2026-09-27, 13:18
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Så vad gör du här då om du inte är intresserad?

Och du representerar inte sveriges befolkning där majoriteten av alla folk som är "attraherade" av gäng och förortsrap är bleka svenssons som dig själv. Det är vad det är. Och det faktum att du inte kunde svara på frågan och direkt blev känslig och börja skrika ut n-ordet bevisar bara min poäng i mitt första inlägg.

Du snackar om ömma tår men jag tror du projekterar din egen osäkerhet på mig kanske? Och du hade aldrig vågat prata som du gör face to face heller. Pajas.

Så mycket text så svarar bara på första raden: jag läser och kommenterar ibland.
Citera
2026-09-27, 13:20
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Boerna från 1800-talet? Skämtar du eller är du seriös för annars är detta ett patetiskt försök. Frågan var gällande kriminella gäng i Sverige där det finns många fler svenska gäng än afrikanska. Men trots det kan ni inte visa samma maskulinitet och stenhårda psyke som dessa grabbar.

Och dina förolämpningar är på dagis-nivå och är ingenting vi inte hört förut. Om du är såpass intelligent som du påstår så kan man ju hoppas på att få se lite mer kreativitet i dina förolämpningar istället för att låta som en blåst papegoja. Fjolla.

Sen är det också ett faktum att pressen och stressen att vakna upp varje dag och veta att när som helst kan vara din sista dag eftersom att du har mördare och våldsmän från två olika gäng som är efter dig och samtidigt ha polisen efter sig och hela tiden riskera en lång volta är en psykologisk stress som är otänkbar för dem flesta människor som aldrig varit i en sån situation och hade brytit ihop direkt om dem hamnade där.

Och sen dessutom att inte bara hamna i en sån situation men också kunna prestera på högsta nivå och komma ur som segrare tyder på ett stenhårt psyke och väldigt HÖG intelligens för att kunna överlista både polisen och sina rivaler.

Detta tyder på en mental kapacitet som de flesta aldrig kommer kunna nå eller ens förstå speciellt inte en tangentbordsryttare med ett flashback konto som dig själv.
Annars är det fritt fram att förklara hur många människor i din närhet du tror har den psykologiska kapaticiten att klara av detta?

Nej, dagens boer. Svenskar har helt enkelt inte det incitament som behövs för att bli duktiga gängkriminella då vi har intelligens nog att leva väldigt fina liv lagligt.

En av lejonen bor i närheten av mig. Åkt i fängelse flertalet ggr för bl.a. hustrumisshandel och misshandel av hans son då han var hög på amfetamin, hans son har åkt in med. Ser inget minimalt glamoröst med hans liv. A P om du har något kunnande.
Citera
2026-09-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
FN-insatsen i Kongo 1960–1964. Där deltog svenska förband i omfattande strider, framför allt i Katanga. Svenska soldater blev alltså direkt utsatta för eldstrider och deltog själva i strid. Nästan 20 svenskar dödades under Kongoinsatsen.

Ja och Kongo ör ju verkligen ett land som är känt för att ha en stark militär eller? Så vad är det som är så imponerande om ni några svenska soldater vann nån strid där när ni har bättre vapen och fler soldater och mer resurser. Dessutom hade ni backup av resten av Europa och USA om det hade behövts.

Lejonen däremot gick emot två gäng som var numeriskt överlägsna och minst lika mycket resurser och vapen som dem och dem krossade båda två samtidigt när alla i början trodde att dem skulle bli överkörda. Detta är imponerande i denna miljö och kräver riktig intelligens, strategi och mycket hjärta. Två helt olika nivåer av krigare och detta har aldrig gjorts innan eller efter i svensk gängmiljö. Det enda undantaget är kanske som jag nämnt DP som också är afrikaner
Citera
2026-09-27, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkrieg365
Svammel. Albanerna har senaste 15 åren slaktat alla svarta och irländska gängen i London och är numera totala kungar som ingen ens törs titta på.. glöm allt skit ni ser i Mobland och Gangs of London..

Svarta hahaha

Albanerna styr dessutom väldigt mycket också där det utåt kan ha en helt annan färg.
Citera
2026-09-27, 13:41
Medlem
Citat:
Dem tuffaste och modigaste krigarna har alltid varit och kommer alltid vara svarta män.

Om vi tittar på tex gatugäng så måste vi prata om Lejonen från Hässelby som var ett litet kompisgäng med 4 eritreanska ledargestalter på toppen (Michael & Pietro Ghebru, Merhawi Aregai och Miko "Simba" Josuf) med kanske 10 soldater under sig som gick emot halva västerort och satte skräck i hela Stockholm.

Alltså ett gäng på kanske 10-15 pers som gick emot hela Brödraskapet Wolfpack och krossade dem totalt och samtidigt var i konflikt med hela Tensta och även där krossade dem där Brödraskapets ledare bla blev knivskuren i ansiktet, skjuten 5-6 gånger i en restaurang i Hässelby efter att han kom med en uzi och letade efter Eritreanerna och till sist blev mördad utanför ICA i Bromma av Lejonen.

