2026-09-26, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Är det inte samma soffa fastän nytt överdrag?

Tror det är den soffan Misirlouie länkade till!

Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Sommarskuggan verkar vara borta. Som av en händelse såg jag den här auktionen: https://www.bukowskis.com/sv/lots/1739892-vincent-van-duysen-fatolj-armchair-01-blasco-for-zara-home-efter-2022

Det måste ju bara vara den, eller?!

Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
EDIT: eller jaha nej den såldes inte!

Haha herregud. Lite kul ändå att hon försökte sälja den i smyg där i stället for på Tradera.
Citera
2026-09-26, 18:50
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Så otroligt ful form, som att den är helt nedsutten alternativt som fåtöljen själv skitit ned sig. Den dagen osäkra Elsa skaffar en egen smak kommer hon må bra på riktigt.
Kan knappast vara deras fåtölj, de hade den väl inte länge nog för att den skulle hinna bli sådär medfaren? Såg ut som en stol som levt i en familj i många år.
Citera
2026-09-26, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Kan knappast vara deras fåtölj, de hade den väl inte länge nog för att den skulle hinna bli sådär medfaren? Såg ut som en stol som levt i en familj i många år.

True that. Undrar om de ens sitter i möblerna hemma ?
Citera
2026-09-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus

Tycker du? Jag tycker inte den ser så sliten ut? Tyget är ju midnattsblå linne så nog därför den ser lite ”dammig” ut, eller?
Citera
2026-09-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Tycker du? Jag tycker inte den ser så sliten ut? Tyget är ju midnattsblå linne så nog därför den ser lite ”dammig” ut, eller?
Är väl stackars Lynn som haft den som sin chips-fotölj eller något
Citera
2026-09-27, 00:29
Medlem
Den grå soffan ser ut att vara samma modell som Sofias soffa?
Citera
2026-09-27, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visionofdivision
Den grå soffan ser ut att vara samma modell som Sofias soffa?
Så observant,var tvungen att kolla upp detta,jo ser ut att vara samma modell som Sofias soffa. Ingen tror väl Elsa köper nåt som inte nån annan influenser redan har?
https://www.instagram.com/p/DGD6h2OCI7U/?stkn=MXg0dW5saTNoNzdscQ==
Citera
2026-09-27, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Så observant,var tvungen att kolla upp detta,jo ser ut att vara samma modell som Sofias soffa. Ingen tror väl Elsa köper nåt som inte nån annan influenser redan har?
https://www.instagram.com/p/DGD6h2OCI7U/?stkn=MXg0dW5saTNoNzdscQ==

Men va deppigt. Och liknande/likadan fåtölj och glasbord etc...

Ibland undrar jag dock om de rullar in vanliga möbler när kameran inte är framme. Har så svårt att tro att en familj + hund bor i det där kliniska och obekväma, jobbar på golvet osv. Sjukt med den inkomsten att knappt kunna sitta någonstans.
Citera
2026-09-27, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Men va deppigt. Och liknande/likadan fåtölj och glasbord etc...

Ibland undrar jag dock om de rullar in vanliga möbler när kameran inte är framme. Har så svårt att tro att en familj + hund bor i det där kliniska och obekväma, jobbar på golvet osv. Sjukt med den inkomsten att knappt kunna sitta någonstans.

Det ser liksom ut som man flyttat in för 2 dagar sedan och bara hunnit ställa in något tills vidare. Det ser så ofärdigt ut.
Citera
2026-09-27, 09:25
Medlem
Beautyhacks och skönhetstricks.... skulle man ju kunna tro är samma sak men på två olika språk... 🤭 men vad vet jag?!
Citera
2026-09-27, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Beautyhacks och skönhetstricks.... skulle man ju kunna tro är samma sak men på två olika språk... 🤭 men vad vet jag?!

Filter, poserande och ljussättning ? Och så en djuuup inandning och en våldsamt hård hand i sidan.

Vågar hon använda sin kritvita ögonpenna igen ?
Citera
2026-09-27, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345

Kollade, det var ju bara rakt av produkter att köpa. Samt att man inte ska ha blöjkräm runt ögonen. Men Elsa har säkert gått på steget längre också med "hacket" hemorrojdkräm just runt ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in