2026-09-27, 08:37
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaerldsbonden
Nej varje människa är sin egna individ och jag lär inte mina barn att vara rasistiska, tvärtom.

Det är överlevnads instinkt din PK tönt.
Citera
2026-09-27, 08:51
Medlem
Jag vill inte att mina dotter beblanda med såna, men det är svårt att förklara varför på början tycker jag.
Men självklart desto längre dem umgås, dem börjar ljuga, ha konstig beteende och sånt. Då blir det klart för dotter varför hon dem är inte ok att umgås med.
Citera
2026-09-27, 09:31
Medlem
Kan man inte uttala namnet på någon, så röstar man inte på den och gör inte heller affärer med den. En stående regel.
Citera
2026-09-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det är learning by doing som gäller. Generellt är blattar och negrer mer kriminella och våldsamma än Kalles kaviarsvenskar. Tog inte många år för min unge att inse det också. Efter de puttat henna av sin första cykel, stulit den och kastat sten på henne lärde hon sig den hårda vägen. (Jag hämtade igen cykeln då det var klart vilka de var, senare flyttade vi) Kliade i fingrarna att stena dem till döds, men det gjorde jag inte.
Det där motbevisar ju inte ett ord. Din dotter lärde sig att just dom ungarna var våldsamma tjuvar. Det är du som därefter lär henne att alla med ungefär samma hudfärg är likadana. Det är inte ”learning by doing”, det är learning by pappa.

Om svenska ungar hade gjort samma sak, hade du då lärt henne att undvika alla svenskar resten av livet? Knappast. Då hade du kallat just gärningsmännen för svin och gått vidare. Alltså är det fortfarande hudfärgen som avgör när du generaliserar, inte beteendet.

Och om din princip är att en grupp ska bedömas efter sina våldsammaste individer, vad ska andra lära sina barn av en svensk man som fantiserar om att stena ungar till döds? Ska dom undvika alla ”Kalles kaviarsvenskar” då, eller gäller plötsligt individansvar igen
Citera
2026-09-27, 11:27
Medlem
Citat:
Eftersom de fortfarande är en minoritet i Sverige som står för de flesta brotten undviker man dem. Väldigt många som köpt eller sålt något till blattar har fått problem, ibland stora problem. Det är väldigt ovanligt om man handlar med svenskar. Idag säljer man inte ens något på Blocket/Tradera längre. Man ger bort det till bekanta eller skrotar/slänger. Bara för att undvika problem.
Du bekräftar ju exakt min poäng. Först var ”beteendet primärt”, nu undviker du människor innan någon affär eller något beteende ens har inträffat. Du slänger hellre saken än riskerar att köparen har fel bakgrund. Då är det uppenbarligen bakgrunden som är urvalskravet.

Och ”minoriteten står för de flesta brotten” stämmer inte. I Brås siffror för 2018 stod utrikesfödda för 29,8 procent av brottsmisstankarna och svenskfödda med två utrikesfödda föräldrar för 9,4. Totalt 39,2 procent. En tydlig överrepresentation, absolut, men fortfarande inte ”de flesta”.

Samma år registrerades 3,6 procent av dom utrikesfödda som misstänkta för något brott. Det var högre än 1,4 procent bland svenskfödda med två svenskfödda föräldrar, men innebär samtidigt att 96,4 procent av dom utrikesfödda inte registrerades som misstänkta. Etnicitet är alltså ett jävligt dåligt sätt att bedöma en enskild köpare.

Och din Blocketstatistik verkar bestå av historier du hört samtidigt som du själv vägrar göra affärer med gruppen. Lyckade affärer kan du därför aldrig se, men varje dålig affär blir ännu ett bevis. Exakt det självlåsande system jag beskrev från början
Citera
2026-09-27, 12:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Ni är det enda folket som har problem med allt och alla? Har inte du uppmärksammat det själv för Spanien, Frankrike osv har också tagit emot massa människor men där dömer man på individnivå än på grupp men för all del så är ni som ni är.

Ingen kommer vilja ändra er heller men många börjar ju också uppmärksamma ert hyckleri då du haft massa svenska ungdomar som varit med i TCC varav Liam Nebel är ganska känd världen över för hans verk precis som Rickard Andersson och några till svenskar.

