Citat:
Jag får väl markera dina motsättningar så du begriper hur du till och med diskuterar mot dig själv i tråden. I ena inlägget är Ciara okänd och i nästa sitter hon i en TV-soffa.
Citat:
Citat:
Det fetade. Vem var det som satt i en Engelsk TV-soffa och påstod att hon och barnen levt som hemlösa i Sverige utan pengar? Det var CJ. England som har de värsta skvallertidningarna i Europa.
Måns har inte uttalat sig i någon press/tv intervju överhuvudtaget. Mer än att han konfirmerade att han använt kokain och varit otrogen i en tidningsintervju.
Och boken som du vägrar att läsa är varken en hatbok eller en hämndbok.
Nej Måns har inte tagit till det tunga artilleriet mot CJ.
Han har inte sålt sitt hus i UK. Istället har han sålt av andra egendomar.
Han har inte förtalat CJ med ett enda ord offentligt.
Vad tror du hade hänt om han stämt henne för förtal samt förlorad arbetsinkomst?
Det hade stått Ciara väldigt dyrt. Då hade hon tvingats sälja sina två egna hus och det hade kanske inte räckt ändå.
EDIT: Mitt inlägg som du svarade på handlade om skilsmässan. Inte om äktenskapet.
Måns har inte uttalat sig i någon press/tv intervju överhuvudtaget. Mer än att han konfirmerade att han använt kokain och varit otrogen i en tidningsintervju.
Och boken som du vägrar att läsa är varken en hatbok eller en hämndbok.
Nej Måns har inte tagit till det tunga artilleriet mot CJ.
Han har inte sålt sitt hus i UK. Istället har han sålt av andra egendomar.
Han har inte förtalat CJ med ett enda ord offentligt.
Vad tror du hade hänt om han stämt henne för förtal samt förlorad arbetsinkomst?
Det hade stått Ciara väldigt dyrt. Då hade hon tvingats sälja sina två egna hus och det hade kanske inte räckt ändå.
EDIT: Mitt inlägg som du svarade på handlade om skilsmässan. Inte om äktenskapet.