2026-09-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Ja jag tyckte mig se något med vitvarg på hans profil. Om de båda nu är tjackisar så kanske det är orsaken till deras infekterade relation vilken nu gått så långt att det slutar i ett mordförsök.

Vad är Kumla egentligen för ställe om man bortser från anstalten?
Läste att droger och kriminalitet hos ungdomar i Kumla låg något över medel.
Skulle man kunna gå hem från krogen sent en fredagskväll utan att få en kniv i ryggen?

Nåväl, en händelse med droger inblandat, case closed.

Ja alla inblandade är riktigt bottenskrap s.a.s..
Citera
2026-09-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Hahahaha GM var oväpnad medans horungen Markou sprang fram oprovocerat med en karambit o skar upp hela magen på honom? Vad skulle han ha gjort då menar du? Gå o sug av marko lite till, ni e båda horungar säkert. Du kan passa på o be marko betala tbx alla skulder han har också

Du beskriver händelsen så jag antar att du vet vad som hände? Kan du utveckla?
Av vilken anledning sprang GM helt oprovocerat fram och försökte slakta BO med en karambit? En användare skrev (ett förök till det iallafall) att hon hade BO inälvor i knäet och att hon räddade hans liv, stämmer det så råder det ju inga tvivel om att GM högg för att döda iallafall. Händelsen utspelade sig vid GM adress, vad var orsaken till att BO med bihang uppehöll sig där?

Hur mår BO idag?
Citera
2026-09-26, 02:00
Medlem
Citat:
Du beskriver händelsen så jag antar att du vet vad som hände? Kan du utveckla?
Av vilken anledning sprang GM helt oprovocerat fram och försökte slakta BO med en karambit? En användare skrev (ett förök till det iallafall) att hon hade BO inälvor i knäet och att hon räddade hans liv, stämmer det så råder det ju inga tvivel om att GM högg för att döda iallafall. Händelsen utspelade sig vid GM adress, vad var orsaken till att BO med bihang uppehöll sig där?

Hur mår BO idag?

Ja det stämmer mycket väl, han skar upp hela bålen på honom så hans inälvor hängde ut. Han hade dött ifall ingen var där och hjälpte till. GM var där för att han var skyldig BO och en annan person på plats mycket pengar som han skulle betala.
Citera
2026-09-26, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Ja det stämmer mycket väl, han skar upp hela bålen på honom så hans inälvor hängde ut. Han hade dött ifall ingen var där och hjälpte till. GM var där för att han var skyldig BO och en annan person på plats mycket pengar som han skulle betala.

Du menar vid gm adress antar jag. Kan han ha känt sig hotad då han var ensam och hade minst 4 pers runt sig, eller högg han i tron att slippa betala?

Oavsett, hur är det med BO?
Citera
2026-09-26, 13:36
Medlem
Citat:
Du menar vid gm adress antar jag. Kan han ha känt sig hotad då han var ensam och hade minst 4 pers runt sig, eller högg han i tron att slippa betala?

Oavsett, hur är det med BO?

Det var ingen hotfull stämning vad jag vet, alla vände och skulle gå därifrån åt olika håll då sprang han fram när alla var utspridda och ej beredda. Tror helt ärligt han bara e benzo torsk o dum i huvudet och inte har någon riktigt förklaring till varför han högg honom.

BO ligger fortfarande på IVA (sist jag hörde nåt)
Citera
2026-09-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2xz
Nu får du nog kliva av gunghästen och börja fundera på vad du skriver.
Du skriver en massa skit om andra människor samtidigt som du försöker låta som att du själv är väldigt bra. Om M vinner guld i herrarnas för knark är du nog den som slåss om guldet på damsidan. Det märks även i hur du skriver här. Du har inte heller vårdnaden ens om ditt egna barn och tur är väll det. Det finns en grupp på facebook där det pratas om hur mycket pengar du har lurat massor med olika på och att du även stjäl från dina vänner, och detta var väldigt nyligen.
Är DU verkligen rätt person att prata om hur andra människor beter sig?
Du lever inte heller i något ställe där det inte förekommer droger och kriminalitet så att säga så om Kumla känns bara som en tolvåring som inte får godis och skriker om hur alla andra är dumma och fula.

Kanske finns en anledning varför ingen frågar hur du mår efter en sån sak OM du nu var med om det du påstår.

Det finns seriöst en sida tillägnad enbart henne på ansiktsboken!

Nån vecka innan hon satt med inälvor i knäet så var hon och den här B och härjade en bit från Kumla i Kopparberg och satte upp handskrivna felstavade lappar på ett skyltfönster. Vad har hon för koppling dit nån som vet? Hur påtänd är man när man kommer på att göra en sån sak?
Citera
2026-09-29, 00:15
Medlem
Citat:

Nån vecka innan hon satt med inälvor i knäet så var hon och den här B och härjade en bit från Kumla i Kopparberg och satte upp handskrivna felstavade lappar på ett skyltfönster. Vad har hon för koppling dit nån som vet? Hur påtänd är man när man kommer på att göra en sån sak?

Hon bodde tillsammans med sin pappa i Kopparberg innan hon flyttade ihop mannen i hennes liv idag.
Någon skrev att hon har 2 barn, hon har 3, minsta flickan omhändertagen, mitten flickan går det nog bra för, hört att hon bor med pappan i Örebro, sonen är väl samma skit som mamma, vidriga människor.
Citera
2026-09-29, 19:28
Medlem
Citat:

Ja det finns en sida om att hon är en bedragare 😂 Att man är så gammal och fortfarande håller på med sån skit är pinsamt.

Ha ha. Vad stod det på lapparna?
Citera
2026-09-29, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2xz
Ja det finns en sida om att hon är en bedragare 😂 Att man är så gammal och fortfarande håller på med sån skit är pinsamt.

Ha ha. Vad stod det på lapparna?

Kolla bedragarsidan på ansiktsboken, där finns ett inlägg / länk med bilder och info. Ser ut som handskrivna a4 papper med div tillmälen uppsatta med vad som ser ut som maskeringstejp. Ordet "kriminell" står på själva fönstret skrivet med tejpen. Felstavat
Av kommentarerna att döma så verkar hon ha försökt tända eld på nån fastighet i samma veva också, riktat mot den som äger stället (tror jag)

Den aktuella fastigheten:

https://maps.app.goo.gl/1RoANzFJ13RGi7Xz8
Senast redigerad av Spindelblomman 2026-09-29 kl. 21:29.
Citera
2026-09-30, 17:48
Medlem
Citat:
Kolla bedragarsidan på ansiktsboken, där finns ett inlägg / länk med bilder och info. Ser ut som handskrivna a4 papper med div tillmälen uppsatta med vad som ser ut som maskeringstejp. Ordet "kriminell" står på själva fönstret skrivet med tejpen. Felstavat
Av kommentarerna att döma så verkar hon ha försökt tända eld på nån fastighet i samma veva också, riktat mot den som äger stället (tror jag)

länk till bedragarsidan på ansiktsboken ! tack
Citera
2026-09-30, 18:33
Medlem
Citat:

Kan du specificera exakt vilken sida, det finns hundratals olika bedrägerisidor på facebook.
Citera
2026-10-01, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av excluso
Kan du specificera exakt vilken sida, det finns hundratals olika bedrägerisidor på facebook.
Bedragaren Matilda werner malm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in