2008-01-11, 14:13
Medlem
Democrats avatar
Horor är horor eftersom de är sämre människor. Sämre människor har en man rätt att slå. När jag köper mina fnask brukar jag ge dem styrk. Eftersom det är förbjudet att slå en hora i Sverige så köper jag mina utomlands. Jag är först snäll mot dem, kanske till och med får dem att känna sig uppskattade. De flesta vet ju att fnask bara ser pengar och saknar känslor. Men jag har försökt få dem att uppskatta mig som kund. Kanske besöker jag dem flera gånger så de känner sig trygga med mig. En kväll brukar jag säga. Hur mycket kostar det att få tillbringa natten med dig och få göra allt med dig. Eftersom jag byggt upp ett förtroende oss dem så frågan de sällan om vad jag ska göra med dem.

Efter några minuters vaniljsex så kör jag i min stake direkt i deras torra anus så horan skriker högt. När hon ber om vaslin så vänder jag henne och spottar henne i sin vidgade anal. Sen rövknullar jag henne tills tarmen faller ur. Mot slutet ska hon få suga min kuk och svälja min sperma men då brukar jag pissa henne i munnen. Den sista strålen sätter jag i hennes ögon så det svider ordentligt.

Det sista jag gör är att örfila henne ordentligt tills hon ber om nåd. När jag är färdig med dem sätter jag dem i en taxi och ger dem mer pengar än avtalat så de inte går till polisen.

så hur slår ni era horor?
2008-01-11, 16:33
Avslutad
Alltså, det har väl hänt ett par gånger, det händer när jag går in för att dominera henne. Har gjort det 3-4 gånger i samband med analt samlag och det var riktigt jävla härligt! Man fick en manlig känsla som hette duga. Samma tjej har jag även haft en springnota hos.

Oj, glömde visst att skriva hur! Jag slår de prostituerade jag väl slår med en knytnäve på sidan av stjärten/början på ryggen samtidigt som jag idkar analt samlag som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fargash
http://sv.wikipedia.org/wiki/Internettroll
Svenska wikipedia är ingen legitim källa...
Senast redigerad av Autosol 2008-01-11 kl. 16:36.
2008-01-11, 19:13
Medlem
Läs BOKEN American Psycho, du skulle gilla den. Inget ironiskt eller någonting, jag har just läst den, och jag uppskattade den. Jag tror att TS skulle göra det också.
2008-01-11, 20:09
Medlem
Democrats avatar
En trevlig tysk snubbe jag träffade på en billig bordell utanför Kiev berättade för mig hur han ville ha sina fnask. Han vill ha dem oerfarna, unga och rädda. Helst importerade från något land som ingen jävel vet hur det stavas. Han brukade prygla dem med sitt skärp tills det skvätte om ryggen på dem.

Han berättade för mig att han nu tänkte dra in en ung minderårig flicka. Han betalade bara litet extra till bordellägaren. Han frågade om jag testat. Jag sa naturligtvis nej eftersom jag håller mina sexköp lagliga eller så nära lagen som möjligt. Att ge ett luder några örfilar blir ingen dömd för. I alla fall. Tysken drack upp sin öl och tog sin unga rädda sköka med sig till rummet längst bort i korridoren. Jag drack några öl till och köpte mig ett ryskt litet "luder".

Eftersom jag var litet full så fick horan suga istället. Jag roade mig med att daska henne i ansiktet med kuken. Ryskan uppskattade det inte och blev litet osträvsam. Kanske för jag daskade henne ganska hårt. I alla fall, när horan klagade högre så tog jag i och smällde henne över näsan och hon började blöda näsblod. Hon börjde skrika. Bordellägaren kom in springande. Han var arg men jag förklarade att ludret bet mig i kuken. Bordellägaren blev naturligtvis arg eftersom jag hade betalat litet extra. Han gick fram till fnasket och gav henne två ordentliga örfilar. Hon föll till marken och började gråta. Jag bad bordellägaren om litet "tid" så jag kunde avsluta. Jag lyfte upp henne i håret och sen sprutade jag henne i munnen. Hon försökte le med sitt horleende, horan trodde kanske hon skulle få någon trygghet eller mera pengar. Hon fick en piss-stråla rakt ned i strupen och sen kastade jag henne på golvet och sparkade henne i magen så hon tappade luften.

Jag gick tillbaka till baren igen. Plötsligt kommer det minderhåriga fnasket nerspringade tysken köpte. Blodig i hela ansiktet. Tysken hade tydligen skurit henne för djupt i ansiktet med sin kniv. Bordellägaren blev riktigt förbannad men tysken gav honom en ordentlig sedelbunt som täckte både horans sjukhusnota och litet grädde till bordellägaren. Vi beställde några till öl och snackade om våra kommande bravader i Kiev medan två kievianska horor fick smaka våra narriga kukar.

Vem har sagt att man inte kan ha kul i Kiev!
Senast redigerad av Democrat 2008-01-11 kl. 20:16.
2008-01-11, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
En trevlig tysk snubbe jag träffade på en billig bordell utanför Kiev berättade för mig hur han ville ha sina fnask. Han vill ha dem oerfarna, unga och rädda. Helst importerade från något land som ingen jävel vet hur det stavas. Han brukade prygla dem med sitt skärp tills det skvätte om ryggen på dem.

