2026-10-01, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Elsa som inte orkar med en soffa genom fler än två årstider

Och ändå så sitter hon på golvet och ”jobbar”.
Citera
2026-10-01, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Och ändå så sitter hon på golvet och ”jobbar”.

Det är hårt jobb att försöka hålla sig smal, tänka ut hur man ska posera, hur hår och smink ska vara och vad man behöver köpa härnäst. Det är många timmar vareviga dag på golvet och framför spegeln. Sen ska kameran lyckas fånga detta också. Phew. Tur att man har filter these days.
Citera
2026-10-02, 09:52
Medlem
Dagens inlägg typisk utfyllnad med återanvändning av gamla bilder. Men kul info att hon varit stylist åt Amanda Lind, det har jag inte hört tidigare.
Citera
2026-10-02, 10:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Dagens inlägg typisk utfyllnad med återanvändning av gamla bilder. Men kul info att hon varit stylist åt Amanda Lind, det har jag inte hört tidigare.

Det var väl vid något enstaka tillfälle bara.
Citera
2026-10-02, 10:23
Medlem
Senaste avsnitten av podden var värre än vanligt tycker jag. Vad mycket tid denna människa har att tänka på saker som ingen annan tänker på. Vilken couscous som är bäst? Vilka grönsaker vi alltid ska ha hemma? Hela tiden ska hon bli någon ny. Lotta Lundgren tycker jag är svinjobbig som person men hon gör ju i allafall saker grundligt och kan saker. Elsa menar att det spelar ingen roll hur det ser ut inne på Gotland (årets skämt?) för allt krut läggs ute. Okkkk
Citera
2026-10-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det var väl vid något enstaka tillfälle bara.
Hon kanske va assistent till stylisten, ha ha
Men sympatiskt uppdrag, att få leta vintage till en offentlig person .
Citera
2026-10-02, 18:08
Medlem
Det enda som lockade i Göteborg var ju Ernst som dessutom signa den intetsägande kokboken & så åkte frikadellerna fram. Elsa stod på tå maniska ögon som åkte runt. Källa? Kollega till mig var där, gick förbi flocken kring Ernst.
Citera
2026-10-02, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Det enda som lockade i Göteborg var ju Ernst som dessutom signa den intetsägande kokboken & så åkte frikadellerna fram. Elsa stod på tå maniska ögon som åkte runt. Källa? Kollega till mig var där, gick förbi flocken kring Ernst.

Tror Elsa njuter fullt ut av uppmärksamheten från sin far, äntligen. Tror inte han är jätteimpad av boken utan gör det väl pga skyldighet och skuld.
Citera
2026-10-02, 20:13
Medlem
Alltså jag tycker Ernst är så jäkla het! Begåvad, snygg, intressant. Inget av det gick visst i arv till Elsa…
Citera
2026-10-02, 20:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Alltså jag tycker Ernst är så jäkla het! Begåvad, snygg, intressant. Inget av det gick visst i arv till Elsa…

Kompis med E-type. Ritar fina fiskar. Inte rädd för att skämma ut sig i tv.
Citera
2026-10-02, 21:16
Moderator
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Nåja… Så sliten att det ger missbrukarvibbar. (Vilket jag inte tror att han är eller har varit.)
Däremot tydligt att Elsa ärvde hans utseende, framför allt över ögonen. Lite roligt att någon tidigare i tråden meddelade att hen visste att Helene varit otrogen och att Elsas pappa är en annan. Elsa är väldigt lik Ernst (till utseendet). Med Helenes käk- och hakparti även om ansiktsformen som helhet också är Ernsts.
Citera
2026-10-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Nåja… Så sliten att det ger missbrukarvibbar. (Vilket jag inte tror att han är eller har varit.)
Däremot tydligt att Elsa ärvde hans utseende, framför allt över ögonen. Lite roligt att någon tidigare i tråden meddelade att hen visste att Helene varit otrogen och att Elsas pappa är en annan. Elsa är väldigt lik Ernst (till utseendet). Med Helenes käk- och hakparti även om ansiktsformen som helhet också är Ernsts.
Haha nej, noll missbrukarvibes! Han är ju bara gammal!( fast i helt okej form fortfarande uppenbarligen 🤤

Ja Elsa är lik honom över ögonen. Förutom att Elsas blick är tom och neurotisk medan Ernst ser lite smått galen ut på ett mer intelligent sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in