• 3
  • 4
2009-10-12, 21:48
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perik911
Förvissa ot, men måste få veta.. satte du på eleven eller inte?
Nej, det blev ännu bättre. Jag skaffade mig en en ung älskarinna istället som skulle kunna tas för att vara sexton på utseendet men inte sättet
Citera
2009-10-12, 21:51
Medlem
HRTs avatar
sjuk människa är du

nu är vi nere på nästan barn nivå , som är så rädda att de skiter på sig när du har sex med dem..

tänder du på öronvax, snorig näsa också?
Citera
2009-10-12, 22:34
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
nu är vi nere på nästan barn nivå , som är så rädda att de skiter på sig när du har sex med dem..

tänder du på öronvax, snorig näsa också?
Nej, jag tänder inte på det, gör du? Och tycker du att en tjugotreåring är barnnivå så har du en märklig begreppsvärld.
Citera
2009-10-12, 22:58
Medlem
orbit-granits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmo
Nej, det vore ett brott mot griftefriden. Jag gör inget brottsligt.
Den här forumdelen kanske är lite för magstark för dig som värdekonservativ. DU kanske helt enkelt inte ska vara inne på "Alternativa Sexualiteter" om du blir så illa till mods.
Vanliga relations -sex och samlevnadstrådar finns ju också här på FB

Ok. Hade det varit ok om det var road kills och inte likdelar?
Citera
2009-10-13, 01:31
Bannlyst
Måste bara...

...få säga (fråga) min mening i detta ämne! Varit med om detta enbart en gång!

Om jag runkar upp min egen penis och sedan skär av den vid roten och sedan steker denna underbara pistong, ett par minuter på varje sida, tillsammans med, det bästa jag vet, lök och paprika - är man sjuk då?

Eller är jag enbart avvikande? Det var den mest välsmakande köttbit jag någonsin smakat - mör och inte alls så senig som jag trott! Jag kände verkligen surheten tillsammans med den lilla sötman man kan förnimma av stekt lök - paprikan gav det hela det där "lilla extra"!

Dock så skar jag av skinnet då detta blev ganska segt och för surt/saltsmakande - kan bero på allt masturberande jag ägnat mig åt den sista tiden innan min slutliga självbefläckelse... Hade tyvärr inte tid att rengöra min lem innan den slutliga (ut)lösningen...

Urinröret sparade jag som en påminnelse om de glada dagar som vi dock upplevt tillsammans! Gav detta till min dåvarande flickvän och hon gjorde detta till; lyssna nu: Ett verkligt fint armband! Åt mig - ååhh, vad glad jag blev - grät faktiskt! Trodde inte kärlek fanns innan denna gåva!

I efterhand så anser jag att detta var en otrolig bonus som ni inte bör förbise, men det fanns en annan ack så viktig sidovinst - jag menar självklart den otvättade och surluktande/smakande odören som medföljer en veckolång, otvättad manslem - syran gav en underbar "touch" och gav hela rätten en kick i rätt riktning!

Kommer aldrig glömma den gången jag tog beslutet att jag aldrig mer "skall jag tvätta denna Guds på(pekande)le då denne alltid påminner om hans ständiga närvaro... Det kändes som om han hade ett verkligt fast tag om mig och min...!

Det jag egentligen vill veta, då detta alltid framkommer vid ett visst tillfälle, är varför? Flickvänner jag haft efter denna otroligt smakfulla måltid frågar alltid - varför?

Det värsta är att jag också alltid/oftast ställer mig denna svåra och existentiellt vanskliga fråga - varför gjorde jag det?

Jag ställer alltid motfrågorna: "tycker du att jag är "mindre" man nu? Har jag "mindre" att erbjuda nu, eller? Kvinnorna svarar alltid - självklart inte - men det är inte dig det beror på, det är mig...! De säger alltid:

Jag är så dålig i köket...!

YNWA
Citera
2009-10-13, 23:49
Medlem
orbit-granits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
...få säga (fråga) min mening i detta ämne! Varit med om detta enbart en gång!

Om jag runkar upp min egen penis och sedan skär av den vid roten och sedan steker denna underbara pistong, ett par minuter på varje sida, tillsammans med, det bästa jag vet, lök och paprika - är man sjuk då?

Eller är jag enbart avvikande? Det var den mest välsmakande köttbit jag någonsin smakat - mör och inte alls så senig som jag trott! Jag kände verkligen surheten tillsammans med den lilla sötman man kan förnimma av stekt lök - paprikan gav det hela det där "lilla extra"!

