Citat:
Ursprungligen postat av
blacklodge77
jag har aldrig hört talas om några olyckor, det brukar vara en i personalen där, ibland två, ohc det är ofta kö till attraktionen.
jag antar detta är ett såkallat skrivsborsbeslut av någon långt borta från verkligheten, i stil med beslutet om den rosa stålelefanten för 75 miljoner kronor som står bredvid E6 i göteborg
Du menar den med rosa grund som blir en annan grej sett från en annan vinkel? Älskar den jäveln! Åker förbi flera gånger i veckan och blir alltid glad när jag ser den. Funkar bra med Röde Orm också (en annan genuint vacker, men snäppet mer användbar pryl)
Tror i bilarnas fall så är det nog bara en ekonomisk grej och som dom säger, platsbrist.
Nu har jag inga stora åsikter om dom själv. Tycker mest man skakar runt när en jävla massa ska trängas på liten utan så blir det ju inte så mycket körande som det blir att blir påkörd konstant. Men gissar på att det litet är charmen och jag helt enkelt inte delar den.
Flumride däremot håller dom tassarna ifrån!
EDIT: och nu säger han ovan att dom ska ta bort Flumride.... nä nu jävlar! ... eller vänta ett tag, jag har inte vart på Liseberg på år och dar... kanske borde tagga ner och ta en kopp kaffe istället