Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsis
Men hans barn är ju syskon med flickan hur kan han inte förstå hur sjukt det är
Dessa barn har ju förlorat sin pappa nu kommer han bara vara våldtäktsman
Mamman skrev detta inatt på sin fb.
Nu dags för mig att göra ett inlägg
Ja Wictor Haji Rashid sitter för våldtäkt på barn.
Mitt kött och blod.
Min enda dotter hemma.
Han har utnyttjat henne sexuellt bakom min rygg när jag inte varit hemma, varit i skolan, jobbet eller på sjukhuset.
Aldrig I vårat gemensama hem utan det skett i hans bostad eller när dem varit ute själva.
Maria såg han som sin pappa och tog han som sin egen pappa före sin egen biologiska.
Jag trodde inte på henne för hon har ljugit om så mycket saker hela tiden därför trodde jag inte på henne när hon sa detta. Delvis för hon varit extremt svartsjuk på oss och inte velat vi har ett förhållande från början.
Wictor utsatte mig för både psykisk och fysisk misshandel nästan dagligen i 3 års tid.
Jag har aldrig sett något fel mellan dem två utan en vanlig dotter och pappa relation.
Hon var alltid hos honom och åkte iväg med honom själv. Hon själv ville detta.
När Maria gav mig inspelningen hade jag 8 barn hemma och jag vet vilken cirkus det kan bli så ja valde att avvakta tills det blev vardag så jag kunde lämna barnen på fsk så jag kunde ge henne tiden 100% eftersom vi har skilda hem pga en skilsmässa så kunde jag begränsa att han inte träffa,utsattes av honom tills polisen grep honom I hans bostad.
Fick hans barn från tidigare förhållande att komma ner så dem ej såg när polisen grep honom.
Han svor på sina barns huvuden att han aldrig skulle rört hans barns syster.
Sexmissbrukare och pedofil.
Jag kommer alltid hata honom för vad han utsatt min dotter för.
Det har gått 4 månader sedan han blev häktad men till just nu har jag inte kunnat smälta och fatta vad som hänt.
Alla mina barn vet att pappa är hos polisen.
Dom säger pappa har varit dum, men mer förstår dem inte.
Hans stora barn sedan tidigare förhållande kommer bli skyddade av deras mamma som kommer få tro att deras pappa är utomlands.
Men mina barn vet sanningen. Mina små barn var där hos pappa när han utförde övergreppen. Ja hörde min egen son i inspelningen, jag hörde även hans egna barn i inspelningen. Sjukt hur det få gå till och att straff och dom blev som det blev.
Min dotter fick sitt skadestånd på en halv miljon kronor, men hennes tillit till vuxna är borta samt kunna ha ett normalt fungerande sexliv när hon blir äldre är bortblåst.
Han tog hennes trygghet ifrån henne och nu kan jag också förstå varför hon varit den hon är sista åren. Jag trodde det hade med annat att göra.