2026-09-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Såg att Benjoo hade en ny sponsor när han testade en proteinbar.

Vad hände med biohacknordic? Har de droppat honom?
Det var ingen sponsor, han hjälpte bara en vän.
Citera
2026-09-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det är ändå skönt att han har en långsiktig plan för att leverera framtida drama till sin youtubekanal: smita från skatteverket. Jag trodde att det riskerade bli slut på drama långsiktigt men det här säkerställer saken för flera år framåt. Blir trist när han ska sitta av straffet bara, då blir det ett år utan vlogs.
Ser också fram emot detta Train Wreck! Jag gissar på att första anhalt blir Malaysia. Vad gissar tråden på?
Citera
2026-09-27, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
22:40 in i senaste videon när han sitter med bars-lådan. Han vet inte vad Axfood är. Topp 2% IQ.
Nä jag reagera på det också! Tror att han tvärtom har lågt iQ och föddes låg begåvad. Det är inget fel i att vara det. Men när man framställer sig själv som smartare än majoriteten av världen, blir det jävligt provocerande för många!
Citera
2026-09-27, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ser också fram emot detta Train Wreck! Jag gissar på att första anhalt blir Malaysia. Vad gissar tråden på?

Något asiatiskt land där han inte framstås som en dvärg och där det är lagligt att köpa horor.
Citera
2026-09-27, 13:46
Medlem
I en värld med folk utan ben så är den enbente mannen kung.
Citera
2026-09-27, 15:00
Medlem
Han känns rätt manisk i senaste videon. Hoppar utan sammanhang mellan olika ämnen som inte har något egentligt sammanhang.
Citera
2026-09-27, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Han känns rätt manisk i senaste videon. Hoppar utan sammanhang mellan olika ämnen som inte har något egentligt sammanhang.
Dom senaste 3 "prat" videona har känts maniska! Han är inte sig själv utan drogerna. Och han är så jävla förbannad för att han nu äntligen efter 10 års jobb, börjat tjäna en liten slant. Så måste han skatta för skiten, han vägrar acceptera det ödet Hahaha det är otroligt! Den svenska staten hatar män, kvinnor hatar män, Skatteverket hatar män! Män är otroligt utsatta i det svenska samhället
Jag tror det slutar med att denna kille fimpar sig själv en dag. Han kan inte finna sig i något, han bara måste bryta sig loss från vad det än gäller, och det kommer bli jävligt ensamt och deprimerande till slut..
Citera
2026-09-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
I en värld med folk utan ben så är den enbente mannen kung.
Word
Citera
2026-09-27, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriz
Något asiatiskt land där han inte framstås som en dvärg och där det är lagligt att köpa horor.
Definitivt Asien! Vi lär knappast se "men kolla på mig, jag har lyckats" mannen i Dubai direkt.
Om det inte blir Asien är min second guess Balkan någonstans.
Citera
2026-09-27, 19:38
Medlem
Tror snubben behöver en god man/förmyndare ...
Citera
2026-09-27, 20:04
Medlem
Jag hittade den där proteinbaren idag som han testade. Kan säga att den var verkligen inte god. Till och med Powerkings bars är godare.
Det han sa under "testet" måste ha varit ett manus. Han kan omöjligt ha så dåliga smaklökar.
Citera
2026-09-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Tror snubben behöver en god man/förmyndare ...
Och ett LSS boende där han kan leka med jämlika. Är övertygad om att han har en släng av down syndrome, plus massa annat! Hana allra största svaghet är det grova mindervärdeskomplexet han har, och den grandiosa självbilden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in