Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
Där har vi svaret jag var ute efter, du "förstår inte ens frågan" och drar till en klassisk fultolkning av det jag sa vilket bevisar min poäng till fullo.
Om du faktiskt läser mitt inlägg istället för att bara skumma, så kommer du notera att det inte innehåller någon tolkning av den poäng du försöker göra, utan en fråga kring vad fan det är för poäng du försöker göra.
Du blev trakasserad en gång i skolan efter ett skolval. Löfven blev mordhotad av nån bölare i bil. Tror du att någon i tråden av någon anledning tycker att detta är bra, eller något att eftersträva?
Eller vad är det du vill ha sagt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
Det är fullständig kakafoni från etablisemanget när Löfven får hot riktade mot sig, då är det "nolltolerans mot politiskt våld".
"kakafoni från etablisemanget", lmao. Det är en rubrik i tidningen broder. Vi diskuterar en nyhetshändelse. Och ingen vill att partiledare ska bli dödshotade på öppen gata pga sin politiska roll, då detta förr eller senare kommer leda till att enbart avtrubbade psykopater som inte tar illa vid sig/t.o.m får en kick av att leva nära våld, är de enda som söker sig till sådana roller, vilket vore ett s.k "problem" för svensk politik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
Men när kaosblattar ger SD-väljare stryk för sina åsikter så låtsas man som att det inte har hänt, eller så "förstår man inte frågan" när man tvingas ta ställning i om det är rätt eller fel att få stryk för sina politiska åsikter.
Jag förstår fortfarande inte frågan, lmfao.
Vem inbillar du dig att jag är? Din gamla slappa, inkompetenta lärare som tycker att det var rätt åt dig att du blev trakasserad för att du var en öppen SD:are i skolan?
Det är jag inte. Det får du ta med hen.
Jag är en anonym postare på nätet som aldrig tilltalat dig. Så att du ska komma in och kommentera på ett inlägg som inte har med dig att göra, och försöka få igång ett gräl om att jag bryr mig om Löfven men inte om dig är fullständigt meningslöst.
Jag har aldrig påstått, vilket du innerst inne vet, att det på något sätt skulle vara egalt, eller till och med berättigat, att du blev trakasserad för din röst i skolvalet en gång när du var barn.
Men du är inte partiledare mannen, lol. Anledningen att vi här i TS pratar om dödshot mot Löfven, och inte mobbningen av dig, är att Löfven till skillnad från dig är före detta statsminister. Det är förmodligen därför ingen skrev i Expressen om att du blev trakasserad av nån störig ungjävel efter skolvalet.
Alla här tycker att sådant är förjävligt broder. Men du är inte en politisk utsatt person som nyligen blivit mordhotad. Och det är därför vi inte fokuserar på att du fick däng i plugget pga politisk tillhörighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
Ha lite jävla pungkulor och säg det du tycker istället,
Tror det framgått tillräckligt tydligt redan, och återfinns i mitt ursprungliga inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
du precis som resten av S är okej med politiskt våld så länge det inte riktas mot er eller era allierade,
Lmao. Jag är inte för politiskt våld gentemot politiska meningsmotståndare, nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Viktor.990
eran såkallade "nolltolerans" gäller bara när våldet är riktat mot er.
Är man med i leken så får man leken tåla, särskillt när man är den som har skrivit lekens regler
Det fina med lekens regler är att våld inte är tillåtet.