Igår, 15:36
Medlem
Vallys avatar
Ni som har barn. Lär ni era barn att inte beblanda sig med andra som har flyktingbakgrund/blattar?
Jag ser det som sunt förnuft på alla sätt och vis.
Självklart ska man inte lära sina barn att trakassera andra eller att mobba folk, men det är sund förnuft att hålla sig till likasinnade. Dvs inte mer kontakt än nödvändigt, fast en god ton.

Jag själv är ung och har inga barn, men jag lever som jag lär. Jag har inga vänskapsrelationer med dom, skulle aldrig ha ett romantiskt förhållande med dom, och bosätter mig alltid i områden där dom utgör en betydande minoritet. Jag håller god ton och bråkar inte, jag behandlar dom med vanlig ytlig vardagsrespekt. Men jag beblandar mig aldrig med dom. Dvs inga relationer och inga affärer.

Lär ni era barn detta? Dvs ett sunt förhållningssätttill dessa? Eller är ni okej med att era döttrar har förhållanden med mörkermän? Umgås era söner med blattar i gucci keps som talar svenska med brytning?
Senast redigerad av Vally Igår kl. 15:40.
Citera
Igår, 15:41
Medlem
One2Manys avatar
Hade jag haft barn (men dels hatar jag barn, dels ser jag ingen mening med att skaffa barn i ett land den moslemska horden tagit över, så det ska Fan i mig inte bli några jävla barn här) så hade jag självklart lärt dem att negrer och mena-pack är untermensch man absolut inte får bygga några djupare relationer med. En potentiell skräck hade självklart varit att de börjat rasblanda som nån slags protest gentemot mig och frugan under tonåren.

Barn kan sätta sig själva i skiten ordentligt under sin frigörelsestadie.
Citera
Igår, 15:45
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
En potentiell skräck hade självklart varit att de börjat rasblanda som nån slags protest gentemot mig och frugan under tonåren.

Jag tror inte på förbud och att sprida hat hemma.

Mer på att leva som man lär och föregå med gott exempel. Hålla sig till vita områden/skolor/idrottsföreningar först och främst. Och sedan när när barnen blir större prata om vikten att undvika dessa. Dvs att man håller god ton och beter sig normalt, men att man inte bygger några relationer. Och framförallt varför man inte gör det.

Men ja, det är en balansgång. Det får inte bli för extremt eller så.
Citera
Igår, 15:45
Medlem
RudyardKiplings avatar
Jag gör ganska precis som du. Rätt noga med att betona att det är beteendet och inte hudfärgen jag ogillar (hatar). Säger till dem att titta alltid i ögonen på dem. Har de snälla ögon så är det ok att prata i skolan men ej utanför eftersom man inte vet vilka människor som finns runt omkring dem. Många exempel på svenskar som blivit kompis med dessa och sedan efter veckor/månader/år råkat riktigt illa ut av de "snälla" som vänt sig mot dem eller har andra kompisar/familj som ger sig på dem. Har de inte snälla ögon så ha noll med dem att göra i skolan också.
Citera
Igår, 15:52
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Hade jag haft barn (men dels hatar jag barn, dels ser jag ingen mening med att skaffa barn i ett land den moslemska horden tagit över, så det ska Fan i mig inte bli några jävla barn här) så hade jag självklart lärt dem att negrer och mena-pack är untermensch man absolut inte får bygga några djupare relationer med. En potentiell skräck hade självklart varit att de börjat rasblanda som nån slags protest gentemot mig och frugan under tonåren.

Vet en man vars dotter i 21-års åldern plötsligt blev ihop med en kriminell muslim. Hon blev gravid och i tredje månaden åkte han i fängelse för om det var droger eller misshandel. Hon har "konverterat". Hans familj har henne under övervakning. Hennes föräldrarna säger att hon är välkommen hem men inte han. De är förberedda på att de har förlorat henne och att hon kanske inte överlever förhållandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Jag tror inte på förbud och att sprida hat hemma.

Mer på att leva som man lär och föregå med gott exempel. Hålla sig till vita områden/skolor/idrottsföreningar först och främst. Och sedan när när barnen blir större prata om vikten att undvika dessa. Dvs att man håller god ton och beter sig normalt, men att man inte bygger några relationer. Och framförallt varför man inte gör det.

