2026-09-28, 12:34
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Detta gäller inte MZ nya flickvän.

Det gäller en kvinna i England vars man Ciara enligt uppgift ska ha haft en affär med december 2025.

Oi, har hon också varit otrogen? Då blir det ju ännu mer konstigt att hon anklagar Måns för det?
Citera
2026-09-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Detta gäller inte MZ nya flickvän.

Det gäller en kvinna i England vars man Ciara enligt uppgift ska ha haft en affär med december 2025.

Men se där… otrohet, lögner…. Äktenskapsförbryterska? Ciara!
Citera
2026-09-28, 12:41
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Varför skriver du här och inte på Daniel Nannskog var det finns mer att hämta?

Vad har Daniel Nannskog med Måns och Ciaras förhållande att göra?
Citera
2026-09-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Varför skriver du här och inte på Daniel Nannskog var det finns mer att hämta?

Ja det kan man undra sedan finns det några till objekt där hen skulle kunna ta ut sin frustration på. Jag förstår precis vad du menar.

Men MZ verkar vara favoriten.

Men det kanske ligger en hund begraven här också med tanke på all smutskastning hen öser över MZ.
Citera
2026-09-28, 14:37
Medlem
Vet vi vem nya flickvännen ör ? https://nyheter24.se/noje/kandisar/1516921-det-jobbar-mans-zelmerlows-nya-flickvan-elin-med-diskret
Senast redigerad av torstenejag 2026-09-28 kl. 14:40.
Citera
2026-09-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag
Vet vi vem nya flickvännen ör ? https://nyheter24.se/noje/kandisar/1516921-det-jobbar-mans-zelmerlows-nya-flickvan-elin-med-diskret
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det stämmer. Måns följer nämligen enbart en vid namn Elin Kullberg på Instagram:

https://www.instagram.com/elinkullberg/

https://stoppapressarna.se/svenskt/mans-zelmerlows-flickvan-elin-tinder/

Nej. Vet ingenting 😊. Men det är någon som har ett rätt stort Pick Me-syndrom med det öppna CV av kvinnoförakt och hat som Måns visat mot sin egen fru.
Citera
2026-09-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizzeriaZorba
Oi, har hon också varit otrogen? Då blir det ju ännu mer konstigt att hon anklagar Måns för det?

Nej. Ciara var singel då, det var ju bara några månader sen som ett anonymt konto påstod att Ciara ska ha gått på dejt med någon som tidigare haft ett förhållande och dejtat Ciara kort efter att han gjort slut.
Du vet, anonyma konton är det fullt upp i bara denna tråd.

Sedan erkänner Måns själv otrohet i VARJE förhållande. Han hade en känd relation mellan Marie Serneholt och Ciara, en advokat som han pissade på med lögner och otrohet och knark.
Citera
2026-09-28, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenejag

Ur artikeln:
"Jag beskrivs som en mycket positiv, lösnings- och detaljorienterad, proaktiv och organiserad person som kan hantera flera ansvarsområden samtidigt med diskretion och professionalism samt med utmärkta kommunikationsfärdigheter", skriver hon på sin LinkedIn.
Det är ju kompetenser som verkligen kan komma till pass i hennes nya tillvaro. Inte minst om hon ska vara involverad i vineriet (utanför Kyrkheddinge utanför Staffanstorp utanför Lund) eller Trådens Huvudpersons andra förtäringsrelaterade verksamheter. Vi ser fram emot hennes bidrag.

Man gissar väl att det är "diskretion" som fick henne att inte själv uttala sig på röda mattan, att inte offentliggöra sitt efternamn samt att inte vara med på bild i Sydsvenskan. Och om det inte var "diskretion" var det väl "professionalism" (ehuru jag själv hade definierat det som "professionalitet").
Citera
2026-09-28, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Nej. Ciara var singel då, det var ju bara några månader sen som ett anonymt konto påstod att Ciara ska ha gått på dejt med någon som tidigare haft ett förhållande och dejtat Ciara kort efter att han gjort slut.

Sedan erkänner Måns själv otrohet i VARJE förhållande. Han hade en känd relation mellan Marie Serneholt och Ciara, en advokat som han pissade på med lögner och otrohet och knark.

Det rörde sig inte om något anonymt konto som hittade på rykten. Det var frun eller sambon till Ciaras teaterkollega – han som spelade kungen i uppsättningen av Sleeping Beauty i december 2025 – som gick ut offentligt med sitt eget namn och skrev om sin besvikelse.

Man kan ju dessutom fråga sig om du överhuvudtaget förstår att du befinner dig på ett diskussionsforum som bygger på anonyma konton? Det går väl knappast att jämföra anonyma användarprofiler här inne med verkliga och offentliga Facebook-konton i den verkliga världen där personer skriver under sina egna namn.

Det är dessutom inte det enda spåret; redan i oktober/november 2025 uppmärksammades det flitigt hur hon visade upp en annan svensk man på sociala medier under benämningen ”the viking”.
Citera
2026-09-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittiecatkitten
Förlåt för att jag kallade dig dum i huvudet. Men blir lite löjligt att skylla på vad som skrivs här, att man måste skriva snälla saker här annars kanske han börjar med Kokain igen.
Jag förlåter dig.
Så menade jag inte. Konstruktiv, saklig kritik av MZ är helt ok.
Det har jag själv mot MZ i det tysta men jag vågar inte skriva det här.
För då skulle mobbarna kasta sig över det och manipulera ,förstora upp och förvanska det så att det inte gick att känna igen.

Jag tycker inte det är ok
Att sprida lögnaktiga rykten om någon.
Att förvränga, förlöjliga ett frö av sanning bara för att håna och skämma ut personen.
Att påstå att ens egna äckliga spekulationer och fula antaganden är sanning.
Att sprida hat, hat, hat mot en stackare som inte kan försvara sig.
Att jobba på att bryta ned en person psykiskt.
(Då bryter man samtidigt ned personens immunförsvar.)

Det lägger sten på börda. Att sluta med en väldigt beroendeframkallande drog är ju en svår uppgift.
Och en börda i sig själv. Måns tål nog saklig kritik och skämt om sin person (han har humor ) men hat varje dag klarar ingen.

EDIT: Du får ju förstå också att "det som skrivs här" i vår privata lekstuga, läses som en tidning i folks datorer och förgiftar folk med lögner.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-09-28 kl. 19:00.
Citera
2026-09-28, 18:07
Medlem
PizzeriaZorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate

Okej, snurrigt. Men hur kommer den där märklige Daniel Nannskog in i bilden, som någon nämnt i tråden nyligen?
Citera
2026-09-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Den diskussionen hade vi för ett år sedan, du vet hur det egentligen förhåller sig med det. Dessutom måste du bestämma dig för vilket argument du ska använda, nu skriver du helt motsatta saker helt beroende på ditt syfte. Det är inte så snyggt.
Jag förstår inte vad du menar med detta alls?
Du får omformulera frågan så jag begriper vad du är ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in