Och hela Tensta blev överkörda av dessa Lejon där flera blev skjutna och till slut gav upp och blev tvingade att betala 250k för att sluta fred och sen tog Lejonen över hela marknaden i Tensta och körde lyxbilar med rolex klockor och fina tjejer hela tiden.

Finns inget svenskt eller arabiskt gäng som nånsin gjort något liknande. Araber har en tendens att mobba oskyldiga och bara gå emot svaga helhjärtat medans dem spelar vän med dem riktiga tuffingarna sen hugger dem i ryggen så fort dem for chansen.

Exempel på detta är Merhawi som bara var 26 år gammal och hade redan terroriserat halva Stockholms alla gängledare och kriminella och var på god väg att ta över hela Stockholm ensam tills han blev skjuten i bakhuvudet av sin kurdiske "vän" Lanko Aziz från baksätet som en fegis.

Lanko hade aldrig vågat köra man mot man och låta Merhawi veta att han var ute efter honom för då hade Lanko blivit överkörd och alla vet om det.
Istället spelade han hans vän och mördade Merhawi och en oskyldig pojke bakifrån med pistol.

Svenska gäng som Hells Angels etc terroriserar bara vanliga restaurangägare och svensson med utpressningar osv men alla i förorten vet att HA har ingenting att komma med i orten för förortsgängen hade ätit upp dem till frukost i ett riktigt krig.
HA är bara medelålders gubbar med moppekort och ölmage som dricker pilsner varje dag. Inte samma nivå som dessa Lejon och kan inte ens fightas man mot man utan att skada ryggen eller få ont i knät.

Faktum är att vare sig på gott eller ont så var Lejonen startskottet för HELA senaste årens våldsvåg i Sverige och folk som Dödspatrullen, Shottaz, Husbys Hyenor etc blev djupt inspirerade av Lejonen.

Och dem enda som kan jämföras med Lejonen är Dödspatrullen som också var en relativt liten grupp Somalier som körde emot ett mycket större gäng och totalkrossade dem som alla vet och satte skräck i halva Sverige med många mord och skjutningar på sitt bälte.

Och innan ni blir känsliga och börjar gråta och skrika n-ordet eller liknande kom bara ihåg att om ni inte kan visa och ge mig minst ett exempel på ett majoritet svenskt eller arabiskt gäng som var max 10-15 pers och gick emot flera större gäng som Lejonen och vann då har ni automatiskt bevisat min poäng.

Tuffare vet jag inte men dummare, sjukare och galnare är dom definitivt.
Det är väl leva för dagen/ det går det som det går/get rich or die trying och jag skiter i om jag lever eller inte - mentaliteterna de råkar ha.
Plus att de kommit över schyssta vapen och några hinkar ammunition.
Det är ju inte så att de härskade med knytnävarna, direkt.

Sen så har de väl luskat ut var motståndarna med sina familjer bor och haft dessa i schack matt.

Och så en grej till - de är inte rädda för Sveriges lagar, kåkar och poliser.

Tycker inte det är imponerande. Tycker bara det är tragiskt.
Förresten, serberna var ungefär st 15 i början, men som jag skrev ovan................
Senast redigerad av Uptown018 2026-09-27 kl. 13:47.
Citera
2026-09-27, 13:44
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Albanerna styr dessutom väldigt mycket också där det utåt kan ha en helt annan färg.
Så här är det också. Drar mig till minnes någon dokumentär om zigenargängen från Rumänien där ziggisarna själva hävdade att högst upp på pyramiden var det renrasiga "rumäner".

Drar man det globalt och så kan man ju peka på det internationella syndikatet med krokiga näsor som styr alla banker och pengaflöden / organstölder och all annan allsköns ickemänsklighet per se.

Så hade de även mage att anklaga Hitlertyskland för att vara en gangsterstat, dessa lögnare?

"Ryska maffian" har också krokiga näsor. Man kan vara vit och ljusögd på utsidan, men ändå hebre på insidan som det så vackert heter.

Albanerna? Vodkadrickande muslimer med örntatueringar, hehe. King ZOG!
Citera
2026-09-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Du verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan, kanske därför du beundrar kriminella.

Jag tog för givet att all din text om förolämpning och att inte svara på din fråga handlade om att jag sa att du låter bögig.

Du har redan fått svar på din fråga, flera gånger av olika personer, att du inte accepterar svaret och istället upprepar att alla misslyckas med att svara på din fråga får väl stå för dig och din trångsynhet.

Vad jag verkar vara eller inte för dig kunde inte spela mindre roll för mig. Och din åsikt om att jag beundrar kriminella stämmer inte.

Däremot stämmer det ju att det är majoriteten svenskar som konsumerar svensk gangster musik och glorifierar gäng kultur och kriminella. Gäller samma sak för dem också då att dem är ointelligenta eller?

Förolämpningarna jag svarade på var inte där du kallade mig "bögig" vilket jag svarade på i min sista mening utan istället där du kallar dessa afrikaner låg-iq vilket är en klassisk rasisitisk attack som redan använts flertal gånger i denna tråd. Jag antog att du menade att alla afrikaner har detta problem men jag kanske har fel då eller? Hursom så här nedan kopierar jag in vad du skrev bara nåt inlägg tidigare:

"Svaret på din fråga är att dom besitter ett lägre IQ"

Men du kanske har så lågt iq och dåligt minne att du glömde bort vad du skrev så snabbt eller?