Dock så skar jag av skinnet då detta blev ganska segt och för surt/saltsmakande - kan bero på allt masturberande jag ägnat mig åt den sista tiden innan min slutliga självbefläckelse... Hade tyvärr inte tid att rengöra min lem innan den slutliga (ut)lösningen...

Urinröret sparade jag som en påminnelse om de glada dagar som vi dock upplevt tillsammans! Gav detta till min dåvarande flickvän och hon gjorde detta till; lyssna nu: Ett verkligt fint armband! Åt mig - ååhh, vad glad jag blev - grät faktiskt! Trodde inte kärlek fanns innan denna gåva!

I efterhand så anser jag att detta var en otrolig bonus som ni inte bör förbise, men det fanns en annan ack så viktig sidovinst - jag menar självklart den otvättade och surluktande/smakande odören som medföljer en veckolång, otvättad manslem - syran gav en underbar "touch" och gav hela rätten en kick i rätt riktning!

Kommer aldrig glömma den gången jag tog beslutet att jag aldrig mer "skall jag tvätta denna Guds på(pekande)le då denne alltid påminner om hans ständiga närvaro... Det kändes som om han hade ett verkligt fast tag om mig och min...!

Det jag egentligen vill veta, då detta alltid framkommer vid ett visst tillfälle, är varför? Flickvänner jag haft efter denna otroligt smakfulla måltid frågar alltid - varför?

Det värsta är att jag också alltid/oftast ställer mig denna svåra och existentiellt vanskliga fråga - varför gjorde jag det?

Jag ställer alltid motfrågorna: "tycker du att jag är "mindre" man nu? Har jag "mindre" att erbjuda nu, eller? Kvinnorna svarar alltid - självklart inte - men det är inte dig det beror på, det är mig...! De säger alltid:

Jag är så dålig i köket...!

YNWA

Jag tycker inte att du ska oroa dig.
Så länge du och din partner har roligt och trevligt så är allt ok.

Jag har t.o.m. hört talas om folk som går in på toaletten och äter av sin flickväns gröna, trådiga bajs.

Så du är inte värst.
Citera
2009-10-14, 06:15
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
...

YNWA
Starta en egen tråd om det vetja, så kanske någon med kunskaper om ditt specifika problem kan göra en bedömning.
Senast redigerad av Kosmo 2009-10-14 kl. 06:28.
Citera
2009-10-14, 06:21
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmo
Ibland när jag funderar så tänker jag att alla kroppsutsöndringar är ok och sexiga, bara de kommer från rätt person.
Jag har nu en ung älskarinna, på 23 år, som ibland fiser då jag knullar henne bakifrån. Det leder ofta till att jag kommer tidigare (njuter mer än normalt) vare sig det bara luktar lite unket, eller är en ordentlig äggrökare.

Ibland när jag tar henne analt, kan det komma lite bajs på pålen som lägger sig runt ollonet. Sist det hände i förra veckan (avföringen var lite grönaktig med trådar i) stoppade det i munnen inne vid WC-stället, när hon inte såg det. Det smakade lite bäskt, men var ändå vackert på något sätt.

Det konstiga är att jag numer äcklas av min frus (Hon är 49) gaser och avföring. Så var det inte i början av vårt förhållande. Vi har blivit blyga inför varandra på ålderns höst.

Vad har ni andra fb:are för tankar kring detta fenomen? Tjejer, svara gärna ni också.

Hahaha! Så du äter bajs du. Jag skulle vilja kalla dig sexuellt avvikande, men egentligen vet jag inte hur vanligt det här fenomenet är; det kan ju vara ett stort mörkertal. Tack ska du ha i alla fall TS för en gott skratt.
Citera
2009-10-14, 07:01
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orbit-granit
J
Jag har t.o.m. hört talas om folk som går in på toaletten och äter av sin flickväns gröna, trådiga bajs.

Så du är inte värst.
Det verkar som om du har hängt upp dig på just färg och konstistens (grönt och trådigt) Hade det varit bättre om det hade varit slemmigt och brunt? Så var det sista gången.
Och dessutom, hon är inte min flickvän, utan min underbara 23-åriga älskarinna!
Citera
2009-10-14, 07:03
Medlem
Kosmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DertyHarry
Tack ska du ha i alla fall TS för en gott skratt.
Tack själv för din uppskattning
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in