2026-09-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wyrdkin
Svarta är helt enkelt så ointelligenta att de antingen måste anpassa sig och bli bra kriminella eller dö ut. Titta bara på boerna eller Rhodesierna som är vita och tuffare än någon svart, för annars dör de.

Boerna från 1800-talet? Skämtar du eller är du seriös för annars är detta ett patetiskt försök. Frågan var gällande kriminella gäng i Sverige där det finns många fler svenska gäng än afrikanska. Men trots det kan ni inte visa samma maskulinitet och stenhårda psyke som dessa grabbar.

Och dina förolämpningar är på dagis-nivå och är ingenting vi inte hört förut. Om du är såpass intelligent som du påstår så kan man ju hoppas på att få se lite mer kreativitet i dina förolämpningar istället för att låta som en blåst papegoja. Fjolla.

Sen är det också ett faktum att pressen och stressen att vakna upp varje dag och veta att när som helst kan vara din sista dag eftersom att du har mördare och våldsmän från två olika gäng som är efter dig och samtidigt ha polisen efter sig och hela tiden riskera en lång volta är en psykologisk stress som är otänkbar för dem flesta människor som aldrig varit i en sån situation och hade brytit ihop direkt om dem hamnade där.

Och sen dessutom att inte bara hamna i en sån situation men också kunna prestera på högsta nivå och komma ur som segrare tyder på ett stenhårt psyke och väldigt HÖG intelligens för att kunna överlista både polisen och sina rivaler.

Detta tyder på en mental kapacitet som de flesta aldrig kommer kunna nå eller ens förstå speciellt inte en tangentbordsryttare med ett flashback konto som dig själv.
Annars är det fritt fram att förklara hur många människor i din närhet du tror har den psykologiska kapaticiten att klara av detta?
Citera
2026-09-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prescence
Dem tuffaste och modigaste krigarna har alltid varit och kommer alltid vara svarta män.

Om vi tittar på tex gatugäng så måste vi prata om Lejonen från Hässelby som var ett litet kompisgäng med 4 eritreanska ledargestalter på toppen (Michael & Pietro Ghebru, Merhawi Aregai och Miko "Simba" Josuf) med kanske 10 soldater under sig som gick emot halva västerort och satte skräck i hela Stockholm.

Alltså ett gäng på kanske 10-15 pers som gick emot hela Brödraskapet Wolfpack och krossade dem totalt och samtidigt var i konflikt med hela Tensta och även där krossade dem där Brödraskapets ledare bla blev knivskuren i ansiktet, skjuten 5-6 gånger i en restaurang i Hässelby efter att han kom med en uzi och letade efter Eritreanerna och till sist blev mördad utanför ICA i Bromma av Lejonen.

Och hela Tensta blev överkörda av dessa Lejon där flera blev skjutna och till slut gav upp och blev tvingade att betala 250k för att sluta fred och sen tog Lejonen över hela marknaden i Tensta och körde lyxbilar med rolex klockor och fina tjejer hela tiden.

Finns inget svenskt eller arabiskt gäng som nånsin gjort något liknande. Araber har en tendens att mobba oskyldiga och bara gå emot svaga helhjärtat medans dem spelar vän med dem riktiga tuffingarna sen hugger dem i ryggen så fort dem for chansen.

Exempel på detta är Merhawi som bara var 26 år gammal och hade redan terroriserat halva Stockholms alla gängledare och kriminella och var på god väg att ta över hela Stockholm ensam tills han blev skjuten i bakhuvudet av sin kurdiske "vän" Lanko Aziz från baksätet som en fegis.

Lanko hade aldrig vågat köra man mot man och låta Merhawi veta att han var ute efter honom för då hade Lanko blivit överkörd och alla vet om det.
Istället spelade han hans vän och mördade Merhawi och en oskyldig pojke bakifrån med pistol.

Svenska gäng som Hells Angels etc terroriserar bara vanliga restaurangägare och svensson med utpressningar osv men alla i förorten vet att HA har ingenting att komma med i orten för förortsgängen hade ätit upp dem till frukost i ett riktigt krig.
HA är bara medelålders gubbar med moppekort och ölmage som dricker pilsner varje dag. Inte samma nivå som dessa Lejon och kan inte ens fightas man mot man utan att skada ryggen eller få ont i knät.

Faktum är att vare sig på gott eller ont så var Lejonen startskottet för HELA senaste årens våldsvåg i Sverige och folk som Dödspatrullen, Shottaz, Husbys Hyenor etc blev djupt inspirerade av Lejonen.