Att göra sina barn till rädda små ungar är inte korrekt. Man uppfostrar sina barn att stå upp för sig själva och försvara sig samt kunna döma på individnivå.

Jag skulle inte viljat att du var far till mina barn

Finns massa minoriteter och judar i Sverige samt kristna. Jag har träffat många men jag är inte heller ett freak som undviker människor. Folk brukar inte direkt gå ut med sin religion direkt
Det finns kriminella inom alla folkgrupper, men vissa folkgrupper sticker ut mer än andra genom att 20-30% av killarna är kriminella.

Lärde ungen att kunna försvara sig, hur man slåss för att åstadkomma mesta skada. Lärde henne också att hon är svagare än 80% av killarna och därför undvika slåss med killar. Hon springer som en vinthund. Inga jävla pumps eller klackskor.

Frankrike som du tog upp, det finns hålor och förorter där som inte ens polisen går in i utan bepansrad bil. De har stora problem, större problem än vi har här i Sverige. Gissa vilka som står för de stora. problemen?

Vist kan folk råka ut för en "Rickard Andersson" eller "Anders Eklund" men risken är försvinnande liten och man jämför med att råka ut för en "Muhammed" "Ali" eller "Mustafa"

Lär riskberäkning.
Citera
2026-09-27, 12:33
Medlem
Citat:
Det finns kriminella inom alla folkgrupper, men vissa folkgrupper sticker ut mer än andra genom att 20-30% av killarna är kriminella.

Lärde ungen att kunna försvara sig, hur man slåss för att åstadkomma mesta skada. Lärde henne också att hon är svagare än 80% av killarna och därför undvika slåss med killar. Hon springer som en vinthund.

Frankrike som du tog upp, det finns hålor och förorter där som inte ens polisen går in i utan bepansrad bil. De har stora problem, större problem än vi har här i Sverige. Gissa vilka som står för de stora. problemen?

Vist kan folk råka ut för en "Rickard Andersson" eller "Anders Eklund" men risken är försvinnande liten och man jämför med att råka ut för en "Muhammed" "Ali" eller "Mustafa"

Lär riskberäkning.

Du kan dock inte säga Mellanöstern för ingen jude har våldtagit dina barn och inga minoriteter ifrån Mellanöstern heller. Ingen ifrån Dubai, Qatar, Saudiarabien eller Kuwait eller Israel. Dessutom ingen ifrån Iran som är perser. Så det är ganska många grupper du förnedrar utan att tänka på våldsspiralen är högre inom europeiska länder och bland svenskar än vissa etniska grupper men att du tror att Mellanöstern förknippas med allt och alla.

Sen kom dessa anklagelser mot folk ifrån Mellanöstern ifrån USA men det är dessa amerikaner som skapat kaoset i Mellanöstern.

Ska man ändå räkna hur många länder USA attackerat så är amerikaner mer benägna att attackera utan anledning som en vit australiensare påpekade.

Men du kanske hellre tror på medias lögner och det är helt ok att göra det också.

Vilket många europeiska ledare börjat ställa sig bakom att amerikaner attackerar många länder utan plan och skapar en onödig migration och förstör demografiska kulturer.

Men visst ..
den som blir attackerad är problemet

När du fortsätter invasion av länder och attackera deras länder för att sälja dina vapen medan du drar med en massa länder så är du faktiskt problemet sen att du är en giftig orm som alla är rädda för gör inte dig mindre kriminell för att det inte syns utåt vad du gör mot andra fattiga länder för att flippa dina burgare i USA.

Anledningen tlll att jag nämner fransmän och spanjorer är för deras manliga befolkning är inte lika korkade som såna som dig. Många avskyr ordet amerikaner. Fransmän tål inte amerikaner mer precis som deras politiker. Men det är skillnaden mellan en svensk som är naiv att pumpas massa lögner och påhitt olikt en intelligent fransman och spanjorer.

