Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Finns ytterst få judar i Sverige (iallafall som skyltar med det) Slöddertälje är fullt av kristna syrianer, det är också ett avlopp, om än inte lika illa som valda delar av Malmö och Göteborg.
Klart man lär sin avkomma att överleva i det nya Sverige. inte genom förbud utan genom "vad var det jag sa" Händer det tidigt i livet är risken mindre att hon blir gruppvåldtagen senare i livet, då hon lär sig undvika dylika situationer av självbevarelsedrift.
Ni är det enda folket som har problem med allt och alla? Har inte du uppmärksammat det själv för Spanien, Frankrike osv har också tagit emot massa människor men där dömer man på individnivå än på grupp men för all del så är ni som ni är.
Ingen kommer vilja ändra er heller men många börjar ju också uppmärksamma ert hyckleri då du haft massa svenska ungdomar som varit med i TCC varav Liam Nebel är ganska känd världen över för hans verk precis som Rickard Andersson och några till svenskar.
Att göra sina barn till rädda små ungar är inte korrekt. Man uppfostrar sina barn att stå upp för sig själva och försvara sig samt kunna döma på individnivå.
Jag skulle inte viljat att du var far till mina barn
Finns massa minoriteter och judar i Sverige samt kristna. Jag har träffat många men jag är inte heller ett freak som undviker människor. Folk brukar inte direkt gå ut med sin religion direkt