listan och sen kan du få pröjsa mig 2000 så kommer jag och gör det du vill ha gjort i en timme.
Citera
2009-07-21, 14:39
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Var kan man hitta ställen där det jobbar horbockar?
Inte vet jag. Enda gången jag sett några var på Hamngatan när jag besökte Stockholm. Först förstod jag inte vad de höll på med och trodde att det var utvecklingsstörda mc-killar. Men sedan har jag lärt mig att det där rullandet med utstickande tunga är någon slags signal.
Citera
2009-07-21, 14:39
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asshole
Andra träffen på google
http://alexandereskort.blogspot.com/

Gillade tonen den unge mannen hade. Lung, ödmjuk och så full av livsglädje och verkligen tog för sig av livets goda.
Han har nog en mycket bra kundunderlag den killen..
Citera
2009-07-21, 15:36
Medlem
Dom finns och dom är väldigt billiga
Citera
2009-07-21, 15:37
Medlem
freyas avatar
Jag har för mig att statistiken säger att de manliga prostituerade är fler än de kvinnliga, men jag har inget att referera till. Om det stämmer känns det dock en aning konstigt, jag menar varför vill kvinnor betala för något som de, tom enklare antagligen, kan få gratis om de nu önskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in