2026-10-03, 20:11
Medlem
Hon kanske ska till månen? Tyngdlöshet skulle nog göra gott för hennes krämpor, ingen risk att ramla i golvet vid krampanfall heller, kanske t om nötknappar grejen löser upp sig.
Citera
2026-10-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetascoffee
Nötknäpparsyndrom på pause... ja smäller av.
Hoppas innerligt folk vaknar nu!!!! H är så blind i detta....
Alla sjukdomar på paus.. men folk stöttar henne in i döden..Kommer spy om jag ser hennes klor igen som man sett de senaste videor
Citera
2026-10-03, 20:17
Medlem
Citat:
Nötknäpparsyndrom på pause... ja smäller av.
Hoppas innerligt folk vaknar nu!!!! H är så blind i detta....
Allt på paus!!! Mamsen kräver ena veckan att A ligger i soffan när hon inte är hemma så hon inte får ”anfall” o slår sig. Nu är det Tjolahopp och tjihi o mamsen peppar A att resa iväg!?
Citera
2026-10-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Allt på paus!!! Mamsen kräver ena veckan att A ligger i soffan när hon inte är hemma så hon inte får ”anfall” o slår sig. Nu är det Tjolahopp och tjihi o mamsen peppar A att resa iväg!?

A det e fan inte klokt.. hur kan folk betala henne. Ja lovar det kommer en rant imorgon kväll om hur hon verkligen behövde detta och så TACKSAM hon är för sina följare.. SEN kommer alla krämpor.. just wait and seeeee..
Citera
2026-10-03, 21:06
Medlem
Citat:
A det e fan inte klokt.. hur kan folk betala henne. Ja lovar det kommer en rant imorgon kväll om hur hon verkligen behövde detta och så TACKSAM hon är för sina följare.. SEN kommer alla krämpor.. just wait and seeeee..
Jag tror att hon kommer ha det magiskt på resan, allt kommer vara såååå bra. Värmen som gör henne sååååå väl och hon kommer vara frisk hela tiden. Sen - mina vänner, när hon kommer hem då jävvlar kommer kylan och fukten göra henne tusen gånger sjukare. Hon kommer ha trippla benbrott i tårna. Njurar som havererar. Nervsmärta värre än någon annan människa upplevt.

Undrar hur många bars hon packat ner förresten, hur ska hon nu få till den maten som är det enda hon kan äta???
Citera
2026-10-03, 21:14
Medlem
https://filego.at/bucket/1c2aa097-c7dc-43cd-aea3-093d41007874
Här mina vänner 😂Miss Vox is in the house 😂😂😂Smeker låret med sina klor 😂Vart tog Alice vägen?
Citera
2026-10-03, 21:18
Medlem
Ser ni bilden i badet ? Vem tar ett sån bild på Aliceinkitchen 😅😅😅😅Hon måste ha lagt den på fel konto ? Det är ju Miss Wox som brukar stryka sig sensuellt ( !!!&#128517 på bruna benet i badskummet med klorna …..
Grand Hotell är inte billigt att bo på …
Stackars stackars H som kört henne dit .
Hon är snart 35 och inte kan åka tåg till Stockholm själv med en resväska ??!
Citera
2026-10-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Här mina vänner 😂Miss Vox is in the house 😂😂😂Smeker låret med sina klor 😂Vart tog Alice vägen?

Exakt vad tog A vägen ?
Nu är det Miss Wox som reser och bor på Grand. Ser inte majoriteten av följarna igenom detta beteende , så vet jag inte vad det är för följare . De måste klia sig i huvudet nu …..
Citera
2026-10-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose

Haha EXAKT vad jag tänkte när jag såg det, trodde 100% att hon postat fel eller postat på båda kontona. Men nej, bara på kitchen-kontot.
Citera
2026-10-03, 21:23
Medlem
Detta blir bara bättre o bättre! Kommer gå åt mycket popcorn den här veckan. Hur länge ska hon vara på äventyr, vet vi det?
Citera
2026-10-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Exakt vad tog A vägen ?
Nu är det Miss Wox som reser och bor på Grand. Ser inte majoriteten av följarna igenom detta beteende , så vet jag inte vad det är för följare . De måste klia sig i huvudet nu …..
Magiskt!!!
Citera
2026-10-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Detta blir bara bättre o bättre! Kommer gå åt mycket popcorn den här veckan. Hur länge ska hon vara på äventyr, vet vi det?
Ja nu jävlar ska det hoppas popcorn 🍿😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in