2026-10-05, 02:13
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Är detta någon uppgjord sekvens, eller har Cluee verkligen knockat fettsäcken med en blygsam höger?

I så fall stiger Cluee ännu högre i mina ögon.

Gammal video. Gjord på skoj.
Citera
2026-10-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Om jag får säga en sista sak, ber om ursäkt om jag kanske var lite hård mot dig. Även om vi kanske inte håller med varandra om Anjo så uppfattar jag dig som en trevlig person.

Att Anjo gått ner i vikt är väl bra för honom, men det förändrar inte min inställning om Anjos beteende på Youtube för att han tagit tag i sin vikt. Om jag nu ska kommentera hans viktnedgång så finns det väldigt mycket som tyder på att han gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic (även om han själv förnekat det). Vi kan göra en direkt jämförelse med Anis don Demina som varit öppen med sin träningsresa, sådant är sjukt inspirerande att följa och har hyllats av mig i hans tråd. Hade Anis gått ner i vikt med hjälpmedel som Ozempic är det inte alls lika inspirerande och beundransvärt längre, lite därför jag inte hyllar Anjos viktnedgång på samma sätt som jag hyllat Anis.

Det är helt okej. Tack så mycket.

Jag förstår vad du menar, som ta steroider för bli biff.
Citera
2026-10-05, 19:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Negern Skilleras streamar nu...
Anjo är ju rädd för honom enlitgt honom själv
Kan man bli mer muppig?!

Sån jävla fjant o dessutom vidrigt omoralisk människa.

Leker expert på områden han inte kan nånting om.
Han upptäckte ai i somras och känner sig smart

Stalkar små tjejer o har även våldtagit även om offret valde att inte anmäla.

*Skärmdumpskvinnan
Ja, Anjo är verkligen en idiot och äcklig men jag skulle inte gå så långt att säga att han våldtagit Lisen (även om det måste ha varit en kraftansträngning för de båda att samlaga).
Citera
2026-10-05, 20:24
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Negern Skilleras streamar nu...
Anjo är ju rädd för honom enlitgt honom själv
Kan man bli mer muppig?!

Sån jävla fjant o dessutom vidrigt omoralisk människa.

Leker expert på områden han inte kan nånting om.
Han upptäckte ai i somras och känner sig smart

Stalkar små tjejer o har även våldtagit även om offret valde att inte anmäla.

*Skärmdumpskvinnan
Inte heller ett fan av Axel, men i det här är han den bättre parten.

Om du tycke att Axel uttalar sig om sånt han saknar kunskap om ska du se Anjos videor om Dokument inifrån och UG. Han låtsas att han kan mer om grävande journalistik än SVT, hör du hur dumt det är?
Citera
2026-10-05, 20:26
Medlem
Borgholmsriddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Ja, Anjo är verkligen en idiot och äcklig men jag skulle inte gå så långt att säga att han våldtagit Lisen (även om det måste ha varit en kraftansträngning för de båda att samlaga).
Blir inte mycket ligga för Anjo inte. Ser fram mot hans faderskapstest!
Citera
2026-10-05, 21:21
Avstängd
ashlateoberduzems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgholmsriddaren
Inte heller ett fan av Axel, men i det här är han den bättre parten.

Om du tycke att Axel uttalar sig om sånt han saknar kunskap om ska du se Anjos videor om Dokument inifrån och UG. Han låtsas att han kan mer om grävande journalistik än SVT, hör du hur dumt det är?

Ernstberger-dokumentären är kanske inte var urstark, men hard skip på Anjos analys av den haha

Sorgligt att han fortfarande inte fattat att hans Antonio-dokumentär visade en enda sak, att han är fullständigt värdelös inom detta område

Men jag förstår inte varför man bränner 4000 kr i tokens på Claude för att den ska gå igenom 800 skärmdumpar.. transkribering eller någon annan behandling? Fattar alltså bara inte, ingen idiotförklaring

För annars, 800 skärmdumpar bör man väl kunna läsa? Om jag kunde farma lite klicks på det sen så hade jag klarat av att tröska mig igenom det

Sen drygade sig Anjo och trodde (antagligen felaktigt) att det var 4000 kr för något verktyg, när det handlar om tokens som förbrukas när man använder dem

Tunga jobb är inte gratis, det är inte som när man gör kassa video-thumbnails med AI

Frågan om Axels op kobra-ai är on topic eftersom Anjo gjorde en stor grej av det i video nyligen
Senast redigerad av ashlateoberduzem 2026-10-05 kl. 21:29.
Citera
2026-10-06, 02:35
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem
Ernstberger-dokumentären är kanske inte var urstark, men hard skip på Anjos analys av den haha

Sorgligt att han fortfarande inte fattat att hans Antonio-dokumentär visade en enda sak, att han är fullständigt värdelös inom detta område

