Citat:
Ursprungligen postat av
kalabaliken1
Du menar alla indier som kommer hit i 10-tusentals, vi anställer då vi inte törs testa dom eller ifrågasätta dom tyvärr!
Tror du att länder med högpresterande elever, fuskar mer än svenskar? Du tror att koreaner kanske skulle ha högre betyg än svenskar för att de fuskar mer?
Du vet om att vi alltid har haft länder där människor varit särskilt kvalificerade. Schweiz är ett klockland baserat på att människor flydde dit från Frankrike under reformationen och hade hanverksskickligheter för att bygga klockur samtidigt som det var billigare att anställa folk på landsbygden i Schweiz i jämförelse mot vad det kostade med arbetskraft i London och Paris.
Vet du hur jag vet det här? Jag vet skillnaden mellan att använda AI som verktyg vid studier och öka min inlärning mot att använda AI för att fuska. Jag har alltså ADHD, är omedicinerad, sjukskriven men vill göra prövningar i kurser jag fått underkänt baserat på att jag avbrutit dem pga min ADHD.
Kan jag hantera verktyg korrekt, ska tamejfan andra också kunna göra ddt.
Stor skillnad på att använda tekninen för att förbättra sina egna kunskaper mot att vara för lat för att plugga. Jag möter ständigt människor som jsg märker, har slarvat sig igenom skolan och som fungerar sä.re än vad jag gör trots att de haft bättre förutsättningar med en kumulativ kunskapsgrund jag som hemmasittare saknar och utan att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning vilket ADHD innebär, dvs kraftig försvåring av att arbetsminnet är kortare, mindre uthålligt och koncentrationen därmed brister.
Svenskars kunskapsnivåer efter utbildning, är ett skämt.