Men ja, det är en balansgång. Det får inte bli för extremt eller så.

Jag brukade säga att det räcker att det går fel en gång. Barnen har sina egna erfarenheter från skolgången dels med rätt blandat och dels med 99% svenskt och de har ju märkt skillnaden på hur lugnt och tryggt det är jämfört med när det inte är det. Jag behövde inte ta till några överdrifter utan de förstod rätt snabbt själva.
Senast redigerad av RudyardKipling Igår kl. 15:55.
Citera
Igår, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vally
Ni som har barn. Lär ni era barn att inte beblanda sig med andra som har flyktingbakgrund/blattar?
Jag ser det som sunt förnuft på alla sätt och vis.
Självklart ska man inte lära sina barn att trakassera andra eller att mobba folk, men det är sund förnuft att hålla sig till likasinnade. Dvs inte mer kontakt än nödvändigt, fast en god ton.

Jag själv är ung och har inga barn, men jag lever som jag lär. Jag har inga vänskapsrelationer med dom, skulle aldrig ha ett romantiskt förhållande med dom, och bosätter mig alltid i områden där dom utgör en betydande minoritet. Jag håller god ton och bråkar inte, jag behandlar dom med vanlig ytlig vardagsrespekt. Men jag beblandar mig aldrig med dom. Dvs inga relationer och inga affärer.

Lär ni era barn detta? Dvs ett sunt förhållningssätttill dessa? Eller är ni okej med att era döttrar har förhållanden med mörkermän? Umgås era söner med blattar i gucci keps som talar svenska med brytning?

Nej varje människa är sin egna individ och jag lär inte mina barn att vara rasistiska, tvärtom.
Citera
Igår, 16:08
Medlem
Backflash58s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaerldsbonden
Nej varje människa är sin egna individ och jag lär inte mina barn att vara rasistiska, tvärtom.
Vänligen definiera rasist/rasistiska!!
Senast redigerad av Backflash58 Igår kl. 16:10.
Citera
Igår, 16:09
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vet en man vars dotter i 21-års åldern plötsligt blev ihop med en kriminell muslim. Hon blev gravid och i tredje månaden åkte han i fängelse för om det var droger eller misshandel. Hon har "konverterat". Hans familj har henne under övervakning. Hennes föräldrarna säger att hon är välkommen hem men inte han. De är förberedda på att de har förlorat henne och att hon kanske inte överlever förhållandet.

Där har vi madrömmen, rakt upp och ner. Att man misslyckas så kapitalt som förälder att de konverterar och skaffar barn ihop med nån fucking jävla kamelryttare. Jag hade föredragit att de begått självmord över att bli moslems.

Känner på fullaste allvar att det är bättre att vi kollektivt dör ut som etnicitet än att våra barn får växa upp i en mångkulturell helvetesstat och rasblandar bort sig själva. Därför kommer jag inte skaffa barn. Grattis Sverige.
Citera
Igår, 16:10
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash58
Vänligen definiera rasistiska!!

Att inte låta sina döttrar gängknullas av AIDS-negrer från Afrika och konvertera till islam är rasism.
Citera
Igår, 16:27
Medlem
Backflash58s avatar
Citat:
Att inte låta sina döttrar gängknullas av AIDS-negrer från Afrika och konvertera till islam är rasism.
Osäker på om du tolkat frågan rätt, "vänligen redogör för vad rasism är"!!? Likväl som att berätta för oss som inte förstår, fanns Nazism innan 1933? Och definiera då gärna svaret med varför och hur!
Senast redigerad av Backflash58 Igår kl. 17:00.
Citera
Igår, 16:34
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash58
Osäker på om du tolkat frågan rätt, "vänligen redogör för vad är rasism är"!!? Likväl som att berätta för oss som inte förstår, fanns Nazism innan 1933? Och definiera den gärna då!

Ja? Jag gav dig en definition på vad rasism är. Här är en till: om du inte tillåter din dotter att ta på sig en hijab och bli örfilad av en arab så är du en rasist.
Citera
Igår, 16:41
Medlem
MikeStrutters avatar
Jag säger åt mina syskons och mina vänners barn att araber ska man undvika. Om man är jättehungrig och det inte finns något annat än kebab att köpa så kan man göra det i nödsituationer endast.
Man ska absolut inte köpa bilar eller andra varor heller för den delen av en arab.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in