Citat:
Ursprungligen postat av
Mapping
Alltså, det är ju något rörigt i Malmö enligt min uppfattning. Det finns chattar i gamla FUPar där Räven har mycket kontakt med For*t Om*r (kallad Fonz) kring narkotikaaffärer, som ju har kopplingar till Mekky (som har kopplingar till Gambino). For*t styrde och ställde en del med narkotika i Malmö för ett antal år sedan. Sedan vet jag inte om Shahin någonsin var kopplad till Fox? M*rdin och Ari*ana vände sig väl mot t.ex. Pocahontas efter mordet på Shahin, så efter det vet jag inte vem M*rdin lierade sig med? Eller menar du att M*rdin så att säga själv gick över till Fox? Eller var det fler än han?
Efter mordet på Emporia så blev det en stor röra bland alla dessa i malmö. Innan mordet så fanns det grupperingar.
Tror inte det fanns riktiga fox då. Det var mer att man hade kontakter överallt. Någon kände någon i sthlm någon annan gbg osv.
Tog ju ett tag när fox börja även höras och synas i malmö.
Sen hur m@rdin hamnade i fox och via vem vet jag inte.
Det är typ enda förklaringen jag har just nu.
Men jag är säker på att efter emporiamordet då började många jaga varandra i malmö. Några valde att fly likt m@ardin. Många åkte in och sen tror jag att det inte fanns många att lira med då valde man att joina fox och jordgubben. Men intressant varför m@ardin valde fox för stora delar av rosengård är jordgubben