Men jag förstår inte varför man bränner 4000 kr i tokens på Claude för att den ska gå igenom 800 skärmdumpar.. transkribering eller någon annan behandling? Fattar alltså bara inte, ingen idiotförklaring

För annars, 800 skärmdumpar bör man väl kunna läsa? Om jag kunde farma lite klicks på det sen så hade jag klarat av att tröska mig igenom det

Sen drygade sig Anjo och trodde (antagligen felaktigt) att det var 4000 kr för något verktyg, när det handlar om tokens som förbrukas när man använder dem

Tunga jobb är inte gratis, det är inte som när man gör kassa video-thumbnails med AI

Frågan om Axels op kobra-ai är on topic eftersom Anjo gjorde en stor grej av det i video nyligen
800 screenshots kostar inte 4000 kr i tokens att transkribera.
Han promptar väl AI lika kasst som han gör videos 😇
Citera
2026-10-06, 08:08
Medlem
Både Temu och Sekten passar på att mjölka varandra i allt, oavsett vad. Anjo reagerar (?) på samtalet mellan Legio och Axel, det töntigaste jag sett på länge. Då menar jag båda parterna, Axel och Legio har rykt ihop i sandlådan och slåss om den röda bilen. Anjo reagerar med att påminna sina följare om allt han rapporterade om i början av 2024. Hans jävla malande, värre än Rask numera, är för att plantera lögnerna ordentligt i följarnas hjärnor.

Om Chrippa skulle ha skrivit dessa papper, material till en bok, varför har han inte fortsatt? Varför har han inte skrivit om Julias umgängessabotage och kärleken till Julia? För att Chrippa inte själv stått bakom manuset, han skrev inte detta i häktet.
Varför har Chrippa inte gjort en video där han berättar om Julias roll som mamman som förvägrar barnet dess pappa? För att Chrippa är inte den sortens människa. Han har hela tiden hoppats på, och gör fortfarande, att alla ska få en vettig relation till varandra. Man behöver inte gilla varandra, men när det innefattar ett barn så ska man bete sig vuxet

Anjo vill givetvis tjäna pengar på detta, och skiter fullkomligt i barnet, men det samma gäller Axel. Han kör det han kallar för Subathon, vilket är en ren lögn. Han streamar som vanligt men sätter press på tittarna genom att sätta upp en timer. Va fan tror ni skulle hända när timern står på noll? Att Axel skulle sluta streama? Ett subathon slutar när timern står på noll ja, men Axel slutar när han vill, även om det bara finns 30 min kvar. Han är väl medveten om att timern kommer fyllas på vid nästa stream, och att risken är större att den inte gör det om han låter dom sista 30 minuterna ticka, samtidigt som han "surrar" helt ointresserat med random människor på discord. Kommenterar folk i chatten, folk som faktiskt skickat in pengar, blir han förbannad. Han skiter i vilket, bara pengarna rullar in. Tittarna blir blåsta, men vem fan bryr sig?
Citera
2026-10-06, 09:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ashlateoberduzem

Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
800 screenshots kostar inte 4000 kr i tokens att transkribera.
Han promptar väl AI lika kasst som han gör videos 😇

Jag kollade med AI och 4000 tokens kostar mellan 2 öre och 2 kronor, beroende på vilket program man använder.
Har man svårt att betala in moms och skatt så kanske det svider i plånboken.
Citera
2026-10-06, 09:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Både Temu och Sekten passar på att mjölka varandra i allt, oavsett vad. Anjo reagerar (?) på samtalet mellan Legio och Axel, det töntigaste jag sett på länge. Då menar jag båda parterna, Axel och Legio har rykt ihop i sandlådan och slåss om den röda bilen. Anjo reagerar med att påminna sina följare om allt han rapporterade om i början av 2024. Hans jävla malande, värre än Rask numera, är för att plantera lögnerna ordentligt i följarnas hjärnor.

Om Chrippa skulle ha skrivit dessa papper, material till en bok, varför har han inte fortsatt? Varför har han inte skrivit om Julias umgängessabotage och kärleken till Julia? För att Chrippa inte själv stått bakom manuset, han skrev inte detta i häktet.
Varför har Chrippa inte gjort en video där han berättar om Julias roll som mamman som förvägrar barnet dess pappa? För att Chrippa är inte den sortens människa. Han har hela tiden hoppats på, och gör fortfarande, att alla ska få en vettig relation till varandra. Man behöver inte gilla varandra, men när det innefattar ett barn så ska man bete sig vuxet

