2007-04-01, 18:58
Medlem
Energizeds avatar
Hallåj!

Jag tog 30mg MDPV igår, fördelat på 5mg-doser nasalt med ca 1 timmes mellanrum. Ungefär vid den sista dosen började jag känna en obehaglig smärta i bröstkorgen på vänster sida. Man blir riktigt nojig och tror att hjärtat håller på att paja.

Men sen tänker man: vafan, jag har ju tidigare erfarenhet av att ta tjack, dansa hela natten på E och har experimenterat med efedrin. Aldrig kännt tillstymmelsen av smärta eller problem tidigare. Jag är dessutom i god hälsa, äter nyttig mat och motionerar regelbundet. Inte fan kan hjärtat paja av lite MDPV?

Nån som vet nåt eller kännt nåt liknande?
Citera
2007-04-01, 19:32
Medlem
Ett Hunds avatar
Ska faktiskt inte säga så mycket då jag inte är speciellt insatt i just MDPV.

Det är dock en "RC" så lite eller ingen forskning finns(vad jag vet), varken kort- eller långsiktiga studier lär ha gjorts om dess effekter. Därför är ett uttalande som "men jag har ju gjort det, det och det förut" väldigt dumt. Att gå efter den linjen lär göra att man hamnar i trubbel förr eller senare.
Citera
2007-04-01, 20:41
Medlem
anakatas avatar
Det låter snarare som symptom på uttorkning eller dylikt än några hjärtproblem.
Citera
2007-04-02, 00:50
Medlem
Energizeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Det låter snarare som symptom på uttorkning eller dylikt än några hjärtproblem.

Hm, intressant. Jag har nu druckit ett par glas vatten och fyllt på vätskedepåerna. Och smärtan har nästan försvunnit helt. Märkligt, jag var inte medveten att uttorkning kunde ge såna här problem...
Citera
2007-04-27, 13:48
Medlem
MDPV-biverkningstråden

Tjolahopp tjolahej,

Jag börjar misstänka att denna lilla molekyl inte är så harmlös som jag tidigare trott. Efter att ha kört varje helg i någon månad och något liten dos här och var, så kan jag konstatera att jag nu haft en vecka där jag inte mått särskilt prima i skallen. Det kan bero på annat, men det kan ju också bero på MDPV:t.

Ni som brukar denna substans, vad har ni att säga? Har ni börjat märka några läskiga förändringar i er tillvaro?
Citera
2007-04-27, 22:33
Medlem
Vill du specificera hur du mår?

Att ta 10-20mg (ett par doser) fredag och lördag några veckor har inte stört mig. Men om man duttar i veckorna är det ju en annan sak, liksom om man kör race med, säg, 10 omdoseringar, på helgerna.
Citera
2007-04-27, 23:50
Medlem
jag fick diare efter fyra dagars användning... lite förvånande eftersom det var frågan om låg dos i terapeutiskt syfte
men min mage är iof. lite överkänslig.

annars så är det väll dom allmänt kända biverkningarna : ökad puls, höjd kroppstemperatur o svårt att somna...
Citera
2007-04-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFrid
Tjolahopp tjolahej,

Jag börjar misstänka att denna lilla molekyl inte är så harmlös som jag tidigare trott. Efter att ha kört varje helg i någon månad och något liten dos här och var, så kan jag konstatera att jag nu haft en vecka där jag inte mått särskilt prima i skallen. Det kan bero på annat, men det kan ju också bero på MDPV:t.

Ni som brukar denna substans, vad har ni att säga? Har ni börjat märka några läskiga förändringar i er tillvaro?

kan du utveckla det där, är det frågan om "vanlig ångest" eller känns det mer som utsättnings besvär från nån medicin/drog?
Citera
2007-04-28, 13:55
Medlem
2500s avatar
Jag körde en fredag kväll på 50 mg. Låg 3 dagar i sängen med värdens avtändning och orkade inte göra ett skit. Så nu håller jag mig borta från skiten. Ruset känns så smutsigt tycker jag =/
Citera
2007-04-29, 02:51
Bannlyst
Dricker man mycket alko och kör låg dos,

så blir man kramig och pinsamt ödmjuk likt "E"
Citera
2007-04-29, 13:13
Medlem
speedracers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Dricker man mycket alko och kör låg dos,

så blir man kramig och pinsamt ödmjuk likt "E"

Tvärtom här.

(Blir väldigt seriös, kall och tråkig)
Citera
2007-04-29, 17:47
Medlem
Nu körde inte jag så väldans stor dos igår, 2 x 10 mg (+ lite pfpp som fanns kvar i påsen) och det gav ett schysst rus på några timmar. Tog sedan 4 x 5 mg Diazepam på kvällen och sov bra på det, inga större problem idag, lite trött kanske bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in