Och dem enda som kan jämföras med Lejonen är Dödspatrullen som också var en relativt liten grupp Somalier som körde emot ett mycket större gäng och totalkrossade dem som alla vet och satte skräck i halva Sverige med många mord och skjutningar på sitt bälte.

Och innan ni blir känsliga och börjar gråta och skrika n-ordet eller liknande kom bara ihåg att om ni inte kan visa och ge mig minst ett exempel på ett majoritet svenskt eller arabiskt gäng som var max 10-15 pers och gick emot flera större gäng som Lejonen och vann då har ni automatiskt bevisat min poäng.

Dom har stannat i utveckling dom har inte hängt med i evolutionen!
Dom lever kvar i grottstadiet.
Citera
2026-09-27, 12:21
Medlem
Citat:

med kanske 10 soldater under sig som gick emot halva västerort och satte skräck i hela Stockholm.

En soldat är en person som tjänstgör i ett lands väpnade styrkor och är utbildad för militära uppgifter, exempelvis att försvara landet eller delta i militära operationer. Svenska soldater är något bra och positivt.

Använd inte det ordet för att beskriva lågbegåvade kriminella kräk som ingen respekterar eller bryr sig om.
Citera
2026-09-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Vi har många svenska FN soldater som varit i krig.

Jag pratar om svenska försvarsmakten i sin helhet inte individer. Och försvarsmaakten har inte behövt bevisat sig i krig än vilket är en bra grej i slutändan.
Citera
2026-09-27, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Importer-Exporter
Gängmiljö eller inte, svaret är detsamma. Inget av det de gör är tufft. Och jag hoppas verkligen att din ålder börjar på en etta som tycker att det är det.

Man kanske är street smart men har man lågt IQ, inga framtidsutsikter eller respekt för sitt eget liv så är det som borrass sa i ett tidigare inlägg lättare att vara "tuff". Skiter man i allt är det lättare att vara "tuff" då man inte bryr sig om konsekvenserna. Men som jag sa, det är bara korkat och kortsiktigt då det oftast bara slutar på ett av två sätt.

Är lite meningslöst att ens diskutera vad som är tuffast i specifika miljöer som gängmiljö eftersom det är en sån liten subkultur. Blir lite som att diskutera vem som är tuffast i avseende på hårdrockare, kanske dom med flest nitar. Eller bland missbrukare, dom som vågar ta mest heroin och återanvända samma spruta längst. Det blir liksom så meningslöst eftersom alla andra som inte tillhör gruppen kommer tycka att det låter puckat.
Citera
2026-09-27, 12:27
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Boerna från 1800-talet? Skämtar du eller är du seriös för annars är detta ett patetiskt försök. Frågan var gällande kriminella gäng i Sverige där det finns många fler svenska gäng än afrikanska. Men trots det kan ni inte visa samma maskulinitet och stenhårda psyke som dessa grabbar.

Och dina förolämpningar är på dagis-nivå och är ingenting vi inte hört förut. Om du är såpass intelligent som du påstår så kan man ju hoppas på att få se lite mer kreativitet i dina förolämpningar istället för att låta som en blåst papegoja. Fjolla.

Sen är det också ett faktum att pressen och stressen att vakna upp varje dag och veta att när som helst kan vara din sista dag eftersom att du har mördare och våldsmän från två olika gäng som är efter dig och samtidigt ha polisen efter sig och hela tiden riskera en lång volta är en psykologisk stress som är otänkbar för dem flesta människor som aldrig varit i en sån situation och hade brytit ihop direkt om dem hamnade där.

Och sen dessutom att inte bara hamna i en sån situation men också kunna prestera på högsta nivå och komma ur som segrare tyder på ett stenhårt psyke och väldigt HÖG intelligens för att kunna överlista både polisen och sina rivaler.

Detta tyder på en mental kapacitet som de flesta aldrig kommer kunna nå eller ens förstå speciellt inte en tangentbordsryttare med ett flashback konto som dig själv.
Annars är det fritt fram att förklara hur många människor i din närhet du tror har den psykologiska kapaticiten att klara av detta?

Hahaha, du låter som att du sitter och runkar till nyaste rättegångs avsnittet från primecrime önskandes att du var en neger kriminell, jävla fjolla.
Citera
2026-09-27, 12:28
Medlem
Citat:

Jag finner det intressant hur du använder orden 'ni' och 'vi' här. Kan förklara varför du skapade den här tråden...
Citera
2026-09-27, 12:28
Medlem
Matadhamsters avatar
Du skriver själv i TS att det slutar med att de blir skjutna. De som bråkar med allt och alla.