Anjo vill givetvis tjäna pengar på detta, och skiter fullkomligt i barnet, men det samma gäller Axel. Han kör det han kallar för Subathon, vilket är en ren lögn. Han streamar som vanligt men sätter press på tittarna genom att sätta upp en timer. Va fan tror ni skulle hända när timern står på noll? Att Axel skulle sluta streama? Ett subathon slutar när timern står på noll ja, men Axel slutar när han vill, även om det bara finns 30 min kvar. Han är väl medveten om att timern kommer fyllas på vid nästa stream, och att risken är större att den inte gör det om han låter dom sista 30 minuterna ticka, samtidigt som han "surrar" helt ointresserat med random människor på discord. Kommenterar folk i chatten, folk som faktiskt skickat in pengar, blir han förbannad. Han skiter i vilket, bara pengarna rullar in. Tittarna blir blåsta, men vem fan bryr sig?
Det där stämmer ju inte. Det är flertalet gånger som timern rinner ut när han sitter och pratar med andra discord. Det är ju en del av konceptet och en del av det som gör streamen levande - så jag tror knappast någon känner sig lurad av det.

Pengar får han dessutom även när det inte är subathon, troligen något mindre - men de rullar in i alla fall.
Poängen med subathon är väl mer att det finns en röd tråd, ett tema i botten i en serie av stream.

När det gäller konflikten mellan Legio och Axel så får du lägga den på Legio, det är han som inte klarar att lämna ämnet utan upprepat återkommit till det.
När det gäller Anjos reaktionsvideor så handlar ju de däremot inte alls om samtalet han ska reagera på -- utan är enbart något han kör för att kunna upprepa lögner och förtal och framställa dem som sanningar .. och hans följare slickar så klart i sig lika glatt som alltid.
Citera
2026-10-06, 09:51
Medlem
Intressant att Anjo rapporterar om Alexander Ernstberger och projektet Watchdog AI. Det verkar vara ett av ytterst få tjänster som går i linje med hela syftet att domstolshandlingar och myndighetsbeslut, dvs. att allmänheten ska kunna granska att domstolar och myndigheter gör rätt jobb.

Syftet med att man kan begära ut allmänna handlingar är t.ex. inte att en galen Youtuber i ett företag som vars verksamhet bygger på Youtube-drama ska hitta mobilnummer till personer i handlingarna, mobilnummer som denne SMS'ar AI-genererade bilder till i nån form av psykotiskt internet-krig mellan individer.

Watchdog AI är, vad jag känner till, ett av ytterst få verktyg som faktiskt kan användas på det sätt som offentlighetsprincipen är tänkt, utan att samtidigt vara ett verktyg för personer utan samvete och med trasig moralkompass.

Jag tycker att Anjo gör ett bra jobb som belyser Ernstbergers projekt, samt även belyser hur sjukt det är att högt uppsatta politiker, och dessutom SVT, går så långt för att motarbeta och förstöra för Ernstberger. Samhället behöver Watchdog AI, det är den sortens tjänster som borde finnas istället för tjänster som Lexbase och Acta Publica som i regel missbrukas i helt andra ytterst tveksamma syften.

Jag ser fram emot att Anjo gör mer content om Ernstberger och hans historia och hans nuvarande förehavanden, det var något av det bästa och mest intressanta jag har sett på Anjos Youtube-kanal någonsin.
Senast redigerad av Nitrome 2026-10-06 kl. 09:56.
Citera
2026-10-06, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrome
Intressant att Anjo rapporterar om Alexander Ernstberger och projektet Watchdog AI. Det verkar vara ett av ytterst få tjänster som går i linje med hela syftet att domstolshandlingar och myndighetsbeslut, dvs. att allmänheten ska kunna granska att domstolar och myndigheter gör rätt jobb.

Syftet med att man kan begära ut allmänna handlingar är t.ex. inte att en galen Youtuber i ett företag som vars verksamhet bygger på Youtube-drama ska hitta mobilnummer till personer i handlingarna, mobilnummer som denne SMS'ar AI-genererade bilder till i nån form av psykotiskt internet-krig mellan individer.

Watchdog AI är, vad jag känner till, ett av ytterst få verktyg som faktiskt kan användas på det sätt som offentlighetsprincipen är tänkt, utan att samtidigt vara ett verktyg för personer utan samvete och med trasig moralkompass.

Jag tycker att Anjo gör ett bra jobb som belyser Ernstbergers projekt, samt även belyser hur sjukt det är att högt uppsatta politiker, och dessutom SVT, går så långt för att motarbeta och förstöra för Ernstberger. Samhället behöver Watchdog AI, det är den sortens tjänster som borde finnas istället för tjänster som Lexbase och Acta Publica som i regel missbrukas i helt andra ytterst tveksamma syften.

Jag ser fram emot att Anjo gör mer content om Ernstberger och hans historia och hans nuvarande förehavanden, det var något av det bästa och mest intressanta jag har sett på Anjos Youtube-kanal någonsin.

Ja, Ernstberger som stal 170 miljoner kronor av pensionärer verkar ju vara en kille i Anjos smak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in