Citat:
Ursprungligen postat av badodds
...få säga (fråga) min mening i detta ämne! Varit med om detta enbart en gång!
Om jag runkar upp min egen penis och sedan skär av den vid roten och sedan steker denna underbara pistong, ett par minuter på varje sida, tillsammans med, det bästa jag vet, lök och paprika - är man sjuk då?
Eller är jag enbart avvikande? Det var den mest välsmakande köttbit jag någonsin smakat - mör och inte alls så senig som jag trott! Jag kände verkligen surheten tillsammans med den lilla sötman man kan förnimma av stekt lök - paprikan gav det hela det där "lilla extra"!
Dock så skar jag av skinnet då detta blev ganska segt och för surt/saltsmakande - kan bero på allt masturberande jag ägnat mig åt den sista tiden innan min slutliga självbefläckelse... Hade tyvärr inte tid att rengöra min lem innan den slutliga (ut)lösningen...
Urinröret sparade jag som en påminnelse om de glada dagar som vi dock upplevt tillsammans! Gav detta till min dåvarande flickvän och hon gjorde detta till; lyssna nu: Ett verkligt fint armband! Åt mig - ååhh, vad glad jag blev - grät faktiskt! Trodde inte kärlek fanns innan denna gåva!
I efterhand så anser jag att detta var en otrolig bonus som ni inte bör förbise, men det fanns en annan ack så viktig sidovinst - jag menar självklart den otvättade och surluktande/smakande odören som medföljer en veckolång, otvättad manslem - syran gav en underbar "touch" och gav hela rätten en kick i rätt riktning!
Kommer aldrig glömma den gången jag tog beslutet att jag aldrig mer "skall jag tvätta denna Guds på(pekande)le då denne alltid påminner om hans ständiga närvaro... Det kändes som om han hade ett verkligt fast tag om mig och min...!
Det jag egentligen vill veta, då detta alltid framkommer vid ett visst tillfälle, är varför? Flickvänner jag haft efter denna otroligt smakfulla måltid frågar alltid - varför?
Det värsta är att jag också alltid/oftast ställer mig denna svåra och existentiellt vanskliga fråga - varför gjorde jag det?
Jag ställer alltid motfrågorna: "tycker du att jag är "mindre" man nu? Har jag "mindre" att erbjuda nu, eller? Kvinnorna svarar alltid - självklart inte - men det är inte dig det beror på, det är mig...! De säger alltid:
Jag är så dålig i köket...!
YNWA
Jag tycker inte att du ska oroa dig.
Så länge du och din partner har roligt och trevligt så är allt ok.
Jag har t.o.m. hört talas om folk som går in på toaletten och äter av sin flickväns gröna, trådiga bajs.
Så du är inte värst.