En trevlig tysk snubbe jag träffade på en billig bordell utanför Kiev berättade för mig hur han ville ha sina fnask. Han vill ha dem oerfarna, unga och rädda. Helst importerade från något land som ingen jävel vet hur det stavas. Han brukade prygla dem med sitt skärp tills det skvätte om ryggen på dem.
Han berättade för mig att han nu tänkte dra in en ung minderårig flicka. Han betalade bara litet extra till bordellägaren. Han frågade om jag testat. Jag sa naturligtvis nej eftersom jag håller mina sexköp lagliga eller så nära lagen som möjligt. Att ge ett luder några örfilar blir ingen dömd för. I alla fall. Tysken drack upp sin öl och tog sin unga rädda sköka med sig till rummet längst bort i korridoren. Jag drack några öl till och köpte mig ett ryskt litet "luder".
Eftersom jag var litet full så fick horan suga istället. Jag roade mig med att daska henne i ansiktet med kuken. Ryskan uppskattade det inte och blev litet osträvsam. Kanske för jag daskade henne ganska hårt. I alla fall, när horan klagade högre så tog jag i och smällde henne över näsan och hon började blöda näsblod. Hon börjde skrika. Bordellägaren kom in springande. Han var arg men jag förklarade att ludret bet mig i kuken. Bordellägaren blev naturligtvis arg eftersom jag hade betalat litet extra. Han gick fram till fnasket och gav henne två ordentliga örfilar. Hon föll till marken och började gråta. Jag bad bordellägaren om litet "tid" så jag kunde avsluta. Jag lyfte upp henne i håret och sen sprutade jag henne i munnen. Hon försökte le med sitt horleende, horan trodde kanske hon skulle få någon trygghet eller mera pengar. Hon fick en piss-stråla rakt ned i strupen och sen kastade jag henne på golvet och sparkade henne i magen så hon tappade luften.
Jag gick tillbaka till baren igen. Plötsligt kommer det minderhåriga fnasket nerspringade tysken köpte. Blodig i hela ansiktet. Tysken hade tydligen skurit henne för djupt i ansiktet med sin kniv. Bordellägaren blev riktigt förbannad men tysken gav honom en ordentlig sedelbunt som täckte både horans sjukhusnota och litet grädde till bordellägaren. Vi beställde några till öl och snackade om våra kommande bravader i Kiev medan två kievianska horor fick smaka våra narriga kukar.
Vem har sagt att man inte kan ha kul i Kiev!