Citat:
Ursprungligen postat av
Traumprinzz
Precis som fegisarna som sitter i sin bil och inte ens vågar framföra sin kritik ansikte mot ansikte, utan föredrar att böla på behörigt avstånd, som att de är på safari på Kolmården.
Det är ett jävla ofog det där, och måste upphöra. I det här landet hotar vi inte politiska meningsmotståndare med våld genom att böla från vår bil som nån 14-åring som ragequit'ar CS.
Beklagligt att SL inte är lika snabb på selfiekameran som CO Bohlin. I det här fallet hade det kanske kunnat bidra till en fällning.
I mitt första skolval 2014 i grundskolan så var jag öppen och ärlig med att jag hade röstat på SD, detta följdes kort efter av att 4 kaosblattar (som alla är döda idag) kom bakifrån såklart och gav mig en och annan örfil för detta.
Då var det inte nolltolerans mot politiskt våld, jag skulle istället hålla mina åsikter till mig själv så att ingen blev sårad. Lärare, journalister, politiker och resten av etsblisemanget förtjänar därför allt våld mot sig som de kan få, de ger ingen nåd eller sympati till sina motståndare och då ska inte de få det tillbaka heller. Jag vet inte var du håller hus i samhället, men då tycker du att även det politiska våld jag fick utstå var fel?