Han berättade för mig att han nu tänkte dra in en ung minderårig flicka. Han betalade bara litet extra till bordellägaren. Han frågade om jag testat. Jag sa naturligtvis nej eftersom jag håller mina sexköp lagliga eller så nära lagen som möjligt. Att ge ett luder några örfilar blir ingen dömd för. I alla fall. Tysken drack upp sin öl och tog sin unga rädda sköka med sig till rummet längst bort i korridoren. Jag drack några öl till och köpte mig ett ryskt litet "luder".

Eftersom jag var litet full så fick horan suga istället. Jag roade mig med att daska henne i ansiktet med kuken. Ryskan uppskattade det inte och blev litet osträvsam. Kanske för jag daskade henne ganska hårt. I alla fall, när horan klagade högre så tog jag i och smällde henne över näsan och hon började blöda näsblod. Hon börjde skrika. Bordellägaren kom in springande. Han var arg men jag förklarade att ludret bet mig i kuken. Bordellägaren blev naturligtvis arg eftersom jag hade betalat litet extra. Han gick fram till fnasket och gav henne två ordentliga örfilar. Hon föll till marken och började gråta. Jag bad bordellägaren om litet "tid" så jag kunde avsluta. Jag lyfte upp henne i håret och sen sprutade jag henne i munnen. Hon försökte le med sitt horleende, horan trodde kanske hon skulle få någon trygghet eller mera pengar. Hon fick en piss-stråla rakt ned i strupen och sen kastade jag henne på golvet och sparkade henne i magen så hon tappade luften.

Jag gick tillbaka till baren igen. Plötsligt kommer det minderhåriga fnasket nerspringade tysken köpte. Blodig i hela ansiktet. Tysken hade tydligen skurit henne för djupt i ansiktet med sin kniv. Bordellägaren blev riktigt förbannad men tysken gav honom en ordentlig sedelbunt som täckte både horans sjukhusnota och litet grädde till bordellägaren. Vi beställde några till öl och snackade om våra kommande bravader i Kiev medan två kievianska horor fick smaka våra narriga kukar.

Vem har sagt att man inte kan ha kul i Kiev!

Jag tror inte det är sant och därför blir det en ganska rolig läsning.
2008-01-11, 23:01
Medlem
Democrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapphona
Och jag brukar roa mig med att spöa torskar som du blodiga och sedan kastrera dem (Utan bedövning förstås).

Vi har alla våra nöjen

Jag fick nöjet att höra en historia av en holländare när jag var i Estland för att köpa fansk. Han berättade nöjet att besöka en liten nigeriansk by. Han hade åkt själv med en vän. De hade alltså inga guider som gullade med dem. Någon gång under resan så stannar de vid den här byn. Dem kommer i princip i tid för att se en by-abort. En av byflickorna, möjligen 13-14 år är gravid och ogift. Det innebär antigen abort eller förvisning från byn för flickan. Flickorna väljer oftast abort.

Aborten utförs av någon häxdoktor till kvinna som rör om med ett smalt och vasst ståltråds instrument inne i flickans sköte. Innan häxdoktorn börjar med aborten måste hon riva upp flickans omskurna nyligen ihopväxta delar för att komma i gång.

När häxdoktorn drar ut ståltråden så rinner flickans livmoder ut. Flickan klarade sig men kan aldrig få barn och blir således utan försörjning eftersom ingen vill gifta sig med henne. Hon kommer få svårigheter att sälja sig för sin försörjning eftersom sex blir omöjligt på grund av smärtan. Flickan kommer knappt kunna kissa. Ni säger att jag är grym som slår en hora vars mål är att tjäna pengar till lyx konsumtion men är inte den nigerianska flickans öde det ultimata tecknet på grymhet? Även jag har gränser!
Senast redigerad av Democrat 2008-01-11 kl. 23:09.
2008-01-12, 00:14
Moderator
evilhoneys avatar
Moraliserade, OT och oneliners raderat.
//mod
2008-01-12, 00:40
Bannlyst
jag vill okså bonka horor
kan man gö de i thailand,ta dom hårt annat o sen spöa skiten ur dessa små sneögda jevlar
suck my dick bitch*en fett örfil*drar henne i håret o rövknullar henne tills hon börjar blöda..
de hade vart grejer de,
2008-01-12, 17:24
Medlem
Hundsims avatar
Varför vill alla slåss?
Bara undrar
2008-03-04, 11:16
Medlem
Seatims avatar
Och du mådde bra när du växte upp?
2008-03-04, 11:23
Medlem
Minderbinders avatar
Horan brukar slå först.
2008-03-04, 14:57
Medlem
Bonzos avatar
Hela tråden känns fejk. I vilket land är det lagligt att slå horor? jag tror nog storyn är förflyttad utomlands för att undvika krav på "bevis" om vilka svenska horor trådskaparen misshandlat. Nädu, ett löjligt försök att uppröra, jag tror då inte på dig. Inte för att den är överdriven eller alltför chockerande, snarare saknar den trovärdighet.

Exempelvis skulle det sista jag var rädd för vara snuten, du har ju slagit henne där det är lagligt hävdar du ju...samt, jag skulle hellre oroa mig för hallicken om jag inte gjort upp med denne innan om lite SM. Mycket vanligare i framförallt europeiska länder med en hallick i bakgrunden, och hans batong vill du inte ha i röven.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in