Vill pongtera att varken Enis Aligjikovic, Marcus Crivall eller Dennis Ujfalusi har med La Familia att gra, utan det lter mer rimligt att bara Abdulah Abdulrahamn Fathi r med i La Familia.
Det gr ryckten om att Dennis Ujfalusi skulle ha flytt frn stan och hans vnner har vnt han ryggen.Tydligen vara han bara en simpel vrktyg fr brderna Aligjikovic, fr det kan inte varit fr att han golat d brderna sjlva r s duktiga p det.
Senast redigerad av Kosovoalban 2009-10-23 kl. 18:24.
Bra jobbat mina vnner. Och mer kommer ju. Mste vara kul fr grabbarna att lsa om sig sjlva p internet. Och dom mste verkligen vara stolta ver sin insatts. Kul namn han Ujfalusi hade p sina kompisar, "Den lnge" respektive "snan"
Mm men nu var det vl s att dessa killar inte r La Familia utan tvrtom de som familjen haft en liten dispyt med.
Som du sg s nmnde jag inget om La Familia i det inlgget. Det var bara en reflektion p namnvalet, och jo jag hade mina dubier ver dessa namn. Men inget frvnar mig lngre nr det gller sdana hr killar. Sedan att dom inte tillhr La Familia, ja det visste jag innan och det framgr ju av dom inlgg frn Alban och Svennebanan. Men dom r ju av samma skrot och korn hela hgen s...Dom skjuter frst och tnker sedan. Och sen sitter dom hos farbror bl och grter ut. Underbart.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!