Spanjorer är dessutom mycket mer motståndskraftiga mot amerikaner och krig än nordiska gruppen. Du har inget att göra i andras länder! Punkt
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-27 kl. 12:57.
Citera
2026-09-27, 12:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CivisMundi
Du bekräftar ju exakt min poäng. Först var ”beteendet primärt”, nu undviker du människor innan någon affär eller något beteende ens har inträffat. Du slänger hellre saken än riskerar att köparen har fel bakgrund. Då är det uppenbarligen bakgrunden som är urvalskravet.

Och ”minoriteten står för de flesta brotten” stämmer inte. I Brås siffror för 2018 stod utrikesfödda för 29,8 procent av brottsmisstankarna och svenskfödda med två utrikesfödda föräldrar för 9,4. Totalt 39,2 procent. En tydlig överrepresentation, absolut, men fortfarande inte ”de flesta”.

Samma år registrerades 3,6 procent av dom utrikesfödda som misstänkta för något brott. Det var högre än 1,4 procent bland svenskfödda med två svenskfödda föräldrar, men innebär samtidigt att 96,4 procent av dom utrikesfödda inte registrerades som misstänkta. Etnicitet är alltså ett jävligt dåligt sätt att bedöma en enskild köpare.

Och din Blocketstatistik verkar bestå av historier du hört samtidigt som du själv vägrar göra affärer med gruppen. Lyckade affärer kan du därför aldrig se, men varje dålig affär blir ännu ett bevis. Exakt det självlåsande system jag beskrev från början
Du skrev det själv, 39,2 procent av misstänkte brott utförs av utlänningar. Än så länge utgör inte utlänningar första och andra generation en större andel av befolkningen.

Vad gäller sälja på blocket/tradera. ja, jag har sålt grejor där men orkar helt enkelt inte jiddra med utlänningar om "sista priset bror" Jag är inte deras jävla bror! Därav inte sagt de är kriminella för det även om jag också råkat ut för "länkar där jag skall logga in med Bank-id" orkar helt enkelt inte med dem.

Man lär ungen undvika potentiella faror. Det är betydligt större risk att bli rånad/våldtagen av ett gäng "Muhammed" än ett gäng "Anders" en mörk natt om du går ensam på gatan.

Hur det blivit så här får du fråga mena-människorna om.
Citera
2026-09-27, 12:55
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Skulle generellt inte ha något problem med att mina barn umgås med arabtjejer, även dåligt integrerade sådana.

Har du döttrar så är det ingen bra idé eftersom invandrartjejerna introducerar svenska tjejer med deras bröder och manliga kusiner.
Citera
2026-09-27, 13:01
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Du kan dock inte säga Mellanöstern för ingen jude har våldtagit dina barn och inga minoriteter ifrån Mellanöstern heller. Ingen ifrån Dubai, Qatar, Saudiarabien eller Kuwait eller Israel. Dessutom ingen ifrån Iran som är perser. Så det är ganska många grupper du förnedrar utan att tänka på våldsspiralen är högre inom europeiska länder och bland svenskar än vissa etniska grupper men att du tror att Mellanöstern förknippas med allt och alla.

Sen kom dessa anklagelser mot folk ifrån Mellanöstern ifrån USA men det är dessa amerikaner som skapat kaoset i Mellanöstern.

Ska man ändå räkna hur många länder USA attackerat så är amerikaner mer benägna att attackera utan anledning som en vit australiensare påpekade.

Men du kanske hellre tror på medias lögner och det är helt ok att göra det också.

Vilket många europeiska ledare börjat ställa sig bakom att amerikaner attackerar många länder utan plan och skapar en onödig migration och förstör demografiska kulturer.

Men visst ..
den som blir attackerad är problemet

När du fortsätter invasion av länder och attackera deras länder för att sälja dina vapen medan du drar med en massa länder så är du faktiskt problemet sen att du är en giftig orm som alla är rädda för gör inte dig mindre kriminell för att det inte syns utåt vad du gör mot andra fattiga länder för att flippa dina burgare i USA.
Vet du en sak? Hur många länder USA attackerat har inget som helst med tråden att göra?
(för övrigt gillar jag inte USA efter Trumpen tog över rodret)

Varför inga minoriteter ifrån ifrån Dubai, Qatar, Saudiarabien, Kuwait eller Israel rånar och våldtar i Sverige kan ha att göra med att vi har inte särskilt många av dem här. Irakier, syrier, somalier har vi fått alldeles för många av och en stor del av dem är det fel på.

