2026-09-24, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr00dz
Krävdes nog inte mycket at få med sig Bert på att blåsa människor. Han har varit duktig på sånt redan innan + att han är kompistjyv och gärna stjäl när han kan.

Kan du utveckla?
Citera
2026-09-24, 13:30
Medlem
[quote=Kumlanisse|96001184]
Ekström enligt rykten
Är det dimskallen som stårvakt på maestro,i sådana fall är marko och han samma skrot och korn, båda spelar Allan ballan.
Citera
2026-09-24, 14:15
Medlem
[quote=Batmanorobin|96028898]
Citat:
Ursprungligen postat av Kumlanisse
Ekström enligt rykten
Är det dimskallen som stårvakt på maestro,i sådana fall är marko och han samma skrot och korn, båda spelar Allan ballan.

Kollar man JE sociala medier så framgår att han verkar arbeta vid nån sorts restaurang, ja.
Citera
2026-09-24, 16:14
Medlem
LongJohnJohnsons avatar
BO är en äldre kopia av GM, helt enkelt. Två stycken amfetaminos.
Citera
2026-09-25, 06:56
Medlem
Bo gör tydligen musik också och kallar sig vitvarg records och nyligen släppt en låt som heter last man standing,sidan där låten presenteras kan man läsa" hunting kumlas drägg mark''"o ""så bo verkar leta efter marko och de träffades på morgonen och skulle göra prata/ göra upp, bo är närmare 2 meter lång och marko 160 cm men det blev bo som fick åka ambulans till intensiven så detta med " last man standing" var nog mera en önskedröm av bo.
Citera
2026-09-25, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batmanorobin
Bo gör tydligen musik också och kallar sig vitvarg records och nyligen släppt en låt som heter last man standing,sidan där låten presenteras kan man läsa" hunting kumlas drägg mark''"o ""så bo verkar leta efter marko och de träffades på morgonen och skulle göra prata/ göra upp, bo är närmare 2 meter lång och marko 160 cm men det blev bo som fick åka ambulans till intensiven så detta med " last man standing" var nog mera en önskedröm av bo.

Ja jag tyckte mig se något med vitvarg på hans profil. Om de båda nu är tjackisar så kanske det är orsaken till deras infekterade relation vilken nu gått så långt att det slutar i ett mordförsök.

Vad är Kumla egentligen för ställe om man bortser från anstalten?
Läste att droger och kriminalitet hos ungdomar i Kumla låg något över medel.
Skulle man kunna gå hem från krogen sent en fredagskväll utan att få en kniv i ryggen?

Nåväl, en händelse med droger inblandat, case closed.
Citera
2026-09-25, 07:59
Medlem
TjackOhejs avatar
Nu hamnar dom på kumla allihopa.
Citera
2026-09-25, 08:33
Medlem
2560ps avatar
[quote=Spindelblomman|96029207]
Citat:

Kollar man JE sociala medier så framgår att han verkar arbeta vid nån sorts restaurang, ja.

Har du en länk? Lyckas inte hitta honom :/
Citera
2026-09-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Ja jag tyckte mig se något med vitvarg på hans profil. Om de båda nu är tjackisar så kanske det är orsaken till deras infekterade relation vilken nu gått så långt att det slutar i ett mordförsök.

Vad är Kumla egentligen för ställe om man bortser från anstalten?
Läste att droger och kriminalitet hos ungdomar i Kumla låg något över medel.
Skulle man kunna gå hem från krogen sent en fredagskväll utan att få en kniv i ryggen?

Nåväl, en händelse med droger inblandat, case closed.

Det finns ingen krog att gå hem från 😊
Citera
2026-09-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orbert
Det finns ingen krog att gå hem från 😊

Okej, jag bor närmare 100 mil från Kumla så jag vet inte
Citera
2026-09-25, 15:08
Medlem
[quote=2560p|96034605]
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman

Har du en länk? Lyckas inte hitta honom :/

Facebook
Citera
2026-09-25, 18:33
Medlem
Citat:

Hahahaha GM var oväpnad medans horungen Markou sprang fram oprovocerat med en karambit o skar upp hela magen på honom? Vad skulle han ha gjort då menar du? Gå o sug av marko lite till, ni e båda horungar säkert. Du kan passa på o be marko betala tbx alla skulder han har också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in