2026-09-29, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.990
I mitt första skolval 2014 i grundskolan så var jag öppen och ärlig med att jag hade röstat på SD, detta följdes kort efter av att 4 kaosblattar (som alla är döda idag) kom bakifrån såklart och gav mig en och annan örfil för detta.
Då var det inte nolltolerans mot politiskt våld, jag skulle istället hålla mina åsikter till mig själv så att ingen blev sårad. Lärare, journalister, politiker och resten av etsblisemanget förtjänar därför allt våld mot sig som de kan få, de ger ingen nåd eller sympati till sina motståndare och då ska inte de få det tillbaka heller. Jag vet inte var du håller hus i samhället, men då tycker du att även det politiska våld jag fick utstå var fel?

Fullständigt obegripligt vilken poäng du vill göra här. Du blev trakasserad som skolbarn när du pratade öppet om din röst, och lärarna la skulden på dig istället för på de skolbarn som attackerade dig. Okej. Beklagar.

Vad vill du ha sagt med att berätta för mig om några mobbare och några inkompetenta lärare från din egen skoltid?
Citera
2026-09-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traumprinzz
Fullständigt obegripligt vilken poäng du vill göra här. Du blev trakasserad som skolbarn när du pratade öppet om din röst, och lärarna la skulden på dig istället för på de skolbarn som attackerade dig. Okej. Beklagar.

Vad vill du ha sagt med att berätta för mig om några mobbare och några inkompetenta lärare från din egen skoltid?
Där har vi svaret jag var ute efter, du "förstår inte ens frågan" och drar till en klassisk fultolkning av det jag sa vilket bevisar min poäng till fullo.

Det är fullständig kakafoni från etablisemanget när Löfven får hot riktade mot sig, då är det "nolltolerans mot politiskt våld".

Men när kaosblattar ger SD-väljare stryk för sina åsikter så låtsas man som att det inte har hänt, eller så "förstår man inte frågan" när man tvingas ta ställning i om det är rätt eller fel att få stryk för sina politiska åsikter.
Ha lite jävla pungkulor och säg det du tycker istället, du precis som resten av S är okej med politiskt våld så länge det inte riktas mot er eller era allierade, eran såkallade "nolltolerans" gäller bara när våldet är riktat mot er.
Är man med i leken så får man leken tåla, särskillt när man är den som har skrivit lekens regler
Citera
2026-09-29, 14:41
Medlem
Kan Mona o Stefan varit i Varberg som rymmarpar? Kanal5 har tydligen startat upp inspelningen av kommande säsongs Jagad.
Citera
2026-09-29, 17:53
Medlem
Citat:
Där har vi svaret jag var ute efter, du "förstår inte ens frågan" och drar till en klassisk fultolkning av det jag sa vilket bevisar min poäng till fullo.

Om du faktiskt läser mitt inlägg istället för att bara skumma, så kommer du notera att det inte innehåller någon tolkning av den poäng du försöker göra, utan en fråga kring vad fan det är för poäng du försöker göra.

Du blev trakasserad en gång i skolan efter ett skolval. Löfven blev mordhotad av nån bölare i bil. Tror du att någon i tråden av någon anledning tycker att detta är bra, eller något att eftersträva?

Eller vad är det du vill ha sagt?

Citat:
Det är fullständig kakafoni från etablisemanget när Löfven får hot riktade mot sig, då är det "nolltolerans mot politiskt våld".

"kakafoni från etablisemanget", lmao. Det är en rubrik i tidningen broder. Vi diskuterar en nyhetshändelse. Och ingen vill att partiledare ska bli dödshotade på öppen gata pga sin politiska roll, då detta förr eller senare kommer leda till att enbart avtrubbade psykopater som inte tar illa vid sig/t.o.m får en kick av att leva nära våld, är de enda som söker sig till sådana roller, vilket vore ett s.k "problem" för svensk politik.

Citat:
Men när kaosblattar ger SD-väljare stryk för sina åsikter så låtsas man som att det inte har hänt, eller så "förstår man inte frågan" när man tvingas ta ställning i om det är rätt eller fel att få stryk för sina politiska åsikter.

Jag förstår fortfarande inte frågan, lmfao.

Vem inbillar du dig att jag är? Din gamla slappa, inkompetenta lärare som tycker att det var rätt åt dig att du blev trakasserad för att du var en öppen SD:are i skolan?

Det är jag inte. Det får du ta med hen.
Jag är en anonym postare på nätet som aldrig tilltalat dig. Så att du ska komma in och kommentera på ett inlägg som inte har med dig att göra, och försöka få igång ett gräl om att jag bryr mig om Löfven men inte om dig är fullständigt meningslöst.

Jag har aldrig påstått, vilket du innerst inne vet, att det på något sätt skulle vara egalt, eller till och med berättigat, att du blev trakasserad för din röst i skolvalet en gång när du var barn.

Men du är inte partiledare mannen, lol. Anledningen att vi här i TS pratar om dödshot mot Löfven, och inte mobbningen av dig, är att Löfven till skillnad från dig är före detta statsminister. Det är förmodligen därför ingen skrev i Expressen om att du blev trakasserad av nån störig ungjävel efter skolvalet.

Alla här tycker att sådant är förjävligt broder. Men du är inte en politisk utsatt person som nyligen blivit mordhotad. Och det är därför vi inte fokuserar på att du fick däng i plugget pga politisk tillhörighet.

Citat:
Ha lite jävla pungkulor och säg det du tycker istället,

Tror det framgått tillräckligt tydligt redan, och återfinns i mitt ursprungliga inlägg.

Citat:
du precis som resten av S är okej med politiskt våld så länge det inte riktas mot er eller era allierade,

Lmao. Jag är inte för politiskt våld gentemot politiska meningsmotståndare, nej.

Citat:

eran såkallade "nolltolerans" gäller bara när våldet är riktat mot er.
Är man med i leken så får man leken tåla, särskillt när man är den som har skrivit lekens regler

Det fina med lekens regler är att våld inte är tillåtet.
Senast redigerad av Traumprinzz 2026-09-29 kl. 18:02.
Citera
2026-09-29, 18:50
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
ingvar carlsson har inget SÄPO-skydd och har levt som en vanlig medborgare sedan han slutade. han har gått på elfsborgs matcher i 30 års tid utan problem.

varför tror du det är så? vad är skillnaden mellan carlsson och reinfeldt/löfven?

Joo, men landsförädare lever nog farligare. Se bara hur det gick för Nicolae Ceaușescu.
Senast redigerad av LeeVan 2026-09-29 kl. 18:53.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in