• 1
  • 2
2009-09-20, 07:40
Medlem
Kosmos avatar
Ibland när jag funderar så tänker jag att alla kroppsutsöndringar är ok och sexiga, bara de kommer från rätt person.
Jag har nu en ung älskarinna, på 23 år, som ibland fiser då jag knullar henne bakifrån. Det leder ofta till att jag kommer tidigare (njuter mer än normalt) vare sig det bara luktar lite unket, eller är en ordentlig äggrökare.

Ibland när jag tar henne analt, kan det komma lite bajs på pålen som lägger sig runt ollonet. Sist det hände i förra veckan (avföringen var lite grönaktig med trådar i) stoppade det i munnen inne vid WC-stället, när hon inte såg det. Det smakade lite bäskt, men var ändå vackert på något sätt.

Det konstiga är att jag numer äcklas av min frus (Hon är 49) gaser och avföring. Så var det inte i början av vårt förhållande. Vi har blivit blyga inför varandra på ålderns höst.

Vad har ni andra fb:are för tankar kring detta fenomen? Tjejer, svara gärna ni också.
Senast redigerad av Kosmo 2009-09-20 kl. 07:59.
Citera
2009-09-20, 10:26
Medlem
MonkeyMens avatar
du vill egentligen inte höra mina första reaktioner, men de innehåller saker som "sjukvård" och "äckligt".
Men iaf, on topic: vill du bara höra kommentarer om ditt "intresse" eller skall något diskuteras?
Citera
2009-09-20, 10:30
Medlem
deadsets avatar
Jag tror jag just tappade aptiten...
Citera
2009-09-20, 10:38
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyMen
vill du bara höra kommentarer om ditt "intresse" eller skall något diskuteras?

Som jag skrev: "Vad har ni andra fb:are för tankar kring detta fenomen? Tjejer, svara gärna ni också."
Citera
2009-09-20, 11:01
Medlem
Garfield.coms avatar
Att äta bajs är lite omoget.
Citera
2009-09-20, 12:20
Medlem
Diamantletarens avatar
Låter som vettiga tankar och handlingar, som mångaa innerst inne tänker. Själv känner jag väl inte helt igen mig.
Senast redigerad av Diamantletaren 2009-09-20 kl. 12:23.
Citera
2009-09-20, 12:25
Medlem
Vill bara få detta sagt, är du 9? både äter bajs och smyger bakom din fru, som barnet som inte vågar säga till föräldrarna att man vill ha en till kaka, utan måste vakna 3 på natten och smyyyyga.

Sedan tycker jag att du är en horunge, nej fan, att vänstra på sin fru för att äta bajs, måste vara det värsta jag har hört .

Ok nu seriöst.

Nej...nej...nej. Men jag kan förstå? dig, då du kanske anknyter det med henne, och ser henne i basjet och lukten, men det är då för att du vet att det kommer från henne. Jag antar att hennes kläder och strumpor även får dig upphetsad.

Är du en sk "sniffare"?
Citera
2009-09-20, 17:06
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Är du en sk "sniffare"?
Tidigare var jag tänd på lite yngre tjejer, vilket inte ansågs rumsrent här på fb.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=496205
Men nu känner jag mig lika nöjd med denna lilla fabless.
Citera
2009-09-20, 17:08
Medlem
Kosmos avatar
Verkar inte vara många tjejer som svarar
Senast redigerad av Kosmo 2009-09-20 kl. 17:11.
Citera
2009-09-20, 17:30
Medlem
-Ellington-s avatar
Det du beskriver är nog vanligare än man tror. Finns många "normala" människor som har den böjelsen du beskriver.
Men med tanke på din bajsbeskrivning så avfärdar jag dig som ett troll om du inte gör något mer seriöst inlägg i tråden.
Citera
2009-09-20, 19:15
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ellington-
Det du beskriver är nog vanligare än man tror. Finns många "normala" människor som har den böjelsen du beskriver.
Men med tanke på din bajsbeskrivning så avfärdar jag dig som ett troll om du inte gör något mer seriöst inlägg i tråden.

Jag skriver inte för att chockera, utan berättar sanningen som den är. För mig erbjuder de här små inblickarna jag delar med mig av i mitt liv ett slags nöje, då jag samtidigt kan vara anonym.
Det här ska väl inte vara några problem för Fb:are att läsa tänker jag? men så möter jag en oerhörd indignation.

Och. Jag inser att jag förmodligen är en precis så ensam och rubbad människa som jag alltid känt mig. Jag visar ett ansikte utåt, inåt är jag en oupptäckt värld av hemligheter.
Citera
2009-09-20, 19:32
Medlem
-Ellington-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmo
Jag skriver inte för att chockera, utan berättar sanningen som den är. För mig erbjuder de här små inblickarna jag delar med mig av i mitt liv ett slags nöje, då jag samtidigt kan vara anonym.
Det här ska väl inte vara några problem för Fb:are att läsa tänker jag? men så möter jag en oerhörd indignation.

Och. Jag inser att jag förmodligen är en precis så ensam och rubbad människa som jag alltid känt mig. Jag visar ett ansikte utåt, inåt är jag en oupptäckt värld av hemligheter.
Det jag reagerade på mest var den visuella beskrivningen av avföringen och den något barnsliga tonen i ditt inlägg. Men du är säkert på riktigt, fine.

Du är verkligen inte ensam och rubbad är du inte heller vad jag vet. Det är mina åsikter och jag är nog ganska ensam om dessa.
Tänder du på att lukta på fisar och käka skit så fortsätt med det! Jag dömer dig inte.

Du kommer garanterat gilla filmen Salo (Sodoms 120 dagar).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in