Man lär sin avkomma att undvika faror och inte utsätta sig för onödiga risker, det är sunt, så gör de flesta däggdjur. Hade 15 åringens pappa i Dalarna lärt honom att inte plocka in negrer i bilen hade han sluppit bli våldtagen. Det blev en hård lärpeng för en 15 åring!
Citera
2026-09-27, 13:09
Medlem
Citat:
Vet du en sak? Hur många länder USA attackerat har inget som helst med tråden att göra?

Varför inga minoriteter ifrån ifrån Dubai, Qatar, Saudiarabien, Kuwait eller Israel rånar och våldtar i Sverige kan ha att göra med att vi har inte särskilt många av dem här. Irakier, syrier, somalier har vi fått alldeles för många av och en stor del av dem är det fel på.

Man lär sin avkomma att undvika faror och inte utsätta sig för onödiga risker, det är sunt, så gör de flesta däggdjur. Hade 15 åringens pappa i Dalarna lärt honom att inte plocka in negrer i bilen hade han sluppit bli våldtagen. Det blev en hård lärpeng för en 15 åring!

Det är väl klart att det har!
Vem fan tror du vill komma till ett annat land för att stå ut med såna som dig? Det är väl precis som afrikanerna påpekade för fransmännen. Vi välkomnade er, ni tog våra resurser, våra utbildade och plundrade våra länder för att sen påpeka att vi är djuriska. Vem som är ett djur är ni faktiskt påpekade alla afrikanska ledare.

Du lever bland skyddad verksamhet och kanske inte förstår att människor vaknat och insett saker och ting vilket är anledningen till att människor inte är lika vänliga mot varandra mer.

Redan där säger du emot dig själv killen,
Hade inte USA ljugit om Irakkriget och dragit med sig varenda land baserat på lögner och gått in i invasion så hade du inte haft massa irakier eller syrier eller afghaner som vapen bidrog till att skapa.

Folk är inte korkade mer likt den gamla generationen som var förblindade av lögner och påhitt

Och så kan många invandrare säga om Liam Nebel och Rickard Larsson. Hade dina pengar inte betalat dessa lögner om krig i Irak så hade många av deras fruar/partners levt idag än att komma till ett land som man helst inte ens vill vara i men tvingas på grund av USA.

Varför tror du spanjorer tagit ett starkt motstånd mot USA dessa dagar olikt din räv? Varför tror du massa spanjorer fyller gatorna med att inte vilja välkomna en enda president ifrån USA? Det är för att massa spanjorer påpekar men vi blev lurade om Irakkriget
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-09-27 kl. 13:11.
Citera
2026-09-27, 13:15
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Citat:
Det är väl klart att det har!
Vem fan tror du vill komma till ett annat land för att stå ut med såna som dig? Det är väl precis som afrikanerna påpekade för fransmännen. Vi välkomnade er, ni tog våra resurser, våra utbildade och plundrade våra länder för att sen påpeka att vi är djuriska. Vem som är ett djur är ni faktiskt påpekade alla afrikanska ledare.

Du lever bland skyddad verksamhet och kanske inte förstår att människor vaknat och insett saker och ting vilket är anledningen till att människor inte är lika vänliga mot varandra mer.

Redan där säger du emot dig själv killen,
Hade inte USA ljugit om Irakkriget och dragit med sig varenda land baserat på lögner och gått in i invasion så hade du inte haft massa irakier eller syrier eller afghaner som vapen bidrog till att skapa.

Folk är inte korkade mer likt den gamla generationen som var förblindade av lögner och påhitt
Fortfarande: Man lär sin avkomma undvika problem och faror. En väldigt stor del av de mena - negrer vi tagit in i landet är både problem och fara.

På 70-80talet när jag växte upp kunde man lifta från Karlstad till Stockholm och hem igen utan problem. Idag tar ingen normalt funtad människa upp liftare och ingen liftar heller längre. Man stannar inte ens om det står en bil vid vägen med huven öppen, möjligen man ringer snuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in