Citat:
Ursprungligen postat av
Importer-Exporter
Gängmiljö eller inte, svaret är detsamma. Inget av det de gör är tufft. Och jag hoppas verkligen att din ålder börjar på en etta som tycker att det är det.
Man kanske är street smart men har man lågt IQ, inga framtidsutsikter eller respekt för sitt eget liv så är det som borrass sa i ett tidigare inlägg lättare att vara "tuff". Skiter man i allt är det lättare att vara "tuff" då man inte bryr sig om konsekvenserna. Men som jag sa, det är bara korkat och kortsiktigt då det oftast bara slutar på ett av två sätt.
Att kunna gå emot två gäng samtidigt och besegra dem när man kan räkna hur många ni är på två händer är defintivt definitonen av tuffa män. Tuff betyder inte att du är cool eller att det du gör är bra. Däremot betyder det att dem har ett stenhårt psyke och är välanpassade för en krigsmiljö (eller gängkrig) och det är ett faktum att dem flesta människor inte har vad som krävs för detta vare sig dem vill eller inte.
Och skippa dina åsikter om min ålder eller dina livsråd. Jag bryr mig inte och behöver inte din hjälp. Håll dig till ämnet och frågorna som ställts istället.
Sen kan du resonera hur mycket du vill gällande varför folk väljer den här livstilen men det spelar ingen roll för mig och har ingenting med min fråga att göra. Och faktumet är att det finns gott om både svenska, arabiska och afrikanska gängmedlemmar och allt jag har gjort är att ställa en fråga om dessa i jämförelse.
Hittils i tråden har ingen kunnat svara på frågan och har misslyckats totalt med att ge ETT endaste exempel på liknande gäng som Lejonen.