2026-09-27, 12:40
Medlem
Svammel. Albanerna har senaste 15 åren slaktat alla svarta och irländska gängen i London och är numera totala kungar som ingen ens törs titta på.. glöm allt skit ni ser i Mobland och Gangs of London..

Svarta hahaha
Citera
2026-09-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Importer-Exporter
Gängmiljö eller inte, svaret är detsamma. Inget av det de gör är tufft. Och jag hoppas verkligen att din ålder börjar på en etta som tycker att det är det.

Man kanske är street smart men har man lågt IQ, inga framtidsutsikter eller respekt för sitt eget liv så är det som borrass sa i ett tidigare inlägg lättare att vara "tuff". Skiter man i allt är det lättare att vara "tuff" då man inte bryr sig om konsekvenserna. Men som jag sa, det är bara korkat och kortsiktigt då det oftast bara slutar på ett av två sätt.

Att kunna gå emot två gäng samtidigt och besegra dem när man kan räkna hur många ni är på två händer är defintivt definitonen av tuffa män. Tuff betyder inte att du är cool eller att det du gör är bra. Däremot betyder det att dem har ett stenhårt psyke och är välanpassade för en krigsmiljö (eller gängkrig) och det är ett faktum att dem flesta människor inte har vad som krävs för detta vare sig dem vill eller inte.

Och skippa dina åsikter om min ålder eller dina livsråd. Jag bryr mig inte och behöver inte din hjälp. Håll dig till ämnet och frågorna som ställts istället.

Sen kan du resonera hur mycket du vill gällande varför folk väljer den här livstilen men det spelar ingen roll för mig och har ingenting med min fråga att göra. Och faktumet är att det finns gott om både svenska, arabiska och afrikanska gängmedlemmar och allt jag har gjort är att ställa en fråga om dessa i jämförelse.

Hittils i tråden har ingen kunnat svara på frågan och har misslyckats totalt med att ge ETT endaste exempel på liknande gäng som Lejonen.
Citera
2026-09-27, 12:45
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkrieg365
Svammel. Albanerna har senaste 15 åren slaktat alla svarta och irländska gängen i London och är numera totala kungar som ingen ens törs titta på.. glöm allt skit ni ser i Mobland och Gangs of London..

Svarta hahaha
Vänta bara tills TS får reda på om den albanska maffian, ndrangetan och mexikanska karteller, vi låter TS tro att ett gäng somalier i Sverige som skjuter för en 50 lapp är stenhårda med ett oövervinnligt psyke tills dess.
Citera
2026-09-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Tuffa? De är korkade, patetiska och fåniga. De lockar också feam ett och annat skratt 🤣
Håller med
Citera
2026-09-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Dom har stannat i utveckling dom har inte hängt med i evolutionen!
Dom lever kvar i grottstadiet.

Okej så svenskarna i dessa miljöer har också stannat i utvecklingen då? Och varför kör dem hårdare än dem isåfall är frågan.
Citera
2026-09-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boira
En soldat är en person som tjänstgör i ett lands väpnade styrkor och är utbildad för militära uppgifter, exempelvis att försvara landet eller delta i militära operationer. Svenska soldater är något bra och positivt.

Använd inte det ordet för att beskriva lågbegåvade kriminella kräk som ingen respekterar eller bryr sig om.

Dem är/var respekterade i den miljön som dem befann sig i och nu gick dem inte på oskyldiga människor som tex Hells Angels och resten av mc-gängen men hade dem gjort det och gått efter dig så hade du defintivt "respekterat" dem och inte pratat som du gör här.
Citera
2026-09-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Hahaha, du låter som att du sitter och runkar till nyaste rättegångs avsnittet från primecrime önskandes att du var en neger kriminell, jävla fjolla.

Du hade alltså ingen kreativitet som jag sa? Du skriker n-ordet igen och igen som en trasig cd-spelare och sen härmar du mig genom att skriva fjolla? Patetiskt.
Citera
2026-09-27, 13:03
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Du hade alltså ingen kreativitet som jag sa? Du skriker n-ordet igen och igen som en trasig cd-spelare och sen härmar du mig genom att skriva fjolla? Patetiskt.

Nu har jag ju bara sagt neger en gång, att du är så pass lättkränkt att du blir upprörd över det är väl ditt problem, du hade nog inte överlevt länge i den undre världen som du drömmer om.

