Citat:
Ursprungligen postat av
Prescence
Vad jag verkar vara eller inte för dig kunde inte spela mindre roll för mig. Och din åsikt om att jag beundrar kriminella stämmer inte.
Däremot stämmer det ju att det är majoriteten svenskar som konsumerar svensk gangster musik och glorifierar gäng kultur och kriminella. Gäller samma sak för dem också då att dem är ointelligenta eller?
Förolämpningarna jag svarade på var inte där du kallade mig "bögig" vilket jag svarade på i min sista mening utan istället där du kallar dessa afrikaner låg-iq vilket är en klassisk rasisitisk attack som redan använts flertal gånger i denna tråd. Jag antog att du menade att alla afrikaner har detta problem men jag kanske har fel då eller? Hursom så här nedan kopierar jag in vad du skrev bara nåt inlägg tidigare:
"Svaret på din fråga är att dom besitter ett lägre IQ"
Men du kanske har så lågt iq och dåligt minne att du glömde bort vad du skrev så snabbt eller?
Och vem har svarat på min fråga flertalet gånger som du säger? Eller du kanske har glömt bort vad min intiala fråga var i TS också? Fiskminne kanske?
Har du någon källa på att det är majoriteten svenskar som glorifierar gäng kultur och lyssnar på neger musiken dom producerar?
Jag har nämligen en källa på att dessa negrer besitter i genomsnitt ett lägre iq, fakta är inte rasism.
Lejonen vann alltså ett eller två gängkrig och är oövervinnliga, var det din poäng? Grattis, coolt osv.
Dom är en liten fis på kartan när det kommer till den riktiga undre världen, de enda som faktiskt haft påverkan internationellt är kurdiska rävens gäng och hur gick det för honom? Antingen är han död eller en cuck åt den iranska regeringen.
Lejonen, dödspatrullen och alla gäng där till hade blivit utrotade på en vecka om en riktig kriminell organisation hade velat, dom är alltså totalt irrelevanta i det stora hela.
Du som beundrar gäng och önskar att du föddes som en svartskalle, jag rekommenderar dig att kolla upp ndrangetan och andra maffia organisationer som faktiskt har en påverkan internationellt, lejonen, ett gäng med inavlade somalier som skjuter för en 20 lapp är det ingen annan än du som bryr sig om.