2026-09-29, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Måste vara halvdanskan, haha.

Nå, frågan är ju det skämtsamma dödshotet. Pratade Emil om våldtäkt också?

Måste var det, ja.

Det är Hibiscus, eller vad han kallar sig, som försöker likställa Emils skämtsamma fördomar om Patrik med att skämta om att våldta mina anhöriga som samma sak.

Att säga jag ska våldta din fru förstår jag icke vad som skulle vara poängen med. I och för sig ofrivilligt humoristiskt om någon tomte typ Hibiscus försökte sig på en karriär som komiker med att köra helt poänglösa och ologiska skämt som ”jag ska elda upp din hund och våldta din fru, om jag möte dem”. Lycka till med en sådan humorpodd.
Citera
2026-09-29, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Stefan Holm är en ikon vunnit OS och Wm guldhrl glelt

Och hoppat över 230 fler gånger än Sjöberg. Nog skulle dock Holm ge sig på att strypa vem som helst för att få komma över Puttes 242. Bara en fördom jag har dock.
Senast redigerad av Bremerlyckan 2026-09-29 kl. 01:42.
Citera
2026-09-29, 01:46
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Det sa jag inte däremot mobbare som Filip och Fredrik och den patetiska Emil Persson. Dom gör sig roliga på andra människors bekostnad vilket är hela Filip ock Fredriks karriär, extremt osympatiska människor.

Men mobbare är en bedömning.

Men så kan vi då säga att du tycker att dessa tre förtjänar att få stryk, och om det är så, varför delar du inte ut det själv?
Citera
2026-09-29, 01:46
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bremerlyckan
Måste var det, ja.

Det är Hibiscus, eller vad han kallar sig, som försöker likställa Emils skämtsamma fördomar om Patrik med att skämta om att våldta mina anhöriga som samma sak.

Att säga jag ska våldta din fru förstår jag icke vad som skulle vara poängen med. I och för sig ofrivilligt humoristiskt om någon tomte typ Hibiscus försökte sig på en karriär som komiker med att köra helt poänglösa och ologiska skämt som ”jag ska elda upp din hund och våldta din fru, om jag möte dem”. Lycka till med en sådan humorpodd.

Äpplen och päron. Men om en s.k. komiker ska spinna vidare på en annan komikers gag, så bör hen komma på något eget istället. Sjöberg/Holm är ändå en följetong (+20 år) i kukmätning. Kvinnovåld är väldigt mycket snårigare att skämta om, om än omöjligt...
Citera
2026-09-29, 01:58
Medlem
goseigens avatar
Jag gillar hur i klippet Sjöberg uppfattar ordet "även" vad gäller statistik. Det visar tydligt att han är klar i knoppen och har en uppfattning om hur Holm är som människa.

Bara det lilla ordet säger mer om hur Holm fungerar, och vad det här bråket har sitt ursprung i.
Citera
2026-09-29, 02:39
Medlem
IceEyess avatar
Att det överhuvudtaget blir en stor sak av detta. Alla inblandade borde kunna vända blad och gå vidare.
Citera
2026-09-29, 03:29
Medlem
NYZ367s avatar
Holm är en kort men stor hjälte

Stefan Holm har nog haft en jobbig livssituation ett tag? Han har polisanmälts för att ha misshandlat en elev på en skola i Karlstad 2024. Enligt eleven tog Holm strypgrepp och verkade hotfull?
Varför behöver en ung kille på 49år Som medlem i Sveriges olympiska kommitté ens ta ett skitjobb som lärarvikarie?
Citera
2026-09-29, 04:39
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är som vanligt ditt ögonmått som är skevt.

Om du går på stan så är inte 180 cm medel.

Du verkar en aning rädd för hårdföra män.

Försöker förminska dem ...

Medellängd och vikt.

Män: Cirka 180 cm (väger i snitt 84 kg).

Kvinnor: Cirka 166–167 cm (väger i snitt 68 kg).

Källa: Statistiska centralbyrån (SCB)

Holm är alltså medel.

För mig som är över 1,90 så är hen nästan en dvärg.

Män kan kontrollera sitt känsloliv, kvinnor låter sig styras av sitt.

Holm är en kvinna?
Citera
2026-09-29, 06:30
Medlem
Moobs avatar
Ja hela cyklopgänget kan gott och väl få smaka karma. Christoffer Böglind, Tone Norum, Emil persson och han posören som skriver dikter. Äckliga as hela gänget som gott och väl kan uppsökas och drivas ut ur landet.
Citera
2026-09-29, 06:34
Medlem
Känner bara mer och mer aversion mot Emil P. Däremot oroväckande hur mycket stöd Stefan fick efter sin attack på ett barn när han skulle jobba i skolan.
Citera
2026-09-29, 06:37
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Känner bara mer och mer aversion mot Emil P. Däremot oroväckande hur mycket stöd Stefan fick efter sin attack på ett barn när han skulle jobba i skolan.

För att sunda människor begriper att för att kunna uppfostra slynglar måste aga implementeras?

Detta begrep t o m dvärgen Stefan Holm?

När hen börjar aga vuxna människor på bokmässor går hen dock för långt, därav reaktionerna?
Citera
2026-09-29, 07:14
Medlem
Tervulls avatar
Stefan Holm är en förbittrad jävla surkuk som inte kan kontrollera sin impulser. Ett under att någon har velat gifta sig och ligga med det aset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in