2026-09-26, 22:24
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Att han lyfte ut en elev? Fram till 90-talet fanns det nog inte en enda lärare som inte gjort detta.
Det var eleven och dennes föräldrar som var patetiska grinollar. Säkert samma kaliber som denna Emil Persson-figur.

Hade en lärare i högstadiet för 20+ år sen som vid ett tillfälle blev arg och drämde sönder pekpinnen mot en jobbig elevs bänk.

Han var den mest omtyckta läraren på hela skolan och fick respekt.

Det var en överreaktion såklart, men idag har det svängt så långt åt andra hållet att det blivit absurt. Lärare har noll auktoritet och det råder nåt slags flugornas herre i svensk skola.
Citera
2026-09-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Tydligen för att de råkade träffas där på bokmässan. Sammanträffandet var en slump men Holm känner uppenbarligen igen honom och har inte glömt vad han sagt. Har ingen aning om vem den där Emil Persson är men han låter inte som en jättetrevlig typ. Inte imponerad av folk som ska hålla på att mobba andra och sen kalla det för skämt. Sen gråta när någon slår tillbaka. Verkar vara en fjant. Holm kände väl att han behövde stå upp för sig själv och sin son.

Ja, jag förstår Holm. Vidrigt med folk som mobbar andra med sin journalist-titwl som ursäkt. Att han gör polissak av det bekräftar egentligen bara att denna Persson är en dålig person.

Hoppas Holm kommer lindrigt undan.
Citera
2026-09-26, 22:26
Medlem
Fettsugnings avatar
Stefan Holm är en kort person med hävdelsebehov som tror att hans hoppande över en plastbit gör honom unik. Han är idiot.
Citera
2026-09-26, 22:26
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Är detta samme Emil Person som Filip & Fredrik ständigt runkar av i sin podcast? Samtliga karaktärer från det universumet låter outhärdliga, så jag kan bara anta att detta var välförtjänt
Absolut! Hoppas Holm inte behöver åka in för detta. Han borde i stället nitat fjanten där inga vittnen eller kameror fanns...
Citera
2026-09-26, 22:28
Medlem
Forevermores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Holm är förmodligen en vettig och intelligent kille
med impulskontrollproblem.

Persson en jävla hånflinande fitta till ögontjänare med narcissistiska personlighetsdrag som jobbar på SvT och inte har impulskontrollproblem samt lägre IQ än Holm.

Denna vårta till människokarikatyrs livsverk i form av mobbnings-TV kan inte heller mäta sig med Holms idrottsinsatser för Sverige.

Man kan då känna sympati för Stefan, även om det han gjorde såklart ska vara olagligt.

Det där var en bra beskrivning.
Persson är en idiot. Riktigt äcklig tönt.
Holm har tydligen kort stubin. Självklart har han inte gått och planerat hämnd i 8 år. Persson har garanterat drygat sig mot Holm som tände till. Sen springer fittan Persson till polisen när det blir konsekvenser som han inte är van vid i sitt mobbing Tv-program. Mobbare ska tryckas till. Helt rätt av Holm.
Citera
2026-09-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Jag är inget fan av Emil P, men Stefan H har ju nu 2 ggr på kort tid visat sig ha aggressionsproblem...Det känns inte najs. Han har sjunkit i min aktning, tyvärr.
Oavsett Emils usla "skämt" borde SH inte sjunka till samma låga nivå.
I det här fallet står jag nog inte på någons sida.

Vadå på kort tid? Vad var det han hade gjort som lärarevikarie? Var det inte att han hade fysiskt avlägsnat en stökig elev från ett klassrum eller liknande, för typ 10 år sedan? Alltså jag antar typ eskorterat ut eller burit ut, inte slagit.

Det är inte riktigt socialt accepterat att ta lagen i egna händer men i grund och botten har han väl ändå någon slags civilkurage? Dvs agerar när lagen inte gör det och han tycker saker är fel. Typ att stökiga elever ska få förstöra för alla andra, eller mobbare komma undan med att bete sig som svin utan konsekvenser. Han är väl inte inblandad i godtyckliga slagsmål hela tiden heller? Eller gjort något annat klandervärt som är känt?
Citera
2026-09-26, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forevermore
Självklart har han inte gått och planerat hämnd i 8 år Holm

Han säger ju att han gått och mått dåligt över det sedan det sades
Citera
2026-09-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
"Mordhot"? En hypotetisk fråga till sjöberg om han skulle kunna döda holm med son i en mörk gränd i sydamerikansk favela kan väl knappast dras till "mordhot"? Osmakligt och sjuk fantasi men inte mer än så. Sen kan man ju vela lappa till emil persson av den anledningen, hans ansikte och minspel är ju allmänt punchable.
Sjöberg?🤔
Citera
2026-09-26, 22:38
Medlem
För ett åtta år gammalt skämt. Jisses!

Inte så länge sedan Holm gav sig på en liten skolpojke med.

Holm bör definitivt söka psykhjälp. Han är inte frisk!
Citera
2026-09-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Stefan Holm är en kort person med hävdelsebehov som tror att hans hoppande över en plastbit gör honom unik. Han är idiot.

Jag ser honom mer som någon som försöker hitta sin plats i tillvaron. Det gör väl egentligen alla, livet ut? Det är nog inte så lätt för före detta elitidrottare att ställa om när idrottskarriären är över alla gånger, när hela deras liv så länge kretsat kring idrotten.
Citera
2026-09-26, 22:43
Medlem
ImStillCutes avatar
Delar man ut skit får man väl ta det när det kommer tillbaka?
Den där Emil verkar vara en riktig kärring.
Citera
2026-09-26, 22:43
Medlem
Mycket bra. Heja Holm!
Jag har lyssnat på ett avsnitt av hans podd. Sen har jag sett hur han ser ut. Detta räcker för att jag ska hata honom.
Kul att så många andra gör det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in