Hoppas helt ärligt att du är typ 17 bast för det du skriver är nog det bögigaste och fjolligaste jag någonsin läst, utargumenterad har du redan blivit dessutom men du vill så gärna att lejonen är det ballaste gänget i Sverige så du vägrar acceptera svaren, din svartskalle älskande lilla cuck.
Senast redigerad av pulverhonung 2026-09-27 kl. 13:07.
Citera
2026-09-27, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Ett tufft gäng sverige har som tränar varje dag på skjuta för att döda. De heter Sveriges försvarsmakt och de är de tuffaste och modigaste krigarna.
Du menar pride paraden som ska föreställa våran militär?
Haha ryssarna hade krossat hela svenska "försvaret" på 0 tid.

Våra svenska militärer har ingen erfarenhet av ett modernt krig överhuvudtaget och övar mest på att kalla varandra för HEN och att ha "rätt åsikter".. I ett krig mot erfarna soldater har dom inte en chans.

Till och med negergängen hade kunnat mobba vår militär hur fan dom vill eftersom vår militär skulle ALDRIG kunna få något tillstånd till att skjuta skarpt mot en neger. Inte efter "skotten i Ådalen" 1931 😂
Senast redigerad av Tarkov 2026-09-27 kl. 13:16.
Citera
2026-09-27, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Du skriver själv i TS att det slutar med att de blir skjutna. De som bråkar med allt och alla.

Dels har det med låg intelligens att göra och dels med neuropsykiatriska störningar men mer då åt psykopatiska drag eller antisocial personlighetsstörning att göra. Inte att de är svarta.

De du ser ner på är dem som istället styr och leder hela marknaden. Dvs mer ljusskygga individer som vet att de har mer att förlora på att synas offentligt och som vinner mer på att andra gör skitjobbet.

Jag är inte insatt i kriminalitet men gängen samarbetar när det kommer till pengar. Den du ser på gatan är inte spindeln som ligger bakom hela nätet. Du ser mer gatugäng som respektingivande men det fungerar inte på normalbefolkningen utan är prokriminella attityder och värderingar.

Det finns inte vuxna, normalfungerande människor som ser gatugäng som respektingivande. De där konstiga typerna som lyssnar på gangsterrap efter 30 och som mimar till låtarna på TikTok är inte helt som man ska vara. Nu menar jag inte baserat på musiksmak utan för hur de visar upp sig för unga människor.

Psykopater dör unga eller hamnar i fängelse eftersom de inte har förståndet att välja sina strider. Det har inte med hudfärg att göra utan handlar om att deras hjärnor är avvikande och inte fungerar som de ska.

Allt jag hör är massa ursäkter och svammel som inte alls har nånting med tråden att göra. Jag bryr mig inte om psykologi, deras uppväxt eller vilka som egentligen styr marknaden.

Min fråga var specifikt ifall ni kan visa ETT endaste gäng i Sverige som gjort något jämförbart med vad Lejonen gjorde. Och alla i denna tråd har misslyckats med det inklusive du. Detta är för att det finns INTE ett enda gäng som kan mäta sig med vad dem gjorde på dem punkterna jag specifikt tog upp förutom kanske somalierna i Dödspatrullen som jag redan nämnt var inspirerade av Lejonen som så många andra.

Sen bryr jag mig inte om dessa människor och tycker inte att det dem gjort var något positivt för mig och samhället eller ens för dem själva. Utan allt jag gjort är att lägga upp en jämförelse mellan dessa afrikaner män och andra svenska och arabiska män i samma miljöer. Det inte svårare än så.
Citera
2026-09-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är lite meningslöst att ens diskutera vad som är tuffast i specifika miljöer som gängmiljö eftersom det är en sån liten subkultur. Blir lite som att diskutera vem som är tuffast i avseende på hårdrockare, kanske dom med flest nitar. Eller bland missbrukare, dom som vågar ta mest heroin och återanvända samma spruta längst. Det blir liksom så meningslöst eftersom alla andra som inte tillhör gruppen kommer tycka att det låter puckat.

Det likadant som att jämföra vem som är den tuffaste MMA-figthern eller tuffaste boxaren. Klart att man kan göra det även fast dem tillhör en minoritet av befolkningen som blir proffs inom dessa sporter.

Samma med gängkriminella där självklart relativt få jämfört med befolkningen i helhet väljer den vägen men fortfarande finns det tillräckligt många från alla etniciteter som väljer denna väg för att kunna göra en jämförelse.
Citera
2026-09-27, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Det likadant som att jämföra vem som är den tuffaste MMA-figthern eller tuffaste boxaren. Klart att man kan göra det även fast dem tillhör en minoritet av befolkningen som blir proffs inom dessa sporter.

Samma med gängkriminella där självklart relativt få jämfört med befolkningen i helhet väljer den vägen men fortfarande finns det tillräckligt många från alla etniciteter som väljer denna väg för att kunna göra en jämförelse.

Ja fast man pratar sällan om tuffaste boxaren, utan man pratar om vem som är bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in