Dels har det med låg intelligens att göra och dels med neuropsykiatriska störningar men mer då åt psykopatiska drag eller antisocial personlighetsstörning att göra. Inte att de är svarta.

De du ser ner på är dem som istället styr och leder hela marknaden. Dvs mer ljusskygga individer som vet att de har mer att förlora på att synas offentligt och som vinner mer på att andra gör skitjobbet.

Jag är inte insatt i kriminalitet men gängen samarbetar när det kommer till pengar. Den du ser på gatan är inte spindeln som ligger bakom hela nätet. Du ser mer gatugäng som respektingivande men det fungerar inte på normalbefolkningen utan är prokriminella attityder och värderingar.

Det finns inte vuxna, normalfungerande människor som ser gatugäng som respektingivande. De där konstiga typerna som lyssnar på gangsterrap efter 30 och som mimar till låtarna på TikTok är inte helt som man ska vara. Nu menar jag inte baserat på musiksmak utan för hur de visar upp sig för unga människor.

Psykopater dör unga eller hamnar i fängelse eftersom de inte har förståndet att välja sina strider. Det har inte med hudfärg att göra utan handlar om att deras hjärnor är avvikande och inte fungerar som de ska.
Citera
2026-09-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Är lite meningslöst att ens diskutera vad som är tuffast i specifika miljöer som gängmiljö eftersom det är en sån liten subkultur. Blir lite som att diskutera vem som är tuffast i avseende på hårdrockare, kanske dom med flest nitar. Eller bland missbrukare, dom som vågar ta mest heroin och återanvända samma spruta längst. Det blir liksom så meningslöst eftersom alla andra som inte tillhör gruppen kommer tycka att det låter puckat.

Så sant så.
Citera
2026-09-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Svaret på din fråga är att dom besitter ett lägre IQ och därför inte kan begripa värdet av människoliv som vi normalt funtade människor gör, ihop med att dom 9/10 gånger har en problematisk uppväxt.

Du låter svin bögig förresten.

Samma gamla förolämpningar som ni kommer med när ni misslyckas med att svara på frågan. All denna intelligens du har men kan inte ens svara på en enkel fråga utan att komma med dagis-nivå förolämpningar.

Sen finns det gott om svenska gäng som mördar, skjuter och rånar också och allt jag gör är att ställa en fråga för att jämföra dessa gäng men istället blir du defensiv och stressad och börjar skrika förolämpningar som jag sa att ni skulle göra i mitt första inlägg. Sanningen är att ingen i denna tråd har kunnat ge ett enda exempel på liknande gäng som Lejonen och ingen har kunnat motbevisa mina argument inklusive dig.

Och förresten tror jag att du projekterar dina egna känslor på mig själv med din sista paragraf.
Citera
2026-09-27, 12:32
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Jag pratar om svenska försvarsmakten i sin helhet inte individer. Och försvarsmaakten har inte behövt bevisat sig i krig än vilket är en bra grej i slutändan.

FN-insatsen i Kongo 1960–1964. Där deltog svenska förband i omfattande strider, framför allt i Katanga. Svenska soldater blev alltså direkt utsatta för eldstrider och deltog själva i strid. Nästan 20 svenskar dödades under Kongoinsatsen.
Citera
2026-09-27, 12:36
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Samma gamla förolämpningar som ni kommer med när ni misslyckas med att svara på frågan. All denna intelligens du har men kan inte ens svara på en enkel fråga utan att komma med dagis-nivå förolämpningar.

Sen finns det gott om svenska gäng som mördar, skjuter och rånar också och allt jag gör är att ställa en fråga för att jämföra dessa gäng men istället blir du defensiv och stressad och börjar skrika förolämpningar som jag sa att ni skulle göra i mitt första inlägg. Sanningen är att ingen i denna tråd har kunnat ge ett enda exempel på liknande gäng som Lejonen och ingen har kunnat motbevisa mina argument inklusive dig.

Och förresten tror jag att du projekterar dina egna känslor på mig själv med din sista paragraf.
Du verkar ju inte vara den skarpaste kniven i lådan, kanske därför du beundrar kriminella.

Jag tog för givet att all din text om förolämpning och att inte svara på din fråga handlade om att jag sa att du låter bögig.

Du har redan fått svar på din fråga, flera gånger av olika personer, att du inte accepterar svaret och istället upprepar att alla misslyckas med att svara på din fråga får väl stå för dig och din trångsynhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in