Och vem har svarat på min fråga flertalet gånger som du säger? Eller du kanske har glömt bort vad min intiala fråga var i TS också? Fiskminne kanske?
Citera
2026-09-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkrieg365
Svammel. Albanerna har senaste 15 åren slaktat alla svarta och irländska gängen i London och är numera totala kungar som ingen ens törs titta på.. glöm allt skit ni ser i Mobland och Gangs of London..

Svarta hahaha

Jag vet ingenting om London och min fråga var gällande Sverige så håll dig till ämnet.
Citera
2026-09-27, 13:49
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Vad jag verkar vara eller inte för dig kunde inte spela mindre roll för mig. Och din åsikt om att jag beundrar kriminella stämmer inte.

Däremot stämmer det ju att det är majoriteten svenskar som konsumerar svensk gangster musik och glorifierar gäng kultur och kriminella. Gäller samma sak för dem också då att dem är ointelligenta eller?

Förolämpningarna jag svarade på var inte där du kallade mig "bögig" vilket jag svarade på i min sista mening utan istället där du kallar dessa afrikaner låg-iq vilket är en klassisk rasisitisk attack som redan använts flertal gånger i denna tråd. Jag antog att du menade att alla afrikaner har detta problem men jag kanske har fel då eller? Hursom så här nedan kopierar jag in vad du skrev bara nåt inlägg tidigare:

"Svaret på din fråga är att dom besitter ett lägre IQ"

Men du kanske har så lågt iq och dåligt minne att du glömde bort vad du skrev så snabbt eller?

Och vem har svarat på min fråga flertalet gånger som du säger? Eller du kanske har glömt bort vad min intiala fråga var i TS också? Fiskminne kanske?

Har du någon källa på att det är majoriteten svenskar som glorifierar gäng kultur och lyssnar på neger musiken dom producerar?

Jag har nämligen en källa på att dessa negrer besitter i genomsnitt ett lägre iq, fakta är inte rasism.

Lejonen vann alltså ett eller två gängkrig och är oövervinnliga, var det din poäng? Grattis, coolt osv.

Dom är en liten fis på kartan när det kommer till den riktiga undre världen, de enda som faktiskt haft påverkan internationellt är kurdiska rävens gäng och hur gick det för honom? Antingen är han död eller en cuck åt den iranska regeringen.

Lejonen, dödspatrullen och alla gäng där till hade blivit utrotade på en vecka om en riktig kriminell organisation hade velat, dom är alltså totalt irrelevanta i det stora hela.

Du som beundrar gäng och önskar att du föddes som en svartskalle, jag rekommenderar dig att kolla upp ndrangetan och andra maffia organisationer som faktiskt har en påverkan internationellt, lejonen, ett gäng med inavlade somalier som skjuter för en 20 lapp är det ingen annan än du som bryr sig om.
Senast redigerad av pulverhonung 2026-09-27 kl. 13:54.
Citera
2026-09-27, 13:50
Medlem
Citat:
Vänta bara tills TS får reda på om den albanska maffian, ndrangetan och mexikanska karteller, vi låter TS tro att ett gäng somalier i Sverige som skjuter för en 50 lapp är stenhårda med ett oövervinnligt psyke tills dess.

Men du är ju så hjärndöd att du inte ens fattar att frågan handlar om Sverige eller? Du kastar ur dig tusen olika saker för att deflektera men aldrig ett svar på frågan.
Citera
2026-09-27, 13:55
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Men du är ju så hjärndöd att du inte ens fattar att frågan handlar om Sverige eller? Du kastar ur dig tusen olika saker för att deflektera men aldrig ett svar på frågan.
Sverige? Är du med i SD eller NMR eller? Finns bara judiska 1: or och 0: or i bankernas computer-mackapärer?

Systemfel när tyska marken imploderade. Nu snackar jag bara cash och cream.
Citera
2026-09-27, 13:56
Medlem
Citat:
Nu har jag ju bara sagt neger en gång, att du är så pass lättkränkt att du blir upprörd över det är väl ditt problem, du hade nog inte överlevt länge i den undre världen som du drömmer om.

Hoppas helt ärligt att du är typ 17 bast för det du skriver är nog det bögigaste och fjolligaste jag någonsin läst, utargumenterad har du redan blivit dessutom men du vill så gärna att lejonen är det ballaste gänget i Sverige så du vägrar acceptera svaren, din svartskalle älskande lilla cuck.

Jag misstog dig för nån annan. Svårt att hålla koll på alla människor i tråden. Och ännu en gpng projekterar du och säger att jag inte hafe klarat mig i den undre världen när jag först och främst inte är eller vill vara en del av den och inte heller bryr mig om den eller värderar den på något sätt.

Men du kanske är svensk man som är en del av den världen då eller? Vilket gäng tillhör du och varför kan du inte mäta dig med dessa grabbar? Aldrig hört om ett svenskt gäng som gjort liknande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in