2026-10-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Och A visade stolt upp sina muskler i linne som en femtonåring mitt i natten.

Screenshot någon?😂
Citera
2026-10-06, 14:42
Medlem
Varför inte låta de vara ifred? Hur vet vi om han är en bra pappa eller inte? J.s ord. Ja, de har ju inte hållit någonstans så här långt.
Citera
2026-10-06, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannie89
Varför inte låta de vara ifred? Hur vet vi om han är en bra pappa eller inte? J.s ord. Ja, de har ju inte hållit någonstans så här långt.

Om du nu inte är skickad för att försvara A så hur vet du då att inte Js ord hållit någonstans? Då kanske du också vet att det finns statistik på att mindre än 20% av anmälningar om våld i nära relation leder till åtal i Sverige? Det betyder inte att det inte hänt. Men sannolikheten att alla hans ex skulle vara psykiskt sjuka och hitta på saker för att skada hans rykte känns väl ganska liten ändå? Det säger något om att man i stort sett helt byter gemenskap när man byter kärlekspartner. Han har inte kontakt med sin familj eller släkt, han har ett barn han aldrig ens fått träffa(pga våld i nära relation som inte heller det ledde till åtal), han blir anklagad gång på gång för att utsätta kvinnor för våld och/eller kränkningar, men HAN är enligt honom själv den enda som är felfri i detta. Att inte fler ser igenom den där krackelerade fasaden är för mig en stor gåta.
Citera
2026-10-07, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannie89

Har varulven lyckas tygla sig menar du? Slutat kommit med förtäckta hot?

Andreas detta är till dig: vi ser rakt igenom dig!
Citera
2026-10-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AimHigh2838
Om du nu inte är skickad för att försvara A så hur vet du då att inte Js ord hållit någonstans? Då kanske du också vet att det finns statistik på att mindre än 20% av anmälningar om våld i nära relation leder till åtal i Sverige? Det betyder inte att det inte hänt. Men sannolikheten att alla hans ex skulle vara psykiskt sjuka och hitta på saker för att skada hans rykte känns väl ganska liten ändå? Det säger något om att man i stort sett helt byter gemenskap när man byter kärlekspartner. Han har inte kontakt med sin familj eller släkt, han har ett barn han aldrig ens fått träffa(pga våld i nära relation som inte heller det ledde till åtal), han blir anklagad gång på gång för att utsätta kvinnor för våld och/eller kränkningar, men HAN är enligt honom själv den enda som är felfri i detta. Att inte fler ser igenom den där krackelerade fasaden är för mig en stor gåta.

Nån som vet varför han inte har kontakt med sin familj?
Citera
2026-10-08, 08:26
Medlem
Än en gång, jag är inte sänd av någon och jag vet inte allt eller vad som hänt. Men så som J lagt ut och hävdar det ena och det andra på sociala medier så skulle jag vara väldigt förvånad om hon inte skulle anmält något av detta till polis eller sociala myndigheter. Att alla ex är psykiskt sjuka, vem har påstått det; inte jag i vart fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in