2026-09-27, 08:52
Medlem
BombaySaphires avatar
Det Emil Persson har byggt hela sin karriär på är effektsökeri. Nu fick han så att säga själv smaka på effekten.
Citera
2026-09-27, 08:53
Moderator
Dr Kings avatar
Att den autistiske Holm inte kunde fatta ett skämt och går och ältar det 8 år senare är givetvis i sig ett skämt.
Å andra sidan är det nog många som tycker att det var bra att svinet Emil Persson äntligen fick en näsbränna och hade hoppats att Holm hade spöat upp honom rejält

Hur som helst är ju detta genial marknadsföring av Holm. Hans bok får nu mycket mer publicitet än vad den annars skulle ha fått och lär sälja mer än vad den annars skulle ha gjort.
Citera
2026-09-27, 08:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Att ingen har försökt strypa Emil Persson tidigare. Otroligt störig individ.
Citera
2026-09-27, 08:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Att ingen har försökt strypa Emil Persson tidigare. Otroligt störig individ.

Samma sort som Tom Hjelte på sin tid.
Citera
2026-09-27, 08:54
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Om man nu inte är från och bor i ett land där medellängden för män är 150 cm så är dessa individer kända för kort stubin, mindervärdeskomplex och ett enormt hävdelsebehov.

Att gå och tjura över något i 8 år säger en hel del om Herr Holm och hans personlighet.

Har svårt se det som den där idioten sa i podden skulle kunna ses som ett mordhot.
Igen, med Holms personlighet så är han troligen inte av den typen att han kan ha förutsättningslösa samtal och har möjlighet att korrigera sin ståndpunkt efter att nya fakta presenteras.
Han lever helt enkelt i en värld där alla är idioter förutom han och hans son.
Han är urtypen för en Thailandsman, enda sättet att få knulla är att skaffa en köpes kärring som han dessutom kan ha som hushållerska och inte behöver umgås med för hon kommer aldrig lära sig svenska.
Han lever mångas drömliv helt enkelt.

Så med andra ord han har gett både kortvuxna och Thailandsmannen ett ansikte, en insats för Sverige helt enkelt, , tack för din insats Steffe.
Styrkekram
Stefan Holm har en svensk fru numera .
Han tycks inte behöva vända sig till Thai .
Citera
2026-09-27, 08:57
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Stefan Holm har Autism och/eller ADHD. Garanterat.

Knappast Adhd

Däremot är han väldigt "aspig" så han har säkert nåt autismspektrumtillstånd. Sådana människor kan ju va väldigt intelligenta, men ser ibland saker svart/vitt.
Citera
2026-09-27, 08:59
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimskramses
Tråden handlar om att Holm idag tappat fattningen och flugit på någon och varit fysiskt våldsam. För två år sedan tappade han fattningen och flög på någon och var fysiskt våldsam. Jag var där den gången.

Du kan inte se associationskedjan?

Stämmer det att han bara lyfte eleven? Jag, min fru och alla som gick i skola på 90-talet såg väl det här dussintals gånger, nästan alltid på nån störig DAMP/sociopatelev, aldrig polisanmälan.

Jag kan inte fatta att det är olagligt, hur ska en lärare lösa det med en gränslös elev som sabbar det för alla andra annars, ”lågaffektivt bemötade” mot Liam nians psykopattuffing?
Lycka till.

Var det klassens ljus eller en störig elev han lyfte ?
Citera
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet-2026
Samma sort som Tom Hjelte på sin tid.

Tom Hjelte va ju ännu värre. Roligt att du tog upp honom. Finns nog inget bättre exempel på just den personligheten som han och Emil Persson är Svingade åt höger och vänster, men när nån tryckte dit Hjelte så var det ett jävla liv på honom.
Citera
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Vilken boklansering!

Ta stryptag på en fjant vid hissarna sedan bli cancelerad från hela mässan.

Det krävs explosivitet för att hoppa 2,40
Sannolikt den bästa reklamen för en bok, mannen är
smart.
Citera
2026-09-27, 09:01
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Stämmer det att han bara lyfte eleven? Jag, min fru och alla som gick i skola på 90-talet såg väl det här dussintals gånger, nästan alltid på nån störig DAMP/sociopatelev, aldrig polisanmälan.

Jag kan inte fatta att det är olagligt, hur ska en lärare lösa det med en gränslös elev som sabbar det för alla andra annars, ”lågaffektivt bemötade” mot Liam nians psykopattuffing?
Lycka till.

Var det klassens ljus eller en störig elev han lyfte ?

Det fattar du själv att det var klassens idiot som åkte på vad han förtjänade
Citera
2026-09-27, 09:02
Avstängd
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad menar du? Stefan Holm är 181 cm lång.

+1 på den.

Själv är jag 178 cm, och det är väl kort med dagens mått mätt. Köper det. Alla kids är ju + 190 cm pga antibiotika/belgian blue-kött/vaccin m.m. Men det är en annan diskurs.

Varför Stefans 181 cm bedöms som kort beror väl mest på att han var kortare än nästan alla andra höjdhoppare i världseliten.
Citera
2026-09-27, 09:03
Medlem
Patetiskt av Emil Persson att springa till polisen för ett litet gräl.

Har man i åratal suttit i sin podd och tagit heder och ära av allt och alla, så får man acceptera att det kan bli konsekvenser.

Sedan verkar ju Holm väldigt lättprovocerad. Men bra att han slutat spöa gymnasieelever till förmån för veka mediamän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in