Citat:
Ursprungligen postat av
Borgholmsriddaren
Inte heller ett fan av Axel, men i det här är han den bättre parten.
Om du tycke att Axel uttalar sig om sånt han saknar kunskap om ska du se Anjos videor om Dokument inifrån och UG. Han låtsas att han kan mer om grävande journalistik än SVT, hör du hur dumt det är?
Ernstberger-dokumentären är kanske inte var urstark, men hard skip på Anjos analys av den haha
Sorgligt att han fortfarande inte fattat att hans Antonio-dokumentär visade en enda sak, att han är fullständigt värdelös inom detta område
Men jag förstår inte varför man bränner 4000 kr i tokens på Claude för att den ska gå igenom 800 skärmdumpar.. transkribering eller någon annan behandling? Fattar alltså bara inte, ingen idiotförklaring
För annars, 800 skärmdumpar bör man väl kunna läsa? Om jag kunde farma lite klicks på det sen så hade jag klarat av att tröska mig igenom det
Sen drygade sig Anjo och trodde (antagligen felaktigt) att det var 4000 kr för något verktyg, när det handlar om tokens som förbrukas när man använder dem
Tunga jobb är inte gratis, det är inte som när man gör kassa video-thumbnails med AI
Frågan om Axels op kobra-ai är on topic eftersom Anjo gjorde en stor